Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentarea cu apa a localitatilor Ciocile si Chichinetu, Comuna Ciocile, Judetul Braila


Anunt de participare numarul 80533/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI CIOCILE
Adresa postala: PRINCIPALA, Localitatea: Ciocile, Cod postal: 817030, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Turtoi, Tel.0239 699210, Email: [email protected], Fax: 239699210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentarea cu apa a localitatilor Ciocile si Chichinetu, Comuna Ciocile, Judetul Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Satele Ciocile si Chichinetu din Comuna Ciocile, Judetul Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste contractarea unei firme pentru executia lucrarilor aferente Proiectului de Alimentarea cu apa a localitatilor Ciocile si Chichinetu, Comuna Ciocile, Judetul Braila si pentru proiectarea si executia racordului si instalatiilor electrice din incinta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nu vor fi mai multe loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30.000 lei sub pragul valoric de 2% din valoarea estimata iar garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului de executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin HG 577/1997 iar plata se va face pe transe in functie de alocarile bugetare ale Guvernului Romaniei si in functie de receptiile de lucrari.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34 / 2006.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, respectiv subcontractare, se solicita prezentarea acestui formular de catre fiecare asociat/ antreprenor general/ subcontractant implicat in oferta.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala valabil la data depunerii ofertelor, in original sau in copie legalizata (emis cu maxim 30 zile inaintea datei de depunere a ofertelor).Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse si legalizate la un notar public din Romania.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
¦ Se va prezenta copie dupa Bilantul contabil al ofertantilor principali, precum si al asociatilor ce executa mai mult de 10% dinvaloarea contractului.
Bilanturile contabile inregistrate la D.G.F.P.J., impreuna cu notele explicative, vor fi prezentate in copie legalizata la notariat pentru anii 2006, 2007, 2008.
Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor privind situatia financiara si capacitatea de a sustine investitia, eliberat de organele competente din tara de origine a operatorului economic, traduse si legalizate la un notar public din Romania.
¦Formularul 8 Fisa de informatii generale
Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2006 2007 - 2008) este mai mare sau egala cu 8.000.000lei.(Cumulativ in cazul societatilor mixte / consortiilor / asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
¦ Se solicta completarea Formularului 12F si anexa-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Cerinta minima pentru executie : -- executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a 2 (doua) contracte care insumate din punct de vedere valoric sa reprezinte 50% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica.
¦ Cerinte minime
- Grup termic de sudura
- Buldozer, excavator sau buldoexcavator
- Laborator autorizat de incercari pentru betoane si mortare
- Mai mecanic
- Compactor autoprop pentru beton actionat electric
- Vibrator de interior pentru beton actionat electric- Autocisternacu dispozitiv de stropire
- Autobasculante
Se vor prezenta documente privind
- studii
- pregatirea profesionala- calificarea si atestarea profesionala
Formularul 13 CV urile personalului de conducere si a persoanelor cheie:
- responsabil tehnic in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala (IX);
- responsabilul tehnic cu sudurasi personalul autorizat cu supravegherea lucrarilor;
- lista sudorilor autorizati in polietilena (cel putin 2 sudori);
-responsabilii cu calitatea: responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul lucrari si retele de alimentari cu apa, responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul constructii civile, industriale, categoria de importantaB+C, responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii in domeniul produse pentru constructii;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine Certificatul ISO 9001 (sau similar).
¦ Autoritatea contractanta solicita ca cerinta un sistem al calitatii certificat si implement care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine Certificatul ISO 14001 (sau similar).
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine Certificatul OHSAS 18001 :2004 (sau similar)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 12:00
Locul: Scoala Generala Constantin Turtoi, Sat Ciocile, Comuna Ciocile, Judetul Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite cu procura sau delegatie din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Dinmotivetehnice, documentatiadeatribuirenupoarefipostataelectronic. Documentatiadeatribuirevafipusaladispozitiacelorinteresatiinformatelectronic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleos nr 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021 310 46 42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str Brailei nr 153. Galati, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460027, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform informatiilor de mai sus.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei CIocile
Adresa postala: Sat Ciocile, Comuna Ciocile, Braila, Localitatea: Ciocile, Cod postal: 817030, Romania, Tel.0239699210, Email: [email protected], Fax: 0239699210
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2009 21:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer