Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA SAT URECHESTI, REABILITARE SI EXTINDERE RETEA APA SAT IASI-GORJ, COMUNA DRAGUTESTI, JUDETUL GORJ


Anunt de participare numarul 62589/29.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGUTESTI
Adresa postala: SAT DRAGUTESTI COMUNA DRAGUTESTI, JUDETUL GORJ, Localitatea: Dragutesti, Cod postal: 217225, Romania, Punct(e) de contact: PRIMARIA DRAGUTESTI, Tel.0253227625, In atentia: DLUI ION COVRIG, Email: [email protected], Fax: 0253227543, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIADRAGUTESTI.RO
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA SAT URECHESTI, REABILITARE SI EXTINDERE RETEA APA SAT IASI-GORJ, COMUNA DRAGUTESTI, JUDETUL GORJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SAT URECHESTI
SAT IASI-GORJ
COMUNA DRAGUTESTI
JUDETUL GORJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM CENTRALIZAT DE APA IN SATUL URECHESTI, REABILITARE SI EXTINDERE RETEA APA SAT IASI-GORJ.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RETEA DISTRIBUTIE 13, 50 KM.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 165, 580RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE - 40.000 LEI;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PREVAZUTE PRIN HG 577/1997, REPUBLICATA IAR PLATA SE VA FACE PRIN VIRAMENTIN CONTUL DIN tREZORERIE, DUPA VERIFICAREA SITUATIILOR DE LUCRARI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea, conform art 44 din OUG 34/2006 , printr-un contract scris semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea .
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. nr.34/20063. Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul de stat valabil la data deschiderii in original sau copie legalizata .
4.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul local valabil la data deschiderii in original sau copie legalizata .
5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original saucopie legalizata .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile contabilepentru ultimii trei ani.
- cifra de afaceri mai mare de 5.000.000 lei;
- informatii generale;
-profit pozitiv;
-cashflow pentru executarea lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CA > 5000000lei;Profit > 0 ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se solicita obligatoriu ISO 9001, ISO 14001; OHSAS 18001.
- Se solicita minim o lucrare similara, cu o valoare similara ( > 2.000.000. lei fara TVA), fotocopie dupa contractul de lucrari, recomandare de la beneficiar vizata de ISC, procesul verbal de receptie al lucrarii.Dotare minima: - aparat sudura PEHD cap la cap si electrofuziune;
-aparat de sudura - 1 buc;
- buldozere - 1 buc;
- excavatoare - 2 buc;
- autobasculanta - 1 buc;
- incarcator - 1 buc;
- motocompresor - 1 buc;
- generator electric - 1 buc;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5576/22-08-2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de licitatie se elibereaza in baza unei cereri adresate autoritatii contractante, in max.24 h, cost-600 lei, platiti la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2008 16:15
Locul: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI DRAGUTESTI , LOCALITATEA DRAGUTESTI, JUDETUL GORJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR;REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL GORJ
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Localitatea: TG-JIU, Cod postal: 210132, Romania, Tel.0253-218661, Email: [email protected], Fax: 0253-28147, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante care este considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDICDIN CADRUL PRIMARIEI DRAGUTESTI, JUDETUL GORJ
Adresa postala: LOCALITATEA DRAGUTESTI, Localitatea: DRAGUTESTI, Cod postal: 217225, Romania, Tel.0253227625, Email: [email protected], Fax: 0253227543, Adresa internet (URL): www.primariadragutesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2008 19:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer