Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentarea cu apa potabila a satelor Nadastia de Jos, Nadastia de Sus, Strei Sacel - apartinatoare orasului Calan jud. Hunedoara


Anunt de participare numarul 42853/07.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CALAN
Adresa postala: strada Garii, nr.1, oras Calan, jud Hunedoara, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300, Romania, Punct(e) de contact: Primaria oras CalanServiciul Urbanism, Tel.0254730223, In atentia: Petru Stanciu, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0254732954, Adresa internet (URL): www.calan.info.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentareacu apa potabila a satelorNadastia de Jos, Nadastia de Sus, Strei Sacel - apartinatoare orasului Calan jud. Hunedoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SateleNadastia de Jos, Nadastia de Sus si Strei Sacel - apartinatoare orasului Calan, jud Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentareacu apa potabila a satelorNadastia de Jos, Nadastia de Sus, Strei Sacel - apartinatoare orasului Calan jud. Hunedoara,
-Conducta de aductiune , -Rezervor de acumulare de 200 mc,
-Statie de clorinare
-Statie dede pompare la Nadastia de Jos
-Statie de repompare la Nadastia de Sus, -Retele de distributie apa, camine bransamente, in localitatile Nadastia de Jos, Nadastia de Sus si Strei Sacel
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232153-9-Lucrari de constructii de turnuri de apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele obiective ce trebuie realizateconform proiectului:
-Conducta de aductiune , -Rezervor de acumulare de 200 mc,
-Statie de clorinare
-Statie dede pompare la Nadastia de Jos
-Statie de repompare la Nadastia de Sus, -Retele de distributie apa, camine bransamente, Listele de cantitati de lucrarii sunt prezentate in caietele de sarcini care fac parte dindocumentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 857, 142RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
50000 lei garantie de participaresub forma de scrisoare de garantie bancara, anexata in original scrisori de inaintare, la depunerea ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget localprin transferul unor sume din fondul de rezerva bugetara la dispozitia guvernului(HG 1462 din 6 decembrie 2007). Platadin buget local pe o perioada de 2 ani2008-2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.CertificatConstatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta din care sa reyulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii( valabil la data licitatiei ).2.Statutul si contractul de societate, actele aditionale ale statutului de societate
3.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de OficiulRegistrului Comertului.
4.Certificate privind plata datoriilorcatre bugetul de stat si autoritati locale valabile ladata licitatieiConform art 181 din OUG 34 autoritatea contractanta are dreptul de a exclude orice oferta pentru operatori economici: a)in stare de faliment, ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar , sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare ; b)fac obiectul unei proceduri legale pentru declararea insa in una din situatiile prevazute la litera a); nu sa-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conf. cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care e stabilit;d) a fost condamnat in ultimi 3 ani prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pt. comiterea unei greseli in materie profesionala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 8.571.426lei. Bilanturile contabile din anii: 2004, 2005 si 2006 vizate si inregistrate de organele competente in domeniu.Un document legal cu suma maxima obtenabil nominalizata pentru proiectul licitat emis de o institutie financiara abilitata (30% din valoarea ofertata) Identificarea financiara. Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)lichiditate generala (active circulante / datorii curente x 100) >100%b)solvabilitate patrimoniala (capital propriu / total pasiv x 100) > 30%Lichiditatea si solvabilitatea se vor calcula dupa datele de bilant la 31.12.2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incheierea (data contractului)si indeplinirea(data procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de aceiasi complexitatetehnicain domeniul alimentarilor cu apa , cuvaloarea de 1.000.000 Lei, Se va prezenta: Contractul, Procesul Verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau P.V. de receptie definitiva, recomandare vizata de ISC) Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Formular 12H ; Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular 12 I);Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesinalasi calificarea personalului de conducere , precum si ale persoanelor responsabilepentru executia lucrarilor,
Certificat al sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent Certificat al sistemului de management al mediului conform ISO14001 sau echivalentCertificat ISO 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 700 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata documentatiei de atribuire se poate face la casieria Primariei orasului Calan, strada Garii, nr. 1 jud. Hunedoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 10:00
Locul: Sala de sedinte a Consiliului Local din cadrul Primariei orasului Calandin strada Garii, nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiai ofertantilor, cu delegatie, act de identitate, si imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridicdin cadrul PrimarieiOrasuluiCalan,
Adresa postala: Primaria Oras Calan, strada Garii, nr.1, ,jud Hunedoara, Localitatea: Calan, Cod postal: 335300 , ,Romania, Tel.0254.730.223, Email: [email protected], Fax: 0254.732.954
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.02.2008 18:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer