Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN COMUNA ANDRASESTI


Anunt de participare numarul 84900/19.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAANDRASESTI (CONSILIUL LOCAL ANDRASESTI)
Adresa postala: Andrasesti, Localitatea: Andrasesti, Cod postal: 927025, Romania, Punct(e) de contact: Florin Basturea, Tel.0243267501, Email: [email protected], Fax: 0243267544, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN COMUNA ANDRASESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA ANDRASESTI, JUDETUL IALOMITA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
RETEA DE APA - 2 FORAJE, RETEA DE ADUCTIUNE, REZERVOR DE INMAGAZINARE, STATIE DE CLORINARE, RETEA DE DISTRIBUTIE;
RETEA DE CANALIZARE- RETEA COLECTARE, CAMINE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
retea de pa - 10, 00 km
retea de canalizare - 3, 00 km
2 foraje
Valoarea estimata fara TVA: 2, 793, 798RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE LA LICITATIE -25000 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 24 LUNI - 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT - OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE LEGALIZAT DUPA DECLARAREA OPERATORULUI ECONOMIC DREPT CASTIGATOR
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea Formular A;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006;
3.Cazier judiciar al operatorului economic, conform Legii 290 / 2004 modificata si completata cu OUG 216 / 2008;4.Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale;
5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul deadministrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale, valabil la data deschiderii ofertelor;
6.Certificatul de inregistrare eliberat de ORC;
7.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare), in original sau copie legalizata, din care sa rezulte ca ofertantul are obiect de activitate principal sau secundar tipul de lucrari supus ofertarii cod CAEN 4221 (Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantulcontabilla 31/12/2008, vizatsiinregistratdeorganulcompetent;
2.Scrisori de bonitate din partea bancilor sau unor societati recunoscute de audit financiar si contabil prin care ofertantul isipoatedovedi capacitatea economico-financiara, cu mentionarea lichiditatii generale si a solvabilitatii.
3.Declaratii privind cifra de afaceri globala: Fisa de informatii generale, Formularul C
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara;
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
Experienta similara.un contract similar ca valoare, care a avut ca obiect de activitate lucrari tehnico-edilitare de alimentare cu apa si canalizare, (fie o lucrare de alimentare cu apa minim: retele de apa din PE si cel putin 2 foraje de puturi de apa si o lucrare de canalizare minim: retea si camine, fie o lucrare distincta, alimentare cu apa si canalizare, care a avut obiectele aratate anterior (retele de apa din PE, cel putin 2 foraje de puturi de apa, retea canalizare si camine). Ofertantul va prezenta recomandari in original sau copie legalizata din partea beneficiarilor nominalizati la experienta similara;
Copie legalizata proces verbal receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala;Copie legalizata contract lucrari cu valoarea contractului respectivResurse tehnice (Formularul F ): cu echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari. Este necesar indeplinirea cerintelor minime inscrise in Formularul F;Resurse umane (Formularul G) numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Este strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, asigurarea cel putin: a unui sef santier (persoana cu studii superioare), a unui responsabil tehnic cu executia atestat MLPTL in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (lucrari tehnico-edilitare, toate cerintele), a unui responsabil cu calitatea atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata (alimentare cu apa si canalizare sau lucrari tehnico edilitare).Se vor prezenta CV urile persoanelor mentionate ;
Se vor prezenta contracte de munca vizate la ITM / contractele deprestari servicii, pentru persoanele mentionate (sef santier, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea);
CertificatdeatestareISO-9001;
Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului ISO-14001;
Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de management al responsabilitatii sociale SA-8000
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
un contract similar ca valoare, (fie o lucrare de alimentare cu apa minim: retele apa din PE si cel putin 2 foraje, cu o valoare a contractului de minimum 2.100.000 lei fara TVA; si o lucrare de canalizare minim: retea si camine, cu o valoare a contractulu de minimum 750.000 lei fara TVA, fie o lucrare distincta, alimentare cu apa si canalizare, care a avut obiectele aratate anterior (retele de apa, cel putin 2 foraje de puturi de apa, retea canalizare) in valoare, de 2.800.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
75%
Descriere: oferta cu pretul cel mai mic primeste 75 puncte
2.
propunere tehnica
25%
Descriere: conform factori evaluare fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2009 10:30
Locul: Sediul Primarie comunei Andrasesti, judetul ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare a ofertelor, observator MF, experti coptati si imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: bd. Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Andrasesti- secretar Gruia Mariana Luminita
Adresa postala: comuna Andrasesti, judetul Ialomita, Localitatea: Andrasesti, Cod postal: 927025, Romania, Tel.0243267501, Email: [email protected], Fax: 0243267544
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2009 13:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer