Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimentarea cu apa potabila a localitatii Sieu , judetul Maramures


Anunt de participare numarul 36836/23.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SIEU (CONSILIUL LOCAL SIEU)
Adresa postala: PRINCIPALA, 629, Localitatea: sieu, Cod postal: 437320, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN TUVENE, Tel.0262333010, Email: [email protected], Fax: 0262333010
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimentarea cu apa potabila a localitatii Sieu , judetul Maramures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna sieu , judetul MAramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea proiectului tehnic si executie pentru obiectivul de investitii " Alimentarea cu apa potabila a localitatii Sieu "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prezentul anunt are ca scop atribuirea contractului de achizitie publica privind realizarea proiectului tehnic si executie pentru obiectivul de investitii " Alimentarea cu apa potabila a localitatii Sieu , judetul Maramures .
Sursa propusa este o sursa subterana ( terasa mal drept parau Botiza) cu debit captat 5, 4 l/s . Apa captata nu necesita . Conducta de refulare are o lungime de 0, 36 km , iar rezervorul de inmagazinare are un volum de 500mc . Lungimea totala a retelei de distributie este de 11, 08 km si este din teava de PE-HD , PN6 cu diametru de 90mm si 200mm.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 191, 719RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 8.000 RONGarantia de buna executie - 319.000 RONCostul documentatiei de atribuire - 1.500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Scrisori de garantie bancara , ordine de plata , sau dupa caz retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale .Fondurile provin de la Ministerul Mediului si Dezvoltarii Durabile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;
Lista asociatilor si a subcontractantilor ;
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art . 181 din ordonanta ;
Certificatul de atestare fiscala cu valabilitate de maxim de 30 zile de termenul limita de depunere a ofertelor ;
Acordul si/sau scrisoare preliminara de asociere ;
Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale cu valabilitate de maxim 10 zile ;
Imputernicire de semnatura ;
Fisa de informatii generale ;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
Informatii privind obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari ;
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului ;
Certificat de inregistrare ;
Autorizatie de functionare ;
Act constitutiv ;
Statutul si contractul de societate .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara ;
Bilantul contabil sau extrase contabile pe anii 2004, 2005, 2006(auditate);
Scrisoare de bonitate financiara ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani , trebuie sa fie , minim , 10.000.000 RONVAlorile vor fi exprimate in EURO , la cursul leu/euro mediu , comunicat de BNR pentru anul respectiv , dupa cum urmeaza : -anul 2004 - 1 EURO = 4, 0532RON-anul 2005 - 1 EURO = 3, 6234RON-anul 2006 - 1 EURO = 3, 5200RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Participarea la vizita in teren organizata de Autoritatea contractanta ;
Declaratie cu privire la lista principalalor prestari de servicii in ultimii 3 ani ;
Declaratie cu privire la lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / proces verbal de receptie finala/recomandare avizata de Inspectoratul de Stat in Constructii -la executie;
Lucrari similare;
Recomandari;
Proces verbal de receptie /contract/recomandare -la proiectare;
Declaratie privind echipamentele tehnice , utilaje, instalatii;
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii ;
Tabel cu personalul tehnic de specialitate ;
Diplome ;
CV-uri;
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale sle personalului si al cadrelor de conducere ;
Implementarea sistemului calitatii si al sistemului de calitate in protectia mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
3.
Costurile de exploatare a sistemului
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.11.2007 00:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata in contul RO42TREZ44321360250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.12.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.12.2007 11:00
Locul: Primaria Sieu , judetul Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stravopoleos , nr 6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030048, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare , nr 1, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593865, Fax: 0264-592322, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sieu
Adresa postala: str Principala , nr 629 , judetul Maramures, Localitatea: Sieu, Cod postal: 437320, Romania, Tel.0262-333010, Email: [email protected], Fax: 0262-333010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2007 14:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer