Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA CATUNUL MUSUNOAIELE, COMUNA FITIONESTI, JUD. VRANCEA


Anunt de participare numarul 86464/15.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FITIONESTI (CONSILIUL LOCAL FITIONESTI)
Adresa postala: COMUNA FITIONESTI, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: Fitionesti, Cod postal: 627135, Romania, Punct(e) de contact: COMUNA FITIONESTI JUDETUL VRANCEA, Tel.0237677822, In atentia: CAZACU IORDACHE, Fax: 0237677847, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA CATUNUL MUSUNOAIELE, COMUNA FITIONESTI, JUD. VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Catunul Musunoaiele, comune Fitionesti
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
serviciilor de proiectare si executie lucrare pentru ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA IN CATUNUL MUSUNOAIELE, COMUNA FITIONESTI, JUD. VRANCEA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71323100-9 - Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45315300-1-Instalatii de distributie de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
potrivit caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 735, 862RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 40.000 leiGarantie de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul este finantat prin bugetulde Stat-ORDINNr. 127/ 2009. Platile se vor efectua pe masura virarii sumelor aprobate in bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, daca oferta comuna este declarata castigatoare si o astfel de solicitare reprezinta o conditie necesara pentru indeplinirea viitorului contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (DGFP si administratia locala), Certificat de inregistrare fiscala ORC, Certificat constatator emis de ORC, Statutul/actulconstitutiv, Cazier fiscal eliberat de DGF, Cazier judiciar pentru administratorul societatii, Declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr. 161/2003, AtestatANRE pentru joasa si medie tensiune
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lichiditate generala
Bilanturi contabile pentru anii 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competente si rapoartele anuale de audit financiar si contabil.
Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (perioada 2006 2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lichiditate generala sa fie mai mare de 100%, conform bilantului contabil la 31.12.2008.Ofertantul trebuie sa demonstreze incheierea anului financiar 2008 cu profit. In cazul in care ofertantul este infiintat dupa data de 31.12.2008, acesta trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare cu rezultat pozitiv (profit).Realizarea unei medii a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 9.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (executie fara proiectare )
Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare efectuate in ultimii 3 ani
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiInformatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii.Standarde de asigurarea calitatii
Informatii privind protectia mediului
Informatii privind protectiamuncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a unei lucrari similare, receptionate, de minim 120.000 lei fara TVA + contracte de executie, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si/sau a procese verbale de receptie finala pentru lucrarea/lucrarile prezentate ca experienta minima, + recomandari avizate de ISC;
- inca 2 contracte de executie, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si/sau a procese verbale de receptie finala pentru alte lucrari similare, impreuna cu recomandari avizate de ISC.Indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract de serviciisimilare receptionate in valoare de 20.000 lei fara TVA;
- prezentarea proceselor verbale de predare-primire pentru serviciile prezentate ca experienta minima, impreuna cu recomandari avizate de ISC- pentru executia lucrarii: minim statie de betoane cu autorizatie de mediu valabila 1 bc, buldoexcavator 2 bc, macarale 2 bc, greder 1 bc, trailere agabaritice 2 bc- pentru prestarea serviciului de proiectare: minim soft specializat licentiat proiectare, aparat pentru masuratori, alte dotari necesare care sa probeze elaborarea unor proiecte corespunzatoarepentru executarea lucrarii: Minim 50 angajati direct productivi copiile conform cu originalul ale cartilor/contractelor de munca(pentru ofertantul care va realiza executia de lucrari); Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul obiectivului supus licitatiei , atestat dovedit cu Certificat de Atestare tehnico profesionala insotit de legitimatia vizata la zi . Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatieipentru activitatea de proiectare: Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un inginer proiectant de specialitate cu experienta relevantain domeniu.Documente: CV, Copie a diplomei, atestatului, contract de colaborare sau de munca, Declaratia de disponibilitate.Cel putin ISO 9001 pe domeniul vizat sau echivalentCel putin ISO 14001/2004 pe domeniul vizat sau echivalentCel putin OHASAS 18001/1999 pe domeniul sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
60%
Descriere:
2.
Durata de executie a lucrarii si a serviciului de proiectare (minim 7 luni si maxim 12 luni)
20%
Descriere:
3.
Termenul de garantie acordat lucrarii (minim 5 ani)
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2927/ 08.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2009 12:00
Locul: la sediul Primariei comunei Fitionesti, judetul Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleos, nr 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021/ 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: B-dul Independentei nr.19-21, Localitatea: FOCSANI, Cod postal: 620015, Romania, Tel.0237/216000, Email: [email protected], Adresa internet (URL): http: //www.tribunalulvrancea.ro/Contact.aspx
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006, despreun act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.09.2009 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer