Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa si canalizare menajera comuna Pausesti Maglasi, judetul Valcea


Anunt de participare numarul 67670/30.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PAUSESTI MAGLASI
Adresa postala: JUDETUL VALCEA, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Localitatea: Pausesti-Maglasi, Cod postal: 247470, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Pausesti Maglasi, Tel.0250 77 65 33, In atentia: d-nei Birsan Antuza Larisa, Email: [email protected], Fax: 0250 77 65 33
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa si canalizare menajera comuna Pausesti Maglasi, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Pausesti Maglasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Componenta1 Elaborare proiect tehnic si detalii de executie dupa cum urmeaza: proiect tehnic intocmit in conformitate cu Ordinul 863/2008, detalii de executie,
antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construirepentru alimentare cu apa si canalizare menajera comuna Pausesti Maglasi, jud. Valcea, conform studiilor de fezabilitate anexate in documentatia de atribuire. Verificarea proiectului tehnic de catre un verificator atestat.Asistenta tehnica pe durata executiei asigurata de proiectant.Componenta 2 Executie lucrari alimentare cu apa si canalizare menajera comuna Pausesti Maglasi, jud. Valcea, in coformitate cu proiectul intocmit.Nerespectarea solutiilor tehnice din studiile de fezabilitate, constituie motiv de respingere a ofertei ca inacceptabila in conformitate cu art.36/HG 925/2006.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Componenta1 Elaborare proiect tehnic si detalii de executie dupa cum urmeaza: proiect tehnic intocmit in conformitate cu Ordinul 863/2008, detalii de executie,
antemasuratori, liste de cantitati, caiete de sarcini pe specialitati, documentatii pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construirepentru alimentare cu apa si canalizare menajera comuna Pausesti Maglasi, jud. Valcea, conform studiilor de fezabilitate anexate in documentatia de atribuire. Verificarea proiectului tehnic de catre un verificator atestat.Asistenta tehnica pe durata executiei asigurata de proiectant.Valoarea estimata a serviciului de proiectare este de 358.514 lei.Componenta 2 Executie lucrari alimentare cu apa si canalizare menajera comuna Pausesti Maglasi, jud. Valcea, in coformitate cu proiectul intocmit.Valoarea estimata a activitatii de executie de lucrari este de 8.103.698 lei.Oferta va fi declarata inacceptabila in cazul in care oricare dintre valorile limita, declarate ca fonduri disponibile, este depasita.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 462, 212RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 130000 lei.Garantie de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program finantat prin PNDR, masura 322, FEADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica sau asociere de persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Fidic Cartea Galbena.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale
Certificat de atestare fiscalaCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificatul Unic de Inregistrare Fiscala
Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii Generale
Cifra medie de afaceri in domeniu pe ultimii trei ani de 24000000 lei
Copie certificata dupa bilanturile contabile pentru anii 2007, 2006, 2005 inregistrate la DGFP
Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100)
Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100)Scrisoare de bonitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: proiectare 350000 lei si executie de lucrari 8000000 lei
Lista cu principalele proiecte similare in ultimii trei ani
Lista cu principalele lucrari executate in ultimii cinci ani
Memoriu tehnic
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Lista personalului de specialitateDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehniceDeclaratie prin care ofertantul dovedeste ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii
Pentru executie urmatoarele standarde:
Certificat ISO 9001 (sau echivalent)
Certificat ISO 14001 (sau echivalent)
Certificat ISO 18000 (sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Se ridica de la sediul primariei contra sumei de 1000 lei ce se vor achita la casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2008 12:00
Locul: Primaria Pausesti Maglasi, comuna Pausesti Maglasi, str.Principala, nr.8, jud. Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti ai acestoraReprezentant CRPDRP 4 SV OLTENIA si UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR, masura 322, FEADR
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0384, Romania, Tel.+4 (021) 310 4641, Fax: +4 (021) 310 4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Primariei Pausesti Maglasi
Adresa postala: StradaPrincipala, nr. 8, comuna Pausesti Maglasi, judetul Valcea, Localitatea: Pausesti Maglasi, Cod postal: 247470, Romania, Tel.0250 776 533, Email: [email protected], Fax: 0250 776 533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2008 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer