Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa si canalizare in com.Ghidici, Jud. Dolj.


Anunt de participare numarul 81905/10.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHIDICI (PRIMARIA)
Adresa postala: STR. MIHAI VITEAZUL NR.140, Localitatea: Ghidici, Cod postal: 207456, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN SCRIECIU, Tel.0251-323302, Email: [email protected], Fax: 0251-323352, Adresa internet (URL): http: //www.primariaghidici.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa si canalizare in com.Ghidici, Jud. Dolj.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Ghidici, Jud. Dolj.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de instalatii conducte de apa si canalizare, construire statie de epurare si statii de pompare apa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de instalatii conducte de apa si canalizare, construire statie de epuraresi statii de pompare apa.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 182, 975RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- gar.de participare: 31, 830 lei; garantia de buna executie- 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006
Persoane juridice/fizice romane
Cerinta obligatorie:
Operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitate corespunzatorexercitarii activitatii profesionale pentruindeplinirea contractului respectiv.Documente solicitate:
prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.
Persoane juridice/fizice straine
Cerinta obligatorie:
- operatorul economic trebuie sa aiba obiectul de activitatecorespunzatorexercitariiactivitatii profesionalepentruindeplinireacontractului respectiv.
Documente solicitate:
- prezentareDocumentecaredovedesco formadeinregistrare, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Documenteletrebuiesafievalabileladata deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original saucopielegalizata, lacaresevaalatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii privind situatia economico financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie egala sau mai mare de 9.000.000 lei RON.- lichiditatea generala (active circulante / datorii curente x 100) trebuie sa fie mai mare de 110%.- solvabilitatea patrimoniala (capital propriu /total pasiv x 100) trebuie sa fie mai mare de 50%.Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumul de grupul de asociati.Cerinteleprivindlichiditateageneralasi solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Atentie ! Cifra de afaceri a subcontractantilor nu se ia in calcul.Documente solicitate: - prezentareInformatiigenerale si identificarea financiara completandformularuldinsectiuneaFORMULAREa documentatiei de atribuire.- prezentare Copii ale bilanturilor contabile pe anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente.- prezentare declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si mijlocii completandformularul dinsectiunea FORMULAREa documentatiei de atribuireAtentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privindcapacitatea tehnica
si/ sau profesionala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta o lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani; (Formular 12 F)Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 anicel putin a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare: - O lucrare de Alimentare cu apa de minim 500 000 Ron;
- O lucrare de canalizare de minim 1.000 000 RonPentru fiecare lucrare se anexeazasi documente in copiecare confirma acest lucru (contract, acte aditionale, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii).Comisia de evaluare isi rezerva dreptul de a verifica la fata locului, informatii privind experienta similara, prezentate de ofertanti prin documentele solicitate mai sus.Documente solicitate: - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului delucrari formular 12H- Pentru utilajele, mijloacele de transport etc. asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea. Contractele sau conventiile de inchiriere trebuie sa precizeze ca utilajele, mijloacele de transport respective se inchiriaza pentru executia acestei lucrari, pe toata perioada, pana la terminarea lucrarilor (daca este cazul).- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 (trei) ani (Formular 12I)- Declaratie privind asigurarea cu personal responsabil direct de indeplinirea contractului de lucrari - formular anexa - din sectiunea FORMULARE a documentatiei de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2009 14:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii societatilor participante cu imputernicire de reprezentare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus, Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Dolj
Adresa postala: Str. Brestei nr. 12, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200207, Romania, Tel.0251418568, Fax: 0251419889
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul Autoritatii Contractante
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, Nr. 140, Localitatea: Ghidici, Cod postal: 207456, Romania, Tel.0251323352, Email: [email protected], Fax: 0251323352
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.07.2009 16:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer