Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA SI AMENAJARE PODURI SI PODETE IN LOCALITATILE BOGDANA SI SUCEVENI


Anunt de participare numarul 31975/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOGDANA (PRIMARIA)
Adresa postala: COM. BOGDANA JUD. VASLUI, Localitatea: Bogdana, Cod postal: 737075, Romania, Punct(e) de contact: ANCA DIANA FILIP, Tel.0235428833, Email: [email protected], Fax: 0235428833
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA SI AMENAJARE PODURI SI PODETE IN LOCALITATILE BOGDANA SI SUCEVENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATILE COMPONENTE ALE COMUNEI BOGDANA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTIE ALIMENTARE CU APA SI AMENAJARE PODURI SI PODETE IN LOCALITATILE BOGDANA SI SUCEVENI COM. BOGDANA JUDETUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45221100-3-Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM LISTELOR DE CANTITATI DE LUCRARI DIN CAETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 287, 591RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 45751 (2 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI) CONSTITUITA PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL SUME DEFALCATE PENTRU PROGRAMUL DE DEZVOLTATRE A INFRASTRUCTURII DIN SPATIUL RURAL OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat si asigurari de accidente de munca si boli profesionale (in conformitate cu HG 2269/09.12.2004) care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, valabile la data depunerii ofertelor si/sau orice alte formulare tip-eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile sectoarelelor de care tin si Administratia Financiara.Cerificatele constatatoare se vor prezenta in original sau copie legalizata.La solicitarea Autoritatii contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificate constatatoare in original(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Certificat constatator emis de Oficiul Registrului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare, valabile la data depunerii ofertei .(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: - Bilantul contabil la 31.12.2006 (copie legalizata)- Declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani1. Se va prezenta Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi pe anul 2004, 2005 si 2006 vizat si inregistrat de organele competente2. Se va prezenta cifra medie de afacere pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie mai mare sau egala cu :621118 euro 2000000 lei fara TVA Ofertantul trebuie sa completeze Formular 5 . Ofertantul trebuie sa completeze Formular 5 (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2006, vizat si inregistrat de organele competente. Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care, pentru exercitiul financiar 2006, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare contabila intocmita la data de 31.12.2006, insotite de raportul auditorilor financiari si contabilii autorizati, sau de cenzorii societatii dupa caz, din care sa rezulte conformitatea sub aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor- persoane juridice romane si persoane juridice straine-prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate in aliniatul precedent nu sunt relevante, precum si explicatii cu privire la continutul valorii indicatorilor din Formular 5 (cifra de afaceri, lichiditatea generala si solvabilitatea patrimoniala) si sa fie certificate de auditorii financiari si de contabili autorizati. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani(2004, 2005, 2006). Se completeaza Formular 5 din sectiunea IV. Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2004:1 euro=4.0532 lei Anul 2005:1 euro=3.6234 lei Anul 2006:1 euro=3.39041ei Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 2000000 lei (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Solvabilitatea medie pe ultimii trei ani cu tendinta de crestere, Lichiditatea generala sa fie cu tendinta crescatoare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale lucrarilor sau alte probleme referitoare la calitatea lucrarilor, orice cazuri de accidente produse din vina contractantului, orice amanari in receptia lucrarilor sau in emiterea certificatelor de buna executie, valoarea contractului finalizat.Realizarea a cel putin doua contracte similare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel: a) completarea Formularului F b) lista personalului responsabil-, cheie" care va fi angajat in cadrul contractului, descrie pe scurt pregatirea profesionala (conform Formularului F din Sectiunea IV). Tot personalul cheie trebuie sa-si declare disponibilitatea pentru proiect. Organigrama specificand numele si pozitiile personalului cheie din cadrul organizatiei ofertantului (conform Formularului F din Sectiunea IV). c) Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca laelaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.insnectum.ro/Legislatie/legislatiehtml Pentru persoanele prezentate la punctul b) se vor prezenta Curriculum Vitae (conform Formularului 10 din Sectiunea IV).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
70%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
20%
Descriere:
3.
GARANTIA ACORDATA LUCRARII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE VA FACE LA SEDIU AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI BOGDANA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE FORMATA PRIN DISPOZITIA PRIMARULUI SI REPREZENTANTII LEGALI SAU IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILI UL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3 , Localitatea: BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL VASLUI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: Vaslui str. ing. Badea Romeo, nr.13, Vaslui, Localitatea: VASLUI, Cod postal: 730138, Romania, Tel.0235311032, Fax: 0235312432
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE CF OG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL PIMARIEI COMUNEI BOGDANA
Adresa postala: COM. BOGDANA, LOC.BOGDANA, JUDETUL VASLUI, Localitatea: BOGDANA, Cod postal: 737075, Romania, Tel.428833, Email: [email protected], Fax: 428833
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer