Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN CARTIERUL CALNIC SI MONIOM DIN MUNICIPIUL RESITA
Anunt de participare numarul 33289/20.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL RESITA
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Localitatea: Resita, Cod postal: 320084, Romania, Punct(e) de contact: LOTOROSANU AUGUSTINA, Tel.0255 216627, Email: [email protected], Fax: 0255 216627, Adresa internet (URL): www.primariaresita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN CARTIERUL CALNIC SI MONIOM DIN MUNICIPIUL RESITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL RESITA , CARTIERUL CALNIC SI MONIOM
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU ASIGURAREA ALIMENTARII CU APA SI A CANALIZARII IN CARTIERUL CALNIC SI MONIOM DIN MUNICIPIUL RESITA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU LUCRARI TEHNICO-EDILITARE
Valoarea estimata fara TVA: intre 70, 000 si 80, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE :1200 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE :5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI AU DREPTUL DE A SE ASOCIA CU SCOPUL DE A DEPUNE OFERA COMUNA .ASOCIEREA VA FI LEGALIZATA IN CAZUL IN CARE OFERTA COMUNA ESTE DECLARATA CASTIGATOARE .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
CERTIFICATE PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR CATRE BUGETUL DESTAT SI CEL LOCAL
CERTIFICAT EMIS DE O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANTURILE DIN ULTIMII 3 ANI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI SA FIE DE MINIM 200.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI SI EXPERIENTA SIMILARA IN ULTIMII 3 ANI , INFORMATII DESPRE PERSONALUL DE SPECIALITATE , INFORMATII DESPRE DOTAREA TEHNICA , ALTE DOCUMENTE SPECIFICATE CAIETUL DE SARCINI SI IN FISA DE DATE A ACHIZITIEI .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
OFERTANTUL VA FACE DOVADA INCHEIERII SI INDEPLINIRII IN ULTIMII 3 ANI A UNUI CONTRACT SIMILAR SAU A MAI MULTOR CONTRACTE SIMILARE A CAROR VALOARE CUMULATA SA AIBA O VALOARE EGALA SAU MAI MARE DECAT O VALOARE MINIMA IMPUSA DE 64.000 LEI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PUNCTAJ FINANCIAR
70%
Descriere:
2.
PUNCTAJ TEHNIC
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 17 RON
Conditii si modalitate de plata: CASH LA CASIERIA PRIMARIEI MUNICIPIULUI RESITA , CORPUL II , SAU IN CONTULRO 72TREZ 1815006XXX000150
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2007 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI RESITA , P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1 A , CORPUL 1 , SALA DE SEDINTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR - CEL MULT DOUA PERSOANE DIN PARTE FIECARUI OFERTANT
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BD. DINICU GOLESCU , NR 38 , SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: COD 010873, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: PIATA TEPES VODA , NR 2 A , JUDETUL TIMIS, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 498054, Fax: 0256 498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI RESITA , COMPARTIMENTUL JURIDIC SI CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918 , NR 1A, Localitatea: RESITA, Cod postal: 320084, Romania, Tel.0255 213278, Fax: 0255 213278
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2007 15:58