Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa si modernizare strazi in orasul Voluntari


Anunt de participare numarul 40939/22.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS VOLUNTARI
Adresa postala:  sos.Afumati, nr.74, Oras Voluntari, Judetul Ilfov, Localitatea:  Voluntari, Cod postal:  077190, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Mariana Gavrila, Tel. 021270.4770, Email:  [email protected], Fax:  021270.4644, Adresa internet (URL):  www.primaria-voluntari.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa si modernizare strazi in orasul Voluntari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: oras Voluntari
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de introducere a retelei de apa potabila si modernizarea sistemului rutier
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45233220-7-Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 158, 000, 000 si 208, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara 3.160.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
credit furnizor : finantarea pe baza unui credit furnizor a carui obtinere este in sarcina ofertantului. Platile se vor face prin bilete la ordin scadente in perioada 2008-2022
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
resurse financiare reale, mijl.financiare de realizare cashflow de executie, acces la linii de credit confirmate de banci, prezentare dovezi privind posibilitate finantare, capacitate de a asigura creditele si demonstrarea capacitatii financiare si capacitate interna sau acces la resurse externe
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea'Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, completare formular B si certif. constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributia pt asigurarile sociale de stat si de asigurare de accidente de munca si boli profesionale care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, valabile la data depunerii ofertelor, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. certificatele se vor prezenta in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara2.Solvabilitate patrimoniala3.Lichiditate generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.informatii cu privire la : rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani. declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani 145.728.000 RON reprezentand 41.400.000 euro. asigurarea riscului profesional2.valoarea acestui indicator trebuie sa fie mai mare de 30%3.Valoarea acestui indicator trebuie sa fie mai mare de 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind capacitatea tehnica
2.Informatii privind subcontractantii/asociatii
3.Fisa de experienta similara
4.Recomandari
5.Informatii privind dotarile specifice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani.Atestarea tehnica a societatii2.completare formular D33.Incheierea in ultimii 3 ani a cel putin un contract cu credit furnizor care sa contina lucrari de asternere mixturi asfaltice cu bitum modificat si de lucrari edilitare cu o valoare egala sau mai mare de 176.000.000RON reprezentand 50.000.000 euro4.Recomandare fiecare lucrare similara5.Utilaje si echipamente functionale - formular E
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.02.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.02.2008 11:00
Locul: Primaria oras Voluntari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, Localitatea:  Bucuresti, sector 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 310.46.41, Fax:  310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic Oras Voluntari
Adresa postala:  sos. Afumati, nr.74, Localitatea:  Voluntari, Cod postal:  077190, Romania, Tel. 0212704770, Fax:  0212704644
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.12.2007 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer