Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN SATELE MALAIESTI, SALASU DE SUS, SALASU DE JOS SI OHABA DE SUB PIATRA, COMUNA SALASU DE SUS, JUDETUL HUNEDOARA


Anunt de participare numarul 37202/25.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SALASU DE SUS (PRIMARIA SALASU DE SUS JUD. HUNEDOARA)
Adresa postala: SALASU DE SUS NR. 21 JUDETUL HUNEDOARA, Localitatea: Salasu de Sus, Cod postal: 337420, Romania, Punct(e) de contact: SORIN MARICA, Tel.0254779501, Email: [email protected], Fax: 0254779501
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN SATELE MALAIESTI, SALASU DE SUS, SALASU DE JOS SI OHABA DE SUB PIATRA, COMUNA SALASU DE SUS, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA SALASU DE SUS, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTIE LUCRARI PRIVIND REALIZAREA OBIECTIVULUI "ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN SATELE MALAIESTI, SALASU DE SUS, SALASU DE JOS SI OHABA DE SUB PIATRA, COMUNA SALASU DE SUS, JUDETUL HUNEDOARA"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE LUCRARI PRIVIND REALIZAREA OBIECTIVULUI "ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE IN SATELE MALAIESTI, SALASU DE SUS, SALASU DE JOS SI OHABA DE SUB PIATRA, COMUNA SALASU DE SUS, JUDETUL HUNEDOARA"
Valoarea estimata fara TVA: 12, 393, 061RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 150000 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SUBCONTRACTARE/ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-FORMULARUL 12A, FORMULARIL 12B PRIVIND NEINCADRAREA LA ARTICOLUL 180 SI 181 DIN OG 34/2006, FORMULARUL 12C PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA, CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA, CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE REGISTRUL COMERTULUI, CERTIFICAT PRIVIND ACHITAREA OBLIGATIILOR DE PLATA A TAXELOR SI IMPOZITELOR DE STAT CATRE BUGETUL DE STAT CONSOLIDAT, CERTIFICAT PRIVIND ACHITAREA OBLIGATIILOR DE PLATA LA BUGETUL LOCAL.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALA, BILANTURI CONTABILE PE ANII 2004, 2005, 2006 VIZATE DE ORGANELE COMPETENTE, CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI 4500000 EURO, SOLVABILITATE PATRIMONIALA >30%
LICHIDITATE GENERALA >100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULARUL 12F - LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, SE VA PREZENTA LUCRARE SIMILARA IN VALOARE DE MINIM 2000000 EURO. LUCRAREA SIMILARA VA FI CONSTITUITA DIN UNA, DOUA SAU MAXIM 3 CONTRACTE SIMILARE CUMULATE IN ULTIMII 5 ANI CARE SA ACOPERE CODURILE CPV SOLICITATE PRIN FISA DE DATE A ACHIZITIEI, SE VOR PREZENTA MINIM 3 RECOMANDARI DE LA BENEFICIAR/COPIE CONTRACT FINALIZAT/PROCES VERBAL DE RECEPTIE.
FORMULARUL 12I PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT IN ULTIMII 3 ANI, INFORMATII REFERITOARE LA STUDIILE, PREGATIREA PROFESIONALA, CALIFICAREA PERSONALULUI DE CONDUCERE PRECUM SI ALE PERSOANELOR RESPONSABILE PENTRU EXECUTIA LUCRARILOR(RTE, CQ). SE ANEXEAZA DIPLOME ATESTATE, CONTRACTE DE MUNCA SI CV.
CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001 SAU ECHIVALENT, CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL MEDIULUI ISO 14001 SAU ECHIVALENT, CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL SECURITATII SI SANATATII IN MUNCA OHSAS ISO 18001 SAU ECHIVALENT, CERTIFICAT EMIS DE MINISTERUL MEDIULUI SI GOSPODARIRI APELOR PENTRU EXECUTIE IN DOMENIILE HIDROETILITARE, CONSTRUCTII HIDROTEHNICE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3000 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA SAU LA CASERIA INSTITUTIEI
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2007 10:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): MINISTERUL MEDIULUI SE DEZVOLTARII DURABILE
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: localitatesa salasu de sus, strada principala, nr 21, comuna salasu de sus, judetul hunedoara, Localitatea: salasu de sus, Cod postal: 337420, Romania, Tel.0254779501, Email: [email protected], Fax: 0254779501, Adresa internet (URL): www.salasudesus.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2007 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer