Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa satele Tipau, Pavalari si Carsochesti com. Spulber, jud. Vrancea


Anunt de participare numarul 40046/29.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna SPULBER (CONSILIUL LOCAL SPULBER)
Adresa postala: comuna Paltin, judetul Vrancea, Localitatea: Paltin, Cod postal: 627242, Romania, Punct(e) de contact: GELU BOROS, Tel.0727896748, Email: [email protected], Fax: 0237674021
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa satele Tipau, Pavalari si Carsochesti com. Spulber, jud. Vrancea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Primaria comunei Spulber si sediul Prestatorului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa satele Tipau, Pavalari si Carsochesti com. Spulber, jud. Vrancea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestatii servicii:
- proiect tehnic;
- detalii de executie;
- proiect de autorizare construire;
- caiet de sarcini;
- documentatii pentru obtinerea avize si acorduri.
Valoarea estimata fara TVA: 566, 810.98EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare 20.000 lei2. Garantie de buna executie 9% din valoarea contractului fara tva3. Scrisoare de garantie bancara de buna executie (form. nr. 19)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea, ; declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, declaratie privind calitatea de participant la procedura; Cerinta obligatorie: prezentare formulare 12A, 12B, 12C- se vor completa si de catre subcontractanti sau asociati
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor; Cerinta obligatorie: Se vor prezenta certificate care sa ateste plata la zi a obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local. Ofertele depuse de operatorii economicicare figureazacu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Persoane juridice: certificat constator, in original sau in copie legalizata emis de catre Oficiul Registrului Comertului
Persoane juridice: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Ofertantul va prezenta dovada apartenentei la o Asociatie profesionala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente ;
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani in valoare de 3.500.000 lei;
-lichiditatea generala medie din ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100% ;
-solvabilitatea patrimoniala medie pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 30%;
-daca este un singur ofertant acesta trebuie sa demonstreze ca are acces la credite si alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului ; resursele financiare proprii alocate executarii proiectului si/sau suma luata credit trebuie sa depaseasca 35% din valoarea ofertei prezentate ;
-daca este conducator (lider) in cadrul unei asocieri el trebuie sa aiba abilitatea de a realiza cel putin 50% din valoarea contractului adica trebuie sa aiba echipamente, materiale, resurse financiare si umane necesare realizarii acestui procentaj.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privindcapacitatea tehnica
-lista principale prestatii/ in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -declaratie/alte documente edificatoare pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciilor prestate
-declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii
-declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesioanala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii ;
-declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ;
-declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ;
-decaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii.2. Informatii privind subcontractantii sau asociatii
-se solicita completarea unui formular cu subcontractantii sau asociatii si specializarea acestora-FORMULAR 12G3. Standarde de asigurare a calitatii
-se vor prezenta in copie certificate care atesta implementarea sistemului de calitate.4. Standarde de protectie a mediului
-se vor prezenta in copie certificate care atesta ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectie a mediului, sau este in curs de certificare.5. Standarde de protectia sanatatii si securitatii ocupationale
-se vor prezenta in copie certificate care atesta ca operatorul economic respecta anumite standarde de protectie sanatatii si securitatii ocupationale, sau este in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.12.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.12.2007 12:00
Locul: la sediul Consiliului local Spulber
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor personal sau prin persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravropoleus, nr.6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Spulber
Adresa postala: sediul Consiliului local Spulber, com. Spulber, jud. Vrancea, Localitatea: Spulber, Cod postal: 627242, Romania, Tel.0727896748, Email: [email protected], Fax: 0237674021
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2007 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer