Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentarea cu apa potabila a localitatii Ghindaoani


Anunt de participare numarul 86577/15.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHINDAOANI (PRIMARIA COMUNEI GHINDAOANI)
Adresa postala: COMUNA GHINDAOANI , JUDETUL NEAMT, Localitatea: Ghindaoani, Cod postal: 617026, Romania, Punct(e) de contact: IULIU SAVIN, Tel.0233270258, Email: [email protected], Fax: 0233270257
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentarea cu apa potabila a localitatii Ghindaoani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Ghindaoani, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- servicii de proiectare- eleborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatie pentru obtinerea avizelor, studii topografice, studii geotehnice, documentatie PAC
- lucrari de executie alimentare cu apa potabila din surse proprii a localitatii Ghindaoani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
total prestari servicii/ lucrari conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 830, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.10.2009 pana la 09.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in suma de 40.000 lei; Garantia de buna executie egala cu 5 % din valoarea contractului fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat(MMDD) si buget local;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea/subcontractarea conform fisei de date a achizitie;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in art.181din OUG 34/2006;
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si destat;4.Certificat de inregistrare/constatator emis de Oficiul Registrului Comertului .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale;
2.Obligatii contractuale;
3.Bilant contabil pe anul 2008;
4.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimi trei ani trebuie sa fie minim echivalentul a 7.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor lucrari in ultimi trei ani;
2.Fisa de experienta similara;
3.Recomandare;
4.Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnologice disponibile pentru indeplinirea contractului;
5.Informatii privind resursele umane si structura managementului;
6. Informatii privind subcontractantii/asociatii.7.ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru fisa de experienta similara: -executarea in ultimii 3 ani de lucrari de natura similara cu o valoare de minimum a 2.500.000 lei.-realizarea in ultimii 3 ani a unui contract de proiectare, pentru proiectarea unei retele de alimentare cu apa cu o valoare a contractului de cel putin 2.000.000lei.La resurse umane si structura managementului: -Pentru executie: Este absolut obligatoriu ca in echipa de conducere a lucrarii sa fie numit un coordonator proiect, un responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul constructiilor civile si un controlor de calitate (CQ). Se vor prezenta certificatele doveditoare pentru RTE si CQ (inclusiv legitimatiile cu valabilitate la zi pentru RTE). Pentru responsabil tehnic cu executia (RTE) si pentru controlor de calitate (CQ) se va accepta si echivalent din tara ofertantului pentru specialisti din domeniul constructiilorLista cu sudori autorizati ISCIR in politilena si otel, pentru care se vor prezenta documente doveditoare precum : vechime in domeniu 3 ani cu o copie dupa cartea de munca; copie autorizatie ISCIR.Pentru proiectare: - Sef proiect, Inginer alimentare cu apa;Echipa pentru faza de proiectare va include si urmatorii specialisti, avand experienta profesional de minim 3 ani: -inginer geodez, inginer hidro / geolog .Ofertantul va intocmi Studiul Hidrogeologic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.10.2009 12:00
Locul: Sediul Primariei, comuna Ghindaoani, strada Fag, nr. 2, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau - Sectia de Contecios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Ghindaoani
Adresa postala: str. Fag, nr. 2, Localitatea: Ghindaoani, Cod postal: 617026, Romania, Tel.0233/270258, Email: [email protected], Fax: 0233/270258
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2009 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer