Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTAREA CU APA A COMUNEI TEIU ,JUD. ARGES


Anunt de participare numarul 31503/10.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TEIU (PRIMARIA)
Adresa postala: COMUNA TEIU, JUDETUL ARGES, Localitatea: Teiu, Cod postal: 117735, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI POPESCU, Tel.0248/689.605, Email: [email protected], Fax: 0248/689.605
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTAREA CU APA A COMUNEI TEIU , JUD. ARGES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comunna Teiu , jud Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului cuprinde realizarea urmatoarelor obiective
-captarea apei
-inmagazinarea apa
-statie de clorinare
-retea de aductiune si distributie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
comform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 586, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
25000 lei-garantie de participare ; garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara tva si poate fi furnizata prin scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Guvernul Romaniei, OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea este necesar sa fie legalizata daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat cazier fiscal
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din OUG nr. 34/2006, certificat privind plata taxelor si impozitelor exigibile la bugetul de stat
-certificat privind plata taxelor si impozitelor locale
-certificat constatator de inregistrare de la oficiul registrului comertului-certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra de afaceri media anuala
-lichiditate generala comform ultimului bilant contabil anual auditat sa fie peste procentul de 120%
-solvabilitatea patrimoniala comform ultimului bilant anual auditat sa fie peste procentul de 45%
-profitul net comform ultilmului bilant contabil anual auditat trebuie sa fie pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie prvind dotarile specifice
-declaratie privind nr. mediu al personalului angajat in ultimele 12 luni
-CV-urile persoanelor implicate in realizarea proiectului-minim trei ani experienta pentru personalul cu functii de conducere
-responsabil tehnic cu executia angajat propriu cu contract individual de munca vizat de ITM
-declaratie privind lista lucrarilor executate in ultimi cinci ani, insotita de certificari de buna executie
-cel putin trei lucrari similare realizate in ultimi cinci ani
-minim trei scrisori de recomandare din partea altor beneficiari
-standarde de asigurarea calitati: ISO9001, ISO14001, OHSAS18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitati propus pentru executie lucrari
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 600 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la caseria autoritati contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.10.2007 11:00
Locul: primaria comunei Teiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti din partea ofertantilor daca acestia au imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: BUCURESTI STRADA STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE COMFORM OG 34/2006 ARTICOLUL 272
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA TEIU ,
Adresa postala: COMUNA TEIU, JUD. ARGES, ,Localitatea: TEIU, Cod postal: 117735, Romania, Tel.0248689605, Fax: 0248689605, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2007 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer