Licitatie Publica - Alimentarea cu apa a localitatii Potarnichea, comuna Topraisar, judet Constanta
Anunt de participare numarul 82330/14.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOPRAISAR (CONSILIUL LOCAL TOPRAISAR CONSTANTA)
Adresa postala: SOS. NATIONALA, NR. 52, Localitatea: Topraisar, Cod postal: 907285, Romania, Punct(e) de contact: ANANMARIA-CRISTINA GUZGA, Tel.0241/785255, 0241/785001, Email: [email protected], Fax: 0241/785255, 0241/785001, Adresa internet (URL): www.primaria-topraisar.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentarea cu apa a localitatii Potarnichea, comuna Topraisar, judet Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: POTIRNICHEA-comuna Topraisar.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste introducerea unui sistem de aplinntare cu apa in localitatea Potarnichea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sistemul de alimentare cu apa preconizat se compune dintr-o sursa de apa-2 foraje de 80 m si conducta de aductiune de cca 250 m. Reteaua de distributie va avea o lungime de 9277 m.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 415, 408RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de: 30.000 RON. Valoarea garantiei de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL PRIVIND PIETRUIREA, REABILITAREA, MODERNIZAREA SI/SAU ASFALTAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL CLASATE SI ALIMENTAREA CU APA A SATELOR;SUBPROGRAMUL PRIVIND ALIMENTAREA CU APA A SATELOR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (forma autentificata la notariat).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.Certificat de inregistrare copie legalizata, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat fiscal -bugetul local, certificat de atestare fiscala -bugetul consolidat, certificat de inregistrare in scopuri de TVA (daca este cazul).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) din activitati similare sa fie mai mare sau egala cu 5.000.000, Bilantul contabil la data de31.12.2007 si la data de31.12.2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SOLVABILITATE PATRIMONIALA-sa fie minim 30%LICHIDITATE GENERALA- sa fie minim 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI, DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUIDE LUCRARI, Uutilaje, instalatii, echipamente tehnice care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului, corespunzatoare tehnologiei proprii de executie a lucrarilor, cel putin:
-Un buldoexcavator;
-Foreza pentru foraj orizontal conducte;
-Autobasculanta;
-Picamar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CINCI CONTRACTE SIMILARE obiectului prezentei achizitii din care cel putin una in valoare de minim 1.000.000 lei, lucrare receptionata in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2009 11:00
Locul: sala de sedinte a Caminului Cultural Topraisar. pe DN 38.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii imputerniciti, membrii comisiei, reprezentanti Consiliul Judetean Constanta, MLPDR, observatori ANRMAP(daca este cazul).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
CONSTRACTUL ESTE FINANTAT PRIN PROGRAMUL PRIVIND PIETRUIREA, REABILITAREA, MODERNIZAREA SI/SAU ASFALTAREA DRUMURILOR DE INTERES LOCAL CLASATE SI ALIMENTAREA CU APA A SATELOR.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor CNSC
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006. Daca cererea priveste continutul documentatiei de atribuire-10 zile de la publicarea documentatiei in SEAP.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Curtea de Apel Constanta, Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Traian, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907285, Romania, Tel.230241/616003, Email: [email protected], Fax: 0241/616003, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2009 15:09