Licitatie Publica - ?Alimentare cu apa si canalizare pluviala Cartier Veterani : Alimentare cu apa (PT)?
Anunt de participare numarul 147861/11.11.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Craiova
Adresa postala: Str. A.I.Cuza nr.7 Craiovajud. Dolj, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: str. A.I.Cuza nr. 7, Tel. +40 251415907, In atentia: Sef Serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 251415907, Adresa internet (URL): www.primariacraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Alimentare cu apa si canalizare pluviala Cartier Veterani : Alimentare cu apa(PT)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Zona de sud-est a municipiului Craiova, cartier Veterani
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Alimentare cu apa si canalizare pluviala Cartier Veterani : Alimentare cu apa(PT)?conform cerintelor caietului de sarcini nr. 123666/21.08.2013 si Studiului de fezabilitate aprobat.Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 12.490 lei(exclusiv TVA), respectiv 10% din valoarea estimata a contractului de servicii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor Caietului de sarcini nr. 123666/21.08.2013 si a Studiului de fezabilitate aprobat.Valoarea estimata a contractului, fara TVA: 137.390 RON din care: - Proiect tehnic = 105.400 RON;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului = 19.500 RON
- Diverse si neprevazute = 12.490 RON (10% din valoarea estimata a executiei).
Valoarea estimata fara TVA: 137, 390RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivelul minim al cifrei medii de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011,
2012) trebuie sa fie cel putin egal cu: 240.000 lei.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M,
in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii
si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu
50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri.
Ofertantul va prezenta bilanturile contabile sau extrasele de bilant pentru
ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in cazul in care publicarea acestor bilanturi
este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, inregistrate la
organele competente.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul
economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a
ofertantului.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila
cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite, dupa caz, de traducerea
autorizata a acestora in limba romana.
Tert sustinator (daca este cazul).
In conf. cu prev. art. 186, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia
economica si financiara invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 69^1, art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG nr.34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180- Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese -Formular nr.1.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul face dovada prestarii in ultimii trei ani, de servicii similare cu serviciile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, la nivelul a
maxim 3 contracte, servicii duse la bun sfarsit, in valoare cumulata de cel putin 120.000 lei (exclusiv TVA) .
Pentru contractul/contractele de prestari servicii declarate ca experienta
similara, ofertantul are obligatia de a prezenta:
- certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de
catre clientul privat beneficiar in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte cel putin
urmatoarele informatii: beneficiarul, denumirea serviciilor prestate, valoarea
acestora, perioada prestarii serviciilor si daca acestea au fost duse la bun sfarsit;
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani: Lista va contine valori,
perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt
autoritati contractante sau clienti privati.
Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Nota: Comisia de evaluare are dreptul de a verifica cele declarate de ofertant, eventualele neconcordante intre cele declarate si ceea ce exista, putand duce la descalificarea ofertantului.
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al
cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
- Completare anexa nr. 14- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de
Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care
dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre
ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
Completare anexa 17- Informatii referitoare la personalul de conducere, cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea
personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru
indeplinirea contractului de servicii.
Ofertantul va face dovada ca dispune de personalul de specialitate necesar
pentru prestarea serviciilor care fac obiectul acestui contract.Astfel, pentru personalul nominalizat cu indeplinirea contractului se vor
prezenta urmatoarele documente:
- CV, in original, semnat si datat;
- documente din care sa rezulte ca persoanele nominalizate sunt angajate
ale ofertantului sau, dupa caz, angajament de participare/declaratie de
disponibilitate al/ale persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de
persoana/persoane), in original, semnat si datat;
- decizii interne/recomandari/referinte din care sa reiasa proiectele similare
la care a participat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu
mentiunea ?conform cu originalul? insotite dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana;
- diplome, studii de profil, acte calificari, atestari, etc., in termen de
valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie
legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite
dupa caz, de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii.
Ofertantul va prezenta:
- declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul va dovedi faptul ca la
elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de mediu si protectia mediului, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii
contractului de prestari servicii,
Informatii privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia
sa o subcontracteze (Daca este cazul).
Se va completa Anexa nr.18 ? Model declaratie subcontractanti, cu subcontractantii si specializarea acestora, procentul de subcontractare si parea din contract care va fi subcontractata.
Subcontractantii declarati vor completa Formular nr.1 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de
In cazul in care unul sau mai multi subcontractanti urmeaza sa
indeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea
contractanta va solicita la incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta in oferta, care se constituie in anexa la
contract.
Tert sustinator (daca este cazul). In conf. cu prev. art. 190, alin (2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), lit.c1) si lit. d) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Standarde de asigurare a calitatii in conformitate cu standardele europene
relevante care atesta certificarea sistemului propriu de management al
calitatii ofertantului (ISO 9001:2008 sau echivalent) pentru serviciile de
proiectare .
Ofertantul va prezenta: - certificat/ documente/alte dovezi care vor fi
valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna,
aceasta cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al grupului
pentru partea din contract pe care acesta o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2013 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
180zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2013 11:00
Locul: Primaria mun. Craiova - Sala Gheorghe Chitu, str. A. I. Cuza nr. 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006, alin. (1), lit. b), respectiv 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Craiova- Directia Juridica, Asistenta de specialitate si Contencios Administrativ
Adresa postala: str. A.I.Cuza nr.7, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Tel. +40 251415907, Email: [email protected], Fax: +40 251415907, Adresa internet (URL): www.primariacraiova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2013 16:12