Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimente cantina


Anunt de participare numarul 133871/13.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: Str. Prof.dr.docent DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Directia Servicii Studentesti, Tel. +40 232278683-2423, In atentia: ing. Monica Vlasov, Email: [email protected], Fax: +40 232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Registratura Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi
Adresa postala: Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Imobil T, parter, O.P. 10 - C.P. 2000, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel. +40 232278683-2548, In atentia: Adm. patrimoniu Iulia Lipsa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutii de invatamant superior de stat aflate in coordonarea Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimente cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Campus studentesc Tudor Vladimirescu, cantina studenteasca
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 602, 161.24RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor atribui, de regula, din trei in trei luni iar cantitatile minime si maxime ce vor face obiectul unui singur contract subsecvent vor fi , de regula, intre 1% si 30% din cantitatea maxima estimata a fi achizitionata.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de diverse alimente pentru cantina
lot nr.1: carne, oasesi preparate de porc, lot nr.2: carne, oasesi burta de vita, lot nr.3 : ficatei si carne de pui, lot nr.4 : file de peste, lot.nr.5: conserve de legume si peste, dulceata, sosuri si otet, lot nr.6 : produse de panificatie si drojdie verde, lot nr.7 : smantana, unt, lapte, margarinasibranzeturi, lot nr.8 : oua de gaina, lot nr.9 : diverse alimentedebaza, lot nr.10: produse de patiserie si de cofetarie proaspete, lot nr.11: apa si diverse sortimente de sucuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
15100000-9-Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
15111100-0-Carne de vita (Rev.2)
15112130-6-Carne de pui (Rev.2)
15811200-8-Chifle (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot nr.1: carne, oasesi preparate de porc, lot nr.2: carne, oasesi burta de vita, lot nr.3: ficatei si carne de pui, lot nr.4: file de peste, lot.nr.5: conserve de legume si peste, dulceata, sosuri si otet, lot nr.6: produse de panificatie si drojdie verde, lot nr.7: smantana, unt, lapte, margarinasibranzeturi, lot nr.8: oua de gaina, lot nr.9: diverse alimentedebaza, lot nr.10: produse de patiserie si de cofetarie proaspete, lot nr.11: apa si diverse sortimente de sucuri.
Conform documentelor anexate.
Cantitatile mentionate sunt cantitati minime si maxime estimate, ce ar putea fi solicitate pe durarata acordului cadru si nu reprezinta cantitatile exacte ce vor fi achizitionate. Cantitatile pot fi mai mari, egale sau mai mici fata de cele estimate.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 602, 161.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare este: Lot1=16392 lei, Lot2=4232 lei, Lot3=6803 lei, L4=1322 lei, L5=2067 lei, L6=3822 lei, L7=3050 lei, L8=319 lei, L9=4697 lei, L10=2651 lei, L11=4079 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin 3 luni de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).3. Garantia de participare poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006).4. Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: -Viramentin contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi.sau-Depunerea de numerar la casieria Directiei Servicii StudentestiaUniversitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, str. prof. dr. doc.Dimitrie Mangeron nr.67, camin T18, parter.sau- Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.Conform O.U.G. 34/2006 art. 278^1, alin.(1), in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare depuse de ofertant, dupa cum urmeaza: Lot 1=4642, 75 lei, Lot2=2227.59 lei, Lot 3=3580.70 lei, Lot4=696.01 lei, Lot 5=1088.41 lei, Lot6=2012.09 lei, Lot7=1605.56, Lot8=nu este cazul, Lot 9=2472.51 lei, L10=1395.71 lei, L11=2147.32 lei. Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, intr-un cuantum de maxim 10% din valoarea contractului de furnizare.Forme de constituire a garantiei de buna executie care vor fi acceptate: - Viramentin contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi.sau- Depunerea de numerar la casieria Directiei Servicii StudentestiaUniversitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi, str. prof. dr. doc. Dimitrie Mangeron nr.67, camin T18, parter.sau- Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006).Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Tarif camin-disponibil cantina
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinte
a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;
b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006.
Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinte
a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;
b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006.
Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinte
a) prezentarea urmatoarelor documente (in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal):
1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.).
2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.
Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinte
a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;
b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.
Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinte
a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;
b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.
Nota: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice
?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. Ion Giurma, Director gen.ad-tiv. Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director financiar-contabil Ec.Silvia Cerne.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct (punctul III.2.1. a)). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin (1) din O.U.G. 34/2006, modificata si completata ulterior.
Cerinte
a) prezentareadocumentului mentionat, in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;
b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.
Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Document/contract/proces-verbal de receptie sau a unei recomandari din partea unui beneficiar al acestui tip de produse.
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Lista cuprinzand subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda. Pentru a putea participa la licitatia electronica, ofertantii vor trebui sa fie inregistrati in S.E.A.P. In cadrul procesului de licitatie electronica, procesul repetitiv se va referi numai la pret.In cadrul licitatiei electronice, optiunile sunt setate astfel incat toate informatiile necesare sa fie vizibile in S.E.A.P.dupa cum urmeaza: Licitatia electronica poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta: DaOfertantii pot vedea cea mai buna oferta: DaOfertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: DaValoarea procentuala a pasului de licitatie este de 0, 25% din valoarea estimata.Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.04.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul declarat castigator dupa incheierea licitatiei electronice va depune oferta financiara finala (cu noul pret rezultat la licitatie), in original, la Registratura Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi. Aceasta oferta o va inlocui pe cea depusa initial si in baza ofertei finale refacute va fi incheiat contractul de achizitie publica.In cazul in care procedura de atribuire este offline (cu sau fara etapa finala de licitatie electronica) si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Autoritatea contractanta are obligatia de a incheia acordul cadru cu ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare de catre comisia de evaluare.In cazul in care oferta care a fost stabilita castigatoare este oferta depusa in comun de mai multi ofertanti, autoritatea contractantaimpune, inainte de incheierea acordului cadru, sau legalizarea asocierii ofertantilor respectivi sau desemnarea unui lider al asocierii, de catre toti asociatii, lider cu care se va incheia acordului cadru.Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza prin solicitarea scrisa din partea operatorului economic cu care se va incheia acordul cadru, ori de cate ori se impune achizitionarea produselor care fac obiectul acordului cadru.In cazul in care autoritatea contractanta nu ajunge sa incheie acordul cadru sau contractele subsecvente cu ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, aceasta are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi - Oficiul Juridic - Jr. Mirela TROIA
Adresa postala: Str. Prof.dr.doc. Dimitrie Mangeron nr. 67, imobil T, etaj.I, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel. +40 232278680-2534, Fax: +40 232216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 13:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer