Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTAREA CU APA POTABILA A LOCALITATII JOLOTCA, JUDETUL HARGHITA


Anunt de participare numarul 20821/26.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DITRAU
Adresa postala: STR. LIBERTATII, NR.9- JUD. HARGHITA, Localitatea: Ditrau, Cod postal: 537090, Romania, Punct(e) de contact: BARDOCZ FERENCZ, Tel.0266-353231, In atentia: PUSKAS ELEMER, Email: [email protected], Fax: 0266-353130
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTAREA CU APA POTABILA A LOCALITATII JOLOTCA, JUDETUL HARGHITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA DITRAU, SATUL JOLOTCA, INTRAVILAN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
INVESTITIA CUPRINDE REALIZAREA RETELEI DE ALIMENTARE CU APA, CAPTAREA SI CONSTRUIREA STATIEI DE TRATARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45247270-3-Lucrari de constructii de rezervoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOATE LUCRARILE, CONFORM LISTELOR DE CANTITATI DIN PROIECT
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 250, 000 si 1, 500, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.09.2007 pana la 03.03.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE: -GARANTIA DE BUNA EXECUTIE: 7% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL PRIVIND ALIMENTAREA CU APA A SATELOR PRIN HG.NR.1256/2006 PENTRU MODIFICAREA SI COMPLETAREA HG. NR.577/1997, REPUBLICATA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OPERATORII ECONOMICI ASOCIATI, CARORA LI S-A ATRIBUIT CONTRACTUL, AU OBLIGATIA SA-SI LE INREGISTREZE ASOCIEREA;PRECIZAREA PARTILOR CE URMEAZA A FI SUBCONTRACTATE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR MENTIONATE IN DOCUMENTATIA. INREGISTRAREA JURIDICA CU DOMENIUL DE ACTIVITATE IN CONSTRUCTII EDILITARE, ELIGIBILITATE, NEINCADRARE IN ART.130, 131 DIN ORDONANTA 34/2006, RESPECTAREA OBLIGATIILOR FISCALE, CAPACITATE DE EXERCITARE PROFESIONALA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA BANCARA, BILANT CONTABIL, CIFRA DE AFACERI, SOLVABILITATE, LICHIDITATI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O CAPACITATE DE SUSTINERE FINANCIARA DE 250 MII EURO (ECHIV. LEI), LICHIDITATE GENERALA DE 100%, SOLVABILITATE PATRIMONIALA DE 30%, CIFRA MEDIE DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI MINIM1000000 EURO (ECHIV.LEI)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII SI FORMALITATI NECESARE PENTRU EVALUAREA RESPECTARII CERINTELOR IMPUSE, EXPERIENTE SIMILARE, ECHIPAMENTE TEHNICE, UTILAJE, INSTALATII, PERSONAL TEHNIC SPECIALIZAT, SUBCONTRACTANTII, STANDARDE DE NTS, PSI, DE CALITATE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE, CASERIA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.10.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2007 13:00
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZNTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR, INVITATII AUTORITATII CONTRACTANTE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
FACTORII DE EVALUARE: PRET: 80%OFERTA TEHNICA SI PLANUL CALITATII: 20%
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ZECE ZILE DE LA PRIMIREA COMUNICARII REZULTATULUI
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA DITRAU
Adresa postala: STR. LIBERTATII, NR.9, JUDETUL HARGHITA, Localitatea: DITRAU, Cod postal: 537090, Romania, Tel.0266-353231, Email: [email protected], Fax: 0266-353130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.06.2007 17:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer