Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTE


Anunt de participare numarul 117737/24.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4
Adresa postala:  SOS. OLTENITEI, 252-254, BL. 151, PARTER, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041334, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAI CORBULEANU, Tel. 0372715100, Email:  [email protected], Fax:  0372713885, Adresa internet (URL):  www.dgaspc4.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRINCIPALUL LOC DE LIVRARE - STR. SOLD ENACHE ION NR 1 A - LOCATII SECUNDARE CONFORM TABELULUI ATASAT LA SECTIUNEA DOCUMENTE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15300000-1 - Fructe, legume si produse conexe (Rev.2)
15100000-9-Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE - CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 899, 424.37RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE CF. ART. 86 DIN HGR 925/2006. LOT 1 - 10.086 LEI, LOT 2 - 7.903 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VAL. FARA tva A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl privind eligi;Decla priv neincadr in sit prev la art.181 din OUG 34/2006 ; Cert constat priv indepl oblig exigib de plata a imp si tax catre bugetul de stat, incl cele locale, valabile la data deschiderii ofertelor;Certif de cazier. Statut/act constitutiv ? copie legalizata scanata;Certif constat emis de Oficiul Registrului Comertului ? Certificat de inregistrare la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), care trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.798.000 lei- completarea formularului corespunzator din sectiunea formulare.
* Fisa de informatii generale, * Bilantul contabil la 30.06.2010 inregistrate si vizate de organismele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
* List princip livr de prod in ult 3ani;Declar priv asig mijl tehn neces pt indepl contr. Certif de particip la licitat cu of indep ;Autoriz sanit de funct. Min rec din part alt benef care sa coresp contra atasat Ofert are oblig sa ataseze copie a unui contr sim cu prod diferite ( carne, conserve, lactate, legume si fructe) dar care sa se regas intr cele solicit de autorit contr. Autoriz de la prod pt distrib pentru fiecare categ de prod prez si ofert val in 2011, Licenta de fabric pt prod pt fiecare categ de prod prezen si ofert val in 2011, Se vor prezenta mostre (din fiecare produs al lotului ofertat) Decl priv util, instal, echip tehn de care disp op ec ptr indepl coresp a contr de livr de produse ? compl formul coresp din sect formul Min. 2 mijl de trans marfa dov prin acte propri/contr de inchir sau decl din partea unor terte pers priv punerea la disp in baza unor acord/contr a mijl de transp. Un mijl transport trebuie sa fie izoterma cu autorizatie sanitara de functionare. Autorizat sanit - veter pentru mijl de transp, Declaratie privind pres angajat. Personal min. 7 angajati.
La solicit autorit contract se va prez orig ptr orice document prezentat.Decl priv accept clauz contr.Ofert distrib va prezenta certif ISO 9001/ ISO 22000/ ISO 14001/ ISO 18001 sau echiv si autoriz de livr din part prod. DISTRIB VA TREBUI SA PREZ CERTIF ISO 9001/ ISO 22000 sau echiv DE LA PRODUCA ptr prod carne, lactate, legume, fructe, oua, conser. Certifi prez tb sa concord cu autor de livr emisa de prod.Prod va prez ISO 9001/ ISO 22000/ISO 14001/ISO 18001 sau echiv.Prod va prez si copie scan a licent de fabric. In cazul in care oferteaza si alte produse decat cale fabric, va depune doc solicit distribuitorului.Obs. Nu se accepta decl cu priv la certif in curs de elib.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul pentru exercitarea cailor de atac este de 10 zile conf. art. 256.2 alin 1 lit. a din oug 34/2006 cu mod ci completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGASPC SECTOR 4 - OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  STR. SLD. ENACHE ION NR. 1A, SECTOR 4 BUCURESTI, Localitatea:  bucurestI, Cod postal:  042082, Romania, Tel. 0372715100, Fax:  0372713885
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2011 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer