Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentarea cu apa a comunei Repedea judetul Maramures


Anunt de participare numarul 18388/12.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Repedea (Consiliul local Repedea)
Adresa postala: Strada Principala, nr 98, Localitatea: Repedea, Cod postal: 437240, Romania, Punct(e) de contact: Pavel Tiudic, Tel.0262366065, Email: [email protected], Fax: 0262366065, Adresa internet (URL): http: //www.repedea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentarea cu apa a comunei Repedea judetul Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Repedea judetul Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Captare de suprafata pe paraul Tomnatec, captare prin dren din raul Repedea, in vederea alimentarii cu apa a comunei Repedea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pompa alimentare, statie de tratare, conducte de aductiune (1040 m) statie de tratare monobloc, rezervor de inmagazinare (500 mc) retea de distributie (13, 2 km)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 196, 290RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.07.2007 pana la 17.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare sub forma de scrisoare de garantie bancara in valoare de 10.000 RON, perioada de valabilitate a acesteia fiind de 90 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri obtinute pe programul de finantare Programul de dezvoltare a infrastructurii din spatiul rural Ordonanta 7 din 19.01.2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligtivitatea prezentarii Certificatului de atestare fiscala si a certificatului de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si /sau bugetele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie economico-financiara in care sa se regaseasca cei trei indici economici:
- cifra de afaceri,
- lichiditate generala,
- solvabilitate patrimoniala.
conform formularului M din Sectiunea II Formulare si Anexe
Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligtorie ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 3.500.000 Euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta bilantul contabil pe anii 2004, 2005, 2006, inregistrat de catre autoritatile de specialitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea Contractanta solicita ca ofertantul sa prezinte o Declaratie cu privire la lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, care se va realiza conform formularului N din Sectiunea II Formulare si Anexe.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea Contractanta stabileste ca cerinta minima obligatorie completarea unui tabel cu personalul tehnic de specialitate conform formularului L din Sectiunea II Formulare si Anexe, calificari ale personalului, prezentarea de diplome ale personalului de conducere a santierului, prezentarea de CV-uri conform formularului K din Sectiunea II Formulare si Anexe, declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere, conform formularului J din Sectiunea II Formulare si Anexe.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1800 RON
Conditii si modalitate de plata: Virament
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2007 11:00
Locul: Consiliul local Repedea, judetul Maramures, str. Principala nr. 98
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Personal specializat, persoane imputernicite, reprezentanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Curs de referinta pentru oferta financiara este cursul comunicat de BNR in data de 8 iunie 2007.Ofertantul nu are dreptul de a-si retrage sau de a-si modifica oferta dupa expirarea datei limita stabilite pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Nu se accepta oferte intarziate. Ofertantul a carui oferta va fi intarziata, va fi exclus.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul financiar-contabil din cadrul Primariei Comunei Repedea
Adresa postala: Strada Principala nr. 98, Localitatea: Repedea, Cod postal: 437240, Romania, Tel.0262366121, Fax: 0262366011, Adresa internet (URL): http: //www.repedea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2007 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer