Licitatie Publica - Alimentare cu apa si amenajare de poduri si podete in localitatile Stanilesti,Budu Cantemir,Bogdana Voloseni,Chersacosu,Saratu si Poganesti,comuna Stanilesti, judetul Vaslui
Anunt de participare numarul 31526/10.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Stanilesti (Consiliul local Stanilesti)
Adresa postala: comuna stanilesti, judetul vaslui, Localitatea: Stanilesti, Cod postal: 737485, Romania, Punct(e) de contact: liviu arhip, Tel.0235483019, In atentia: Silitra Loredana Carmen, Email: [email protected], Fax: 0235483122
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa si amenajare de poduri si podete in localitatile Stanilesti, Budu Cantemir, Bogdana Voloseni, Chersacosu, Saratu si Poganesti, comuna Stanilesti, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatile Stanilesti, Budu Cantemir, Bogdana Voloseni, Chersacosu, Saratu si Poganesti, comuna Stanilesti, judetul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentare cu apa si amenajare de poduri si podete in localitatile Stanilesti, Budu Cantemir, Bogdana Voloseni, Chersacosu, Saratu si Poganesti, comuna Stanilesti, judetul Vaslui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 872, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare = 28000 lei; garantia de buna executie = 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare obtinuta in baza O.G. nr. 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in art.181;certificat inregistrare;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat, in original sau copie legalizata;certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturile contabile pe ultimii 3 ani: 2004,
2005, 2006; valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare 5.000.000 lei sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani;lichiditate generala calculata trebuie sa fie > 100%; solvabilitate patrimoniala calculata trebuie sa fie > 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale;lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani;dotarile de natura tehnica de care dispune ofertantul;declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate;respectarea standardelor de calitate;informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
durata termenului de garantie acordat lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: de la Consiliul local Stanilesti, cu un anunt prealabil de 2 zile;la caseria unitatii sau cu ordin de plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 11:00
Locul: Consiliul local Stanilesti, comuna Stanilesti, judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. STAVROPOLEOS nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
operatorii pot formula contestatii in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta cu privire la actul/lipsa actului care face obiectul contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local Stanilesti
Adresa postala: comuna Stanilesti, judetul Vaslui, Localitatea: Stanilesti, Cod postal: 737485, Romania, Tel.0235483019, Fax: 0235483122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 15:24