Licitatie Publica - Alimentare cu apa sat Puturi, comuna Castranova, judetul Dolj
Anunt de participare numarul 76409/28.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CASTRANOVA
Adresa postala: comuna CASTRANOVA, Str.Apele Vii, nr.2, Localitatea: Castranova, Cod postal: 207165, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Castranova, jud. Dolj, Tel.0251/372602, In atentia: MARIN CIOC, Email: [email protected], Fax: 0251/372602, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa sat Puturi, comuna Castranova, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Castranova, sat Puturi, judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
IZOLATIE TERMICA REZERVOR EXISTENT
PUNCTUL DE RACORD
RETEAUA DE DISTRIBUTIE
CONDUCTE
Retea de distributie se va realiza din conducta de polietilena de inalta densitate PEHD 80 Pn 6, astfel:
- De 160mm L=2.360m- Dn 125mm L = 9.173m
- Dn 63mm L = 950mCAMINE
In cadrul proiectului s-au prevazut un numar de 65 de camine
HIDRANTI DE INCENDIU
Pe retea s-au prevazut 51 hidranti de incendiu subterani care asigura necesarul de apa impotriva incendiilor.CISMELE STRADALE
Alimentarea cu apa include distibuirea apei prin intermediul a 80 de cismele stradale ce se vor amplasa conform planurilor de situatie si profilelor longitudinale.Toate echipamentele achizitionate vor fi noi si insotite de certificate de calitate care atesta conformitatea cu standardele U.E.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie: Alimentare cu apa sat Puturi, comuna Castranova, jud. Dolj
Valoarea estimata fara TVA: 1, 628, 669RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare -25.000 Lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 2 (12A) - Declaratie privind eligibilitatea
Formular nr. 3 (12B) - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Min-isterul Finantelor Publice
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie
Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului si Comertului (copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 4 (B2) - Informatii Generale Situatia Economica si Financiara
Formular nr. 5 - Scrisoare de bonitate bancara
Formular nr. 6 Identificare Financiara
Insusirea conditiilor contractuale obligatorii
bilanturilor contabile pentru ultimiiani, respectiv 2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivele specifice minime necesare pentru ultimii 3 ani: - Media cifrelor de afaceri ale ultimilor 3 ani sa fie cel putin egala cu 3.800.000 RON (maxim de 3 ori mai mare decat valoarea maxima esti-mata a investitiei);
- Rata profitului brut mai mare de 5%;
- Lichiditate generala mai mare de 100%;
- Solvabilitate patrimoniala peste 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 7 (12F) - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani
Formular nr. 7 (12F) Anexa I
Formular nr. 7 (12F) Anexa IIfotografii ale lucrarilor similare executate
Formular nr. 8 (12H) - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Formular nr. 9 (12I) - Declaratieprivindefectivulmediuanualal personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani
La formularul 9 (12I) Anexa I se anexeaza:
Copie diploma de studii;
Copie carte de munca;
Copii certificate doveditoare pentru RTE si CQ aflate in perioada de valabilitate
Formular 9 (12I) Anexa II Declaratie de exclusivitate si disoponibilitate
Formular 9 (12I) Anexa III - Curriculum vitae pentru ex-perti cheie
Ofertantul trebuie sa prezinte acordurile preliminare /sau sa prezinte lista cu laboratorele proprii pentru incercarile autorizate necesare lucrarii: Incercari geotehnice, betoane de ciment
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O lucrare de Alimentare cu apa de minim 1.300.000 RONPersonal angajat minim: Formular 9 (12I) Anexa I - Lista cu personalul ce va fi angajat in proiect (experti cheie)Experti cheie minimi: Inginer RTE drumurimin 3 ani Inginer RTE constructii edilitaremin 3 ani Inginer responsabil CQmin 3 ani Inginer topograf responsabil traseare lucrari min 3 ani Persoana desemnata responsabila in relatia contractuala cu Autoritatea Contractanta in vederea intocmirii rapoartelor tehnice si financiare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj Propunerea financiara (Pretul Ofertei)
60%
Descriere:
2.
Punctaj Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Punctaj Durata de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
868 / 27.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2009 10:00
Locul: La sediul Primariei Castranova, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de Atribuire este publicata in format PDF atasata prezentului anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.42, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.40 251 418568, Email: [email protected], Fax: +40 251 415600, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conditiile art. 272 / OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Castranova
Adresa postala: comuna CASTRANOVA, Str.Apele Vii, nr.2, Localitatea: Castranova, Cod postal: 207165, Romania, Tel.0251/372602, Email: [email protected], Fax: 0251/372602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.04.2009 14:09