Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA ZONA 12-12B COSTINESTI


Anunt de participare (utilitati) numarul 16662/31.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DFEE ENEL ELECTRICA DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Sarbu, Tel.0241.80.53.05, In atentia: Serviciul Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241.80.53.04, Adresa internet (URL): Constanta, str. N. Iorga nr.89A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA ZONA 12-12B COSTINESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Loc.Costinesti, jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LEA 20 kV-2, 3 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315500-3 - Instalatii de tensiune medie (Rev.1)
74232310-0-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LEA 20 kV. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare, in conformitate cu legislatia in vigoare
Valoarea estimata fara TVA: intre 538, 404 si 1, 615, 212RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 14400 RON(7200 RON ptr. IMM), Garantia de buna executie: 10%(5% ptr.IMM)din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea, decl.privind neincadrarea in preved.art.181 din ordonanta, certif. privind plata impozitelor catre stat si locale la 30.04.2007, ptr.pers.jurid.romane: certif.constatator emis de Of. Registrului Comertului, ptr.persoane juridice straine: documente care dovedesc inregistrarea ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala(2004-2006), Informatii privind situatia financiara la data de 31.12.2006 din bilantul ultimului an.In cazul in care formularul nu este vizat de DGFCFS se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atest.ANRE exec+proiect inst 0, 4-20kV, Autoriz.de comercializ SC ELECTRICA/ENEL ITALIA ptr fiecare mat./echip, lucr. similare din ultimii 5 ani a caror val.insum=cu val.of.prezentate, certif.de buna exec., inf.privind pers.tehnic, dotari util.tehn, inf.subcontr, certif.calitate, dosarul privind sist.propr.de conducere si asigurare a calit.lucr., liste cu proc.de mediu specifice lucrarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Se achita prin numerar in casieria autor.contr. sau ordin de plata in contul ENEL ELECTRICA DOBROGEA: RO21RNCB0114032051360001 BCR CONSTANTA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 11:00
Locul: Sediul Autoritatii contractante: localitatea Constanta, str.Nicolae Iorga nr.89A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Traian, nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616003, Email: [email protected], Fax: 0241/616003
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei va fi de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DFEE ENEL ELECTRICA DOBROGEA
Adresa postala: str. Nicolae Iorga nr.89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Tel.0241/805046, Fax: 0241/616340
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2007 18:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer