Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentarea cu apa a satelor Popesti si Novaci


Anunt de participare numarul 47428/24.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MIHAILESTI (PRIMARIA ORASULUI MIHAILESTI)
Adresa postala: CALEABUCURESTI NR.142, Localitatea: Mihailesti, Cod postal: 085200, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI DOBRE, Tel.0246278004, Email: [email protected], Fax: 0246278392
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentarea cu apa a satelor Popesti si Novaci
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Satele Popesti si Novaci
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentarea cu apa a satelor Popesti si Novaci
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimentarea cu apa a satelor Popesti si Novaci
Valoarea estimata fara TVA: 4, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 80.000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale (OUG NR. 7/2006) constituite la nivelul bugetului local. Plata lucrarilor se va esalonat, pe stadii de lucrari, functie de alocatia bugetara.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu contract de asociere legalizat dupa semnarea contractului sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data de 21.04.2008 (in original sau copie legalizata);Certificat de inregistrare (copie stampilata de societate);Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Economiei si Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant la data de 21.04.2008 (in original sau copie legalizata);Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale in termen de valabilitate la data de 21.04.2008 (in original sau copie legalizata);Cazier fiscal in conformitate cu H.G. 31 / 2003, emis cu maxim 15 zile, anterior datei limita de depunere a ofertei (in original sau copie legalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: bilantul contabil pe anul 2007 la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizat); Fisa de informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ( trei) ani (2005, 2006 si 2007 ) sa fie minim 12.000.000 RON; rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (2007) sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti;Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului; Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului;Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica insotita de copii Procese Verbale de Receptie, copii contracte si recomandari din partea beneficiarului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertant sau de catre unul dintre subcontractanti a cel putin un contract similar de executie lucrari de alimentare cu apa/canalizare cu valoare finala de minim 3.200.000 RON (exclusiv TVA) cu copie contract, copie PVR si recomandare de la beneficiar;Valoarea subcontractarii nu trebuie sa depaseasca 50 % din valoarea contractului adjudecat;Sa aiba implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2000 pentru lucrari de alimentare cu apa/canalizare sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului);Sa aiba implementat standardul de management de mediu ISO 14001:2004 sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului);Sa aiba implementat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2007 sau echivalentul lui (este obligatorie prezentarea certificatului.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Contra sumei de 100 lei achitata la casieria primariei orasului Mihailesti judet Giurgiu pana la data de 11.04.2008 orele 12.00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 10:00
Locul: Primaria orasului Mihailesti judet Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cite un reprezentant pentru fiecare operator economic/asociere, cu imputernicire de la societate si copie act de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretar oras Mihailesti judet Giurgiu
Adresa postala: CaleaCalea Bucuresti, nr.142, Localitatea: Mihailesti, Cod postal: 085200, Romania, Tel.0246278004, Fax: 0246278392
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2008 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer