Licitatie Publica - ALIMENTAREA CU APA POTABILA A COMUNEI BUDESTI, JUDETUL MARAMURES
Anunt de participare numarul 75412/13.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BUDESTI (PRIMARIA BUDESTI)
Adresa postala: BUDESTI NR.816, Localitatea: Budesti, Cod postal: 437070, Romania, Punct(e) de contact: VASILE LIVIU TAMAS, Tel.0721324759, Email: [email protected], Fax: 0262373669
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTAREA CU APA POTABILA A COMUNEI BUDESTI, JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Budesti, judetul Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentarea cu apa potabila a comunei Budesti, judetul Maramures- executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45220000-5 - Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
45111000-8-Lucrari de demolare, de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)
45112000-5-Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
45231111-6-Lucrari de demontare si de inlocuire a conductelor (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniile: lucrari de pamant , retele de apa , instalatii hidrotehnice , constructii camine de vane , hidrant si cismea pe rezistenta beton.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2009 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa depuna o garantie de participare in valoare de 100.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAME MULTIANUALE PRIORITARE DE MEDIU SI GOSPODARIRE A APELOR , PROGRAMUL -REABILITAREA SI EXTINDEREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA , PLATA CONFORM HG NR.904/2007,
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru depunerea unei oferte comune (art. 44/OUG.34)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificatul de inregistrare si Certificatulconstatatoremis de Oficiul Registrului Comertului(forma completa): Autorizatie de functionare/ altele echivalente: Statutul si contractul de societate si acteleaditionale la statutul si contractul de societate, Certificatul de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Prezentarea Certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale pentru persoanele juridice din Romania cu valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de 24.500.000 ron; profitul net conform ultimilui bilant contabil anual audiat trebuie sa fie pozitiv , lichiditatea generala sa fie mai mare de 100 % , solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare de 30 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul societatilor mixte/consortiilor/asocierilor trebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin o lucrare similara si toti membrii impreuna sa fi executat cel putin 2 lucrari similare in ultimii 5 ani;
daca este un singur ofertant acesta trebuie sa fi realizat cel putin o lucrare similara in valoare de cel putin 500.000 euro in ultimii 5 ani.
Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/Proces verbal de receptie finala, Recomandare de la beneficiarul lucrarii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2009 14:00
Locul: Sediul autoritatii contractante, Budesti nr 816
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , expertii desemnati (daca este cazul)si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire se gaseste la sediul autoritatii contractante pe suport hartie , si poate fi pusa la dispozitia oricarui operator economic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.021-310 46 41, Email: [email protected], Fax: 021-310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 4001333, Romania, Tel.0264 596110, Fax: 024 593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Budesti
Adresa postala: Budesti 816, Localitatea: Budesti, Cod postal: 437070, Romania, Tel.0262-373669, Email: [email protected], Fax: 0262-373669
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2009 08:26