Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa si canalizare in comuna Rus, judetul Salaj


Anunt de participare numarul 78383/26.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Rus (Consiliul Local al Comunei Rus)
Adresa postala: Str. Principala Nr.39, Localitatea: Rus, Cod postal: 457290, Romania, Punct(e) de contact: PINTEA Alexandru, Tel.0260639394, In atentia: PINTEA Alexandru, Email: [email protected], Fax: 0260639394
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa si canalizare in comuna Rus, judetul Salaj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Rus si localitatea Fantanele
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea retelelor de aductiune si de distributie a apei potabile, statii de pompare captare, retele canalizare, statie de epurare, instalatii electrice, instalatii hidraulice, imprejmuiri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Localitatea Rus: captarea a 3 izvoare, inmagazinare - rezervor de 200mc, retea aductiune L=1550m, retea distribuitie L= 12.500m, camine vane, cismele, hidranti, statii pompare, retea canalizare 9200m, statie epurare
Localitatea Fantanele: captarea a 2 izvoare, inmagazinare - rezervor de 100mc, retea aductiune L=550m, retea distribuitie L= 6.500m, camine vane, cismele, hidranti, statii pompare
Valoarea estimata fara TVA: 3, 010, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 30.000 lei, constituita prin scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OG nr. 7/2006, HG 577/1997 republicata - Plata se va face la data si in limita sumelor primite de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conformitate cu Art. 44 OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificatul constatator de la Registrul Comertului, Certificatul de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre stat, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Declaratia privind respectarea legalitatii, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind cifra de afaceri si profitul; Scrisoarea de bonitate bancara - datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, experienta cu clientul; Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, inregistrate la autoritatile competente, Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani min. 5.000.000 lei;Media profitului operational pe 2006, 2007, 2008 pozitiva;Solvabilitatea patrimoniala > 30% (Capital propriu/Total pasiv x 100)- pentru anul 2008;Lichiditatea generala> 100% (Active circulante/Datorii curente x 100) - pentru anul 2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta din ultimii 5 ani, Detalierea experientei similare, documente suport: Contracte, extrase relevante, Procese verbale de receptie la terminare si Anexe aferente, Recomandari ale Autoritatii contractante, Lista principalelor lucrari, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent, in domeniu, valabile la data depunerii ofertei, Personalul cheie angajat in contract, Cv-urile personalului direct responsabil conducere santier, executie, calitate, atestate profesionale, autorizatii, legitimatii valabile, lista personal calificat-autorizat (sudori, electricieni) autorizatii, legitimatii, Declaratia privind personalul angajat si de conducere, Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele pentru indeplinirea contractului, Sistemul propus de control al calitatii, Planul de management al mediului, Declaratia privind asumarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Declaratia privind partile din contract indeplinite de asociati/subcontractanti, Date despre asociati/subcontractanti, Acordul sau o scrisoare preliminara de asociere.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 contracte de lucrari de natura similara (CPV) si complexitate cu cerintele Documentatiei de atribuire care, cumulate sa fie in valoare de minimum 3.000.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2009 11:30
Locul: Sediul Primariei Rus, Str. Principala Nr. 39, C.P. 457290, localitatea Rus, judetul Salaj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii legali sau imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta, asupra actului administrativ contestat.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Rus
Adresa postala: Str. Principala Nr. 39, Localitatea: Rus, Cod postal: 457290, Romania, Tel.0260-639394, Fax: 0260-639394
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2009 07:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer