Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA, SATUL BALOTESTI, COMUNA IZVORU BIRZII, JUDETUL MEHEDINTI


Anunt de participare numarul 57029/30.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA IZVORU BARZII (CONSILIUL LOCAL IZVORU BARZII)
Adresa postala: Izvoru Barzii, Localitatea: Izvoru Barzii, Cod postal: 227295, Romania, Punct(e) de contact: SILVIA DRAGHIA, Tel.0252342443, Email: [email protected], Fax: 0252342443
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA, SATUL BALOTESTI, COMUNA IZVORU BIRZII, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SATUL BALOTESTI, COMUNA IZVORU BIRZII, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
executarea unui foraj avand o adancime de 250 m, inclusiv cabina put ti lucrari de alimentare cu energie electrica aferente, precum si echipare cu pompa fiabila;
conducta de aductiune executata din tuburi de polietilena de inalta densitate, Dn 125mm, Pn 6, L=10m;
statie de pompare + rezervor de inmagazinare (V=100m3);
retea de distributie realizata din tuburi de polietilena de inalta densitate, L= 5.270 m;
instalatie de dezinfectare cu hipoclorit de sodiu;
imprejmuiri pentru zona de protectie sanitara la sursa de apa si la gospodaria de apa (L= 170m);
in gospodaria de apa pe langa rezervor (V=100m3) si statia de pompare s-a prevazut si o statia de dezinfectie care este amplasata in aceeasi incinta cu statia de pompare;
alte utilitati necesare in exploatare (tabloul general de distributie a energiei electrice, drumuri si alei, retele de incinta, gard si poarta de acces).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
realizarea unui sistem centralizat de alimentare cu apa in SATUL BALOTESTI, COMUNA IZVORU BIRZII, JUDETUL MEHEDINTI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 932, 773RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a)Valoarea garantiei de participare este de :12.000 lei.b)Garantia de buna executie reprezinta 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri publice locale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea : completareaanexei nr. 2
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si sanatate (formulare-tip eliberate de autoritatile competente, in termen de valabilitate).
3. Fisa de informatii generale privind ofertantul: completarea anexei nr. 3
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil : bilantul contabil incheiat la 31.12.20072. Informatii privind cifra de afaceri : cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. minim 100.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani .
2.Lista de experienta similara.
3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalati.
4.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
5.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii6. Lista furnizorilor pentru materialele principale, oferte pret furnizori pentru echipamente si dotari.
7. Certificat de atestare al statiei de betoane pentru furnizorul de beton.
8. Certificat de atestare al statiei de sortare si certificat de conformitate pentru agregate pentru furnizorul de agregate.9. Informatii privind subcontractanti : completarea anexei nr. 8 , partea din contract ce urmeaza sa fie indeplinita de catre acestia si specializarea acestora.
10. Informatii privind asociatii : completarea anexei nr. 9. Pentru asociati se vor prezenta de asemenea si documentele solicitate la punctul V.1) si V.2.)
11. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, a sistemelor de management si securitatii in munca12. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului (ISO 14001)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
obligativitatea prezentarii pentru experienta similara a cel putin unui contract realizat in ultimii 5 ani , avand ca obiect executia unor lucrari similare .Orice fisa referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar din Romania, sau un cumul de contracte, trebuie sa fie insotita de procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor.2. Valoarea contractului prin care se face dovada experientei similare va fi exprimata in euro si in lei folosind cursul de schimb al BNR din data de 16.06.2008, 1 euro = 3, 6724 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2008 11:00
Locul: sediul Consiliului Local Izvorul Barzii, Mehedinti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: BLVD. N. TITULESCU NR 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL IZVORUL BARZII
Adresa postala: COM IZV BARZII, Localitatea: IZV BARZII, Cod postal: 227295, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2008 13:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer