Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU APA STRADALA A SATULUI MATEESTI,COMUNA MATEESTI,JUDETUL VALCEA.


Anunt de participare numarul 36029/13.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MATEESTI
Adresa postala: COM.MATEESTI, JUD.VALCEA, Localitatea: Mateesti, Cod postal: 247340, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN MESTEACAN, Tel.0250869601, Email: [email protected], Fax: 0250869601
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU APA STRADALA A SATULUI MATEESTI, COMUNA MATEESTI, JUDETUL VALCEA.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SATUL MATEESTI, COMUNA MATEESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRAREA RESPECTIVA CONSTA IN ALIMENTAREA CU APA STRADALA A SATULUI MATEESTI, COMUNA MATEESTI, JUDETUL VALCEA, PE O DISTANTA DE 4, 5 KM.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ALIMENTARE CU APA STRADALA A SATULUI MATEESTI, COMUNA MATEESTI, JUDETULUI VALCEA, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE IN CUANTUM DE 4.200 RON , IAR GARANTIA DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROPRIU (LOCAL)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE ADMITE SUBCONTRACTAREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;
- certificate fiscale constatatoare privind plata taxelor la bugetul consolidat al statului si la bugetul local;
- contributia pentru asigurarile sociale de stat;
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului prin care sa justifice existenta activitatii economice care face obiectul achizitiei;
- certificat de inregistrare persoana juridica;
- cazier fiscal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economica-financiara- fisa de informatii generale;
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani;
- scrisoare de Bonitate emisa de Banca Ofertantu-lui cu principalii indicatori de Bonitate-Lichiditate si Solvabilitate;
- bilantul contabil la data de 31.12.2006, avizatde D.G.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica: - recomandari de la alti beneficiari;
- declaratie care sa cuprinda informatii privinddotarile specifice, utilaje, echipamente tehnicesi efectivele medii anuale de personal;
- lista principalelor lucrari executate inultimii 5 ani, din care sa rezulte dovadaexecutarii a cel putin unui contract similar;
- certificate privind calitatea (ISO 9001:2001si ISO 14001:2005.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
CEL MAI MIC PRET
70%
Descriere:
2.
DURATA EXECUTIEI
15%
Descriere:
3.
CALITATEA LUCRARII
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 12:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2007 13:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea achizitiilor Publice.
Adresa postala: str.STAVROPOLEOS, nr.6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data la care contestatorul a luat la cunostinta de un act considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul Primariei Mateesti, judetul Valcea.
Adresa postala: str.principala, Localitatea: Mateesti, Cod postal: 247340, Romania, Tel.0250869601, Email: [email protected], Fax: 0250869601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2007 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer