Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA SAT SOMANESTI COMUNA TELESTI JUDETUL GORJ


Anunt de participare numarul 61676/20.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TELESTI (PRIMARIA TELESTI GORJ)
Adresa postala: COMUNA TELESTI JUDETUL GORJ, Localitatea: Telesti, Cod postal: 217490, Romania, Punct(e) de contact: BIANCHI NICOLAE IULIAN, Tel.0253276103, In atentia: PRIMAR BILDEA ROMULUS, Email: [email protected], Fax: 0253276338, Adresa internet (URL): PRIMARIATELESTI-GORJ.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA SAT SOMANESTI COMUNA TELESTI JUDETUL GORJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT SOMANESTI COMUNA TELESTI JUDETUL GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA IN SATUL SOMANESTI COMUNA TELESTI JUDETUL GORJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC
Valoarea estimata fara TVA: 445, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 4000 LEI DEPUSA LA CASIERIA UNITATII INAINTE DE EVALUARESI 10% GARANTIE DE BUNA EXECUTIE SUB FORMA DE SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA ANEXA LA CONTRACT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat prin HG 577/1997, republicata iar plata se va face prin virament in contul din Trezorerie , dupa verificarea situatiilor de lucrari
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG 34/2006, republicata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: FORMULARUL 12 AIn cazul in care oferta nu este semnata de reprezentantul legal al ofertantului se va atasa imputernicirea semnata de reprezentantul legal, in original- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, FORMULARUL 12 B.Se vor atasa certificate valabile emise de autoritatile legale competente care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor bugetul general consolidat si bugetul local- Ofertantul sa fie legal inregistrat: se va atasa copie dupa CUI (codul unic de inregistrare)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informati generale Bilantul contabil din anul 2007, vizat si
inregistrat la organele competente, inclusiv toate
anexele acestuia si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor unitati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti
beneficiari/clienti.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani:
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor. Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management a calitatii, respectiv ISO 9001, protectia mediului ISO 14001 si Certificarea sistemelor de management al sanatatii si securitatii ocupationale, conform standardului OHSAS: 18001Experienta similaraLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani:
Se va completa Fisa/fise de informatii privind experienta similara
Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
Se vor prezenta cel putin 3 recomandari din partea altor beneficiari/clienti, cu referire la lucrari similare celor solicitate in cadrul punctului de mai sus (Experienta
similara). Clientii pot fi din tara sau strainatate.
Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoareleaspecte:
a) modul de indeplinire a obligatiilor
contractuale pe parcursul derularii contractului
respectiv;
b) daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost
inregistrate :
neconformitati care au condus la refaceri partiale sau
totale de lucrari;
cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva
a contractantului;
receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii
parametrilor de calitate.
Recomandarile aferente lucrarilor executate in afara
Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea in limbaromana, autorizata.
Resurse tehnice
Resurse tehnice minime proprii sau inchiriate, necesare pentru realizarea contractului.
Declaratie care contine informatii privind dotarile
specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de
transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care
candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru
indeplinirea contractului.
Resurse umane
Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu
personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5849/13.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASIERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2008 15:00
Locul: LA SEDIUL PRIMARIEI TELESTI JUDETUL GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANA IMPUTERNICITA IN SCRIS DE CATRE OFERTANT
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.0213104641 , Email: [email protected] , Fax: 021310642, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021310642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita de depunere a contestatiilor este de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre actul contestator al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PRIMARIEI TELESTI JUDETUL GORJ
Adresa postala: TELESTI, Localitatea: TELESTI, Cod postal: 217490, Romania, Tel.0253276338, Fax: 0253276338
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2008 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer