Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL IALOMITA
Anunt de participare numarul 78007/22.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOLDOVENI (PRIMARIA COMUNEI MOLDOVENI IALOMITA)
Adresa postala: LOC. MOLDOVENI JUD. IALOMITA, Localitatea: Moldoveni, Cod postal: 927107, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE MARIN, Tel.0243/285523, Email: [email protected], Fax: 0243/285523, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA MOLDOVENI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Foraj apa 2 buc., rezervor beton, camera vane si statie pompare, retea apa 7.4 km si retea canalizare 7.4 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform liste cantitatisi liste utilaje, dotari
Valoarea estimata fara TVA: 3, 237, 528RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 35000 lei (Scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata)Garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL + BUGET DE STAT (ORD. 7/2006)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate, Declaratie de eligibilitate, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele locale, Certificat ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3ani, Bilant contabil la 31.12.2008, lichiditate si solvabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, minim 10.500.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor realizate in ultimii 5 ani, experienta similara minim doua lucrari cu procese verbale de terminare a lucrarilor, recomandari din partea beneficiarilor, lista echipamente si utilaje, dotare cu personal, responsabil tehnic cu executia unor astfel de lucrari, responsabil tehnic cu calitatea, certificate ISO 9001, ISO 14001 si OHSAS 18001 pentru astfel de lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
doua lucrari - una de alimentare cu apa ( foraje rezervor inmagazinare retea polietilena), si una de canalizare, valoare de minimum 1.850.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI MOLDOVENI, JUDETUL IALOMITA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATORI MIN. FINANTELOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI MOLDOVENI, Secretar Glontaru Mihai - Florin
Adresa postala: COMUNA MOLDOVENI, JUDETUL IALOMITA, Localitatea: MOLDOVENI, Cod postal: 927107, Romania, Tel.0243285523, Email: [email protected], Fax: 0243285523
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2009 09:38