Licitatie Publica - Alimentarea cu apa potabila a comunei Capusu Mare, satele: Dingau Mare, Dingau Mic, Balcesti, Agirbiciu, Capusu Mare si Capusu Mic
Anunt de participare numarul 30944/05.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CAPUSUMARE (CONSILIULLOCAL)
Adresa postala: STR. PRINCIPALANR.24, Localitatea: Capusu Mare, Cod postal: 407145, Romania, Punct(e) de contact: IOAN IUSAN, Tel.0264350006, Email: [email protected], Fax: 0264350006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentarea cu apa potabila a comunei Capusu Mare, satele: Dingau Mare, Dingau Mic, Balcesti, Agirbiciu, Capusu Mare si Capusu Mic
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Capusu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimentarea cu apa potabila a unor sate din comuna Capusu Mare consta in captarea a trei izvoare, construirea unui rezervor de inmagazinare, amplasare retelei de aductiune si distributie, executia unei statii de pompare si a unui put.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45221230-3-Puturi (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire: -lista cu cantitati de lucrari si celelalte specificatii din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 500, 000 si 4, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
60000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiectul este finantat din bugetul propriu al comunei Capusu Mare prin , ,Programul de dezvoltare a infrastructurii rurale" asa cum a fost aporbat prin OG 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea - formular 12 A
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 134/2006/document original sau copie legalizata de un notar publica
-certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat
-certifiat de atestare fiscala
-certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice emis dupa data de 01.09.2007
-certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pe anii 2004, 2005, 2006 vizate si inregistrate de organele competente; valoarea profitului net sa fie pozitiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri sa fie de minim 8400000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani- formular 12 F, insotita de certificate de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei, modul de indeplinire a obligatiilor;
- declaratie privinddotarea tehnica-formular 12H;
- informatii privind personalul tehnic- formular 12I;
-certificat ISO 9001 si certificat ISO 14001 sau echivalent;
-informatii privind partea/partile din contract ce vor fi indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exeperienta similara a ofertantuluiconstind in incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unor contracte a caror valoare cumulata este mai mare sau egala cu suma de 2000000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se va achizitiona in urma unei solicitari scrise din partea agentilor economici; se va achita la caseria primariei;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2007 12:00
Locul: sala de sedinte a primarieicomunei Capusu Mare, sat Capusu Mare, nr. 24,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor, expertii cooptati, reprezentantii operatorilor economici care au depus oferte in termen.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Email: [email protected], Fax: 0264592322
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National pentru Solutionare Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavorpoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luare la cunostinta cu privire la actul/lipsa actului care face obiectul contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local al comunei Capusu Mare
Adresa postala: str. Principala, nr. 24, ,Localitatea: Capusu Mare, Cod postal: 407145, Romania, Email: [email protected], Fax: 0264350006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2007 14:03