Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentare cu apa,comuna Uda,judetul Arges


Anunt de participare numarul 30930/04.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Uda (Primaria Uda)
Adresa postala: Com. Uda, Jud. Arges, Localitatea: Uda, Cod postal: 117771, Romania, Punct(e) de contact: Marcel Ciobanu, Tel.0248/243021, Email: [email protected], Fax: 0248/243021
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentare cu apa, comuna Uda, judetul Arges
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Uda, judetul Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului cuprinde realizarea urmatoarelor obiective: captare apa, aductiune aoa, inmagazinare apa, statie de pompare si clorinare, retea de distributie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 135, 533RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 37000 lei iar garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA si poate fi furnizata prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Guvernul Romaniei, OG7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea este necesar sa fie legalizata daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat cazier fiscal
-Declaratie privind eligibilitatea-Formularul 12A
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006-Formularul 12B
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor exigibile la bugetul de stat
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
-Certificat constatator de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 3 ori valoarea ofertei prezentate dar nu mai mica de 9000000 lei.
-Profitul net conform ultimului bilant contabil anual auditat trebuie sa fie pozitiv
-Lichiditatea generala conform ultimului bilant contabil anual auditat sa fie peste procentul de 120%
-Solvabilitatea patrimoniala conform ultimului bilant contabil anual auditat sa fie peste procentul de 45%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Delaratie care contine informatii privind dotarile specifice-Formularul 12H
-Delaratie care contine numarul mediu, in ultimele 12 luni al prsonalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere-Formularul 12I
-CV-urile persoanelor implicate in realizarea proiectului-minim 3 ani experienta pentru personalul cu functii de conducere
-Responsabil tehnic cu executia, angajat propriu cu contrat individual de munca vizat de ITM.
-Declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari-Formularul 12F
Ofertantul trebuie sa fi realizat cel putin o lucrare similara in ultimii 5 ani, cu o valoare de 4000000 lei
-Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora-Formularul 12G
-minim 3 scrisori de recomandare din partea altor beneficiari
-Standarde de asigurare a calitatii: SR EN ISO 9001:2001;SR EN ISO 14001:2005;OHSAS 18001:2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
50%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
20%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2007 11:00
Locul: Primaria Uda, comuna Uda, judetul Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor daca acestia au imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile cf.OG34/2006 ART.272
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA UDA
Adresa postala: Comuna Uda, sat Uda, judetul Arges, Localitatea: comuna Uda, Cod postal: 117771, Romania, Email: primaria_uda
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2007 13:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer