Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA SI AMENAJARE PODURI SI PODETE IN LOCALITATILE BOGDANA SI SUCEVENI COM. BOGDANA JUDETUL VASLUI
Anunt de participare numarul 26196/02.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BOGDANA (PRIMARIA)
Adresa postala: COM. BOGDANA JUD. VASLUI, Localitatea: Bogdana, Cod postal: 737075, Romania, Punct(e) de contact: ANCA DIANA FILIP, Tel.0235428833, Email: [email protected], Fax: 0235428833
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA SI AMENAJARE PODURI SI PODETE IN LOCALITATILE BOGDANA SI SUCEVENI COM. BOGDANA JUDETUL VASLUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LOCALITATILE COMPONENTE ALE COMUNEI BOGDANA, SUCEVENI SI BOGDANA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI DE ALIMENTARE CU APA SI AMENAJARE PODURI SI PODETE IN LOCALITATILE BOGDANA SI SUCEVENI COM. BOGDANA JUDETUL VASLUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45221100-3-Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM LISTELOR DE CANTITATI DE LUCRARI DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 2, 276, 568RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 45530 (CF.HG925 ART.85(A) 2 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI) CONSTITUITA PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL SUME DEFALCATE PENTRU PROGRAMUL DE DEZVOLTATRE A INFRASTRUCTURII DIN SPATIUL RURAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SITUATIA PERSONALA A OPERATORILOR ECONOMICI, INCLUSIV CERINTELE REFERITOARE LA INSCRIEREA IN REGISTRUL COMERTULUI SAU AL PROFESIEI; INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR : CAZIER JUDICIAR, DECLARATII CF. NORMELOR DE APLICARE AL OG 64/2006 SCRISORI DE RECOMANDARE, ATESTARI ETC CF. FISEI DE DATE AL ACHIZITIEI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
REZULTATUL EXERCITIILOR FINANCIARE -FISA DE INFORMATII GENERALE, INDICATORI ECONOMICO FINANCIARI(LICHIDITATE PATRIMONIALA MINIM =1, SOLVANILITATE PATRIMONIALA MIN=0.3, ETC CF. FISEI DE DATE AL ACHIZITIEI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
VALOAREA MIN. A LUCRARILOR SIMILARE 600000 LEI, CIFRA MEDIE DE AFACERI ANUALA PE ULTIMII 3 ANI 2000000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE, FISA DE INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA, RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI, INFORMATII PRIVIND DOTARILE, UTILAJELE, ACORD SE SBCONTRACTARE INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE, ETC CF. FISEI DE DATE AL ACHIZITIEI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CEL PUTIN DOUA CONTRACTE SIMILARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
80%
Descriere:
2.
DURATA EXECUTIEI
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: PLATA SE VA FACE LA SEDIU AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.09.2007 10:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE PRIMARIA COMUNEI BOGDANA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE FORMATA PRIN DISPOZITIA PRIMARULUI SI REPREZENTANTII LEGALI SAU IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE AL CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI, STR. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL JUDETULUI VASLUI
Adresa postala: VASLUI, Localitatea: VASLUI, Cod postal: 730112, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE CONFORM ART.272(2)+280(5) DIN OG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC AL PIMARIEI COMUNEI BOGDANA
Adresa postala: COMUNA BOGDANA VASLUI , Localitatea: BOGDANA , Cod postal: 737075, Localitatea: BOGDANA, Cod postal: 737075, Romania, Tel.428833, Email: [email protected], Fax: 428833
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2007 13:53