Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTAREA CU APA A COMUNEI GALICEA MARE, JUDETUL DOLJ


Anunt de participare numarul 16845/01.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GALICEA MARE
Adresa postala: Loc.Galicea Mare, Judetul Dolj, Romania, Localitatea: Galicea Mare, Cod postal: 207270, Romania, Punct(e) de contact: Amalia Carmen Draghici, Tel.0251/316004, Email: [email protected], Fax: 0251/316004
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTAREA CU APA A COMUNEI GALICEA MARE, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA GALICEA MARE, JUDETUL DOLJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTAREA CU APA A COMUNEI GALICEA MARE, JUDETUL DOLJ- CONFORM CAIETULUI DE SARCINI SI DEVIZE PROIECTANT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45252126-7-Statie de tratare a apei potabile (Rev.1)
45332200-5-Lucrari de instalare de echipamente pentru distributia apei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DEVIZ PROIECTANT, CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 905, 299RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.GARANTIA DE PARTICIPARE 25000 RON2.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAM DE FINANTARE SAPARD CU COFINANTARE C.E.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA CONF.ART.44 DIN OUG/2006DACA SUBCONTRACTEAZA VOR ARATA PARTILE SAU POTENTIALII SUBCONTRACTORI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
TRANSE DE PLATA MAX.5, DURATA DE EXECUTIE A CONTRACTULUI MAX.30 SEPTEMBRIE 2008;TERMEN APROBAT DE APDRP.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA;2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.181;3.CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA (FORMA COMPLETA);4.CERTIFICAT DE INREGISTRARE FIRMA; 5.CERTIFICAT ORC DE PE LINGA TRIBUNALUL DE CARE APARTINE OPERATORUL RESPECTIV EMIS CU MAX.30 ZILE INAINTE DE DEPUNERE; 6.STATUTUL SI CONTRACTUL DE SOCIETATE SI ACTELE ADITIONALE CONTRACTULUI DE SOCIETATE, DUPA CAZ ACTUL COSTITUTIV.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.DECLARATIE DE BONITATE BANCARA; 2.BILANTUL CONTABIL PE ULTIMII 3 ANI AUDITAT; 3.INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI; 4.BONITATE FINANCIARA(SOLVABILITATEA PATRIMONIALA SI LICHIDITATEA GENERALA)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI- MAX. DE 3 ORI VALOAREA CONTRACTULUISOLVABILITATEA PATRIMONIALA 30%LICHIDITATEA GENERALA 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI; 2.EXPERIENTA SIMILARA; 3.DECLARATIE UTILAJE;4.DECLARATIE PERSONAL ANGAJAT;5.MANUALUL CALITATII PENTRU LUCRAREA LICITATA; 6.ISO 9001 SAU ECHIVALENT -OPTIONAL; 7.INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
VALOAREA MINIMA EXPERIENTA SIMILARA 1500000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
C 2.121041700166/28.09.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: O.P. CONTUL RO39TREZ29224700271XXXXX, TREZORERIA BAILESTI, JUD.DOLJ, TITULAR C.L.GALICEA MARE, JUD.DOLJ SAU NUMERAR LA CASIERIA UNITATII.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.06.2007 12:30
Locul: CONSILIUL LOCAL GALICEA MARE, JUDETUL DOLJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, OBSERVATOR DESEMNAT DIN CADRUL CRPDRP 4 S-V OLTENIA
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
O VIZITA PE TEREN SE VA ORGANIZA IN DATA DE 14.06.2007, ora 11, oo
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVOPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: STRADA NICOLAE TITULESCU, NR.4, CRAIOVA , JUDETUL DOLJ, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200173, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL GALICEA MARE, JUDETUL DOLJ
Adresa postala: STRADA CALAFATULUI , NR.17, JUDETUL DOLJ, Localitatea: GALICEA MARE, DOLJ, Cod postal: 207270, Romania, Tel.0251/316004, Email: [email protected], Fax: 0251/316004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2007 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer