Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Alimente de origine animala si vegetala. Calendarul incheierii contractelor subsecvente fiind lunar in functie de bugetul alocat.


Anunt de participare numarul 139242/29.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel. +40 212554090, Email: [email protected], Fax: +40 212554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimente de origine animala si vegetala. Calendarul incheierii contractelor subsecvente fiind lunar in functie de bugetul alocat.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 133, 416.48 si 2, 811, 873.81RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele vor fi incheiate in functie de resursele bugetare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot in parte ar putea fi de LOT 1-258021lei fara tva; LOT 2-169660.45 lei fara tva. Se vor incheia acorduri cadru si contracte subsecvente pentru fiecare lot. Calendarul estimat de atribuire a contractelor subsecvente este lunar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimente de origine animala si vegetala, achzitionate condfrm caietului de sarcini si listei de cantitati
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
15330000-0-Fructe si legume transformate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Alimente de origine animala si vegetala, achzitionate condfrm caietului de sarcini si listei de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 133, 416.48 si 2, 811, 873.81RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare este de 2 % din valoarea estimata a fiecarui lot: LOT 1 -de 27.572, 58RON. LOT 2 -de 28.664, 89 RON.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 90 de zile de la data limita de depunere ofertelor. Ofertele neinsotite de GP in cuantumul solicitat, vor fi respinse. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conform art. 86 alin 4 lit c din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv la prima cerere a beneficiarului pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in conformitate cu art. 278¹ din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - virament bancar - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ? conform formular atasat), ori de o societate de asigurari (polita de asigurare) care se prezinta in original. - ordin de plata in contul autoritatii contractante, CONT IBAN RO63TREZ7025005XXX000167 deschis la Trezoreria Sector 2 ? CIF 4203881, confirmat de banca. In cazul constituirii garantiei de participare prin aceasta modalitate ofertantul trebuie sa se asigure ca suma solicitata se afla in contul autoritatii contractante pana la data limita de deschidere a ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM-urilor garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat, facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara tva a fiecarui contract subsecvent. Se constituie conf art. 89 alin 2 si art 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
* Declaratie privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
* Completarea si prezentarea Formularuluispecific ? din Sectiunea III. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 2
* Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006* Completarea si prezentarea Formularuluispecific ? din Sectiunea III.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Tertul sustinator va prezenta documente pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a, c1, si lit d din OUg 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul.Cerinta nr. 3
* Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta* Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, intocmit conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010, M.Of. nr. 701/ 20.10.2010 - original. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 4
* Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat - sanatate, pensii, somaj ( ? copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul).* Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie a originalului). (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Tertul sustinator va prezenta documente pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a, c1, si lit d din OUg 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul.Cerinta nr. 5
* Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatea locala competenta (copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul) * Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de Directia Taxe si Impozite Locale, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie a originalului, inclusiv pentru punctele de lucru responsabile pentru derularea contractului). (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Tertul sustinator va prezenta documente pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a, c1, si lit d din OUg 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, daca este cazul.Cerinta nr. 6
* Declaratie privind calitatea de participant la procedura* Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf. Formularului specific ? din Sectiunea III ? copie scanata a originalului.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 7
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat, care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante suntexclusi din procedura de atribuire."
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizarea procedurii de atribuire:
Manager Ec. Constantin Celestin;
Director economic Ec. Maria Vlahbei
Comisia de evaluare este urmatoarea :
Presedinte: - Jur. Ghimici George- Sef Biroul Achizitii Publice
Membrii-Ast Aura Preda- Director de Ingrijiri-Alangiu Maria- Medic epidemiolog-Ing Daniela Glavan- Sef Serv. Administrativ- Ec. Mariana Stefan- Sef Serviciu Aprovizionare
Secretar- Ref. Stefan Cristian
Persoanele care aproba bugetul pentru finantarea contractelor achizitiei de servicii ce fac obiectul prezentei proceduri - Manager Ec. Constantin Celestin; Director economic Ec. Maria Vlahbei. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1
* Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie (copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul), avand valabilitate 30 zile de la emitere, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
* Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului cu inscrierea domeniului de activitate corespunzator procedurii de achizitie (copie a originalului) valabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere din care sa rezulte:
- codurile CAEN corespunzatoare cu obiectul procedurii care fac obiectul acordului-cadru,
- cert. constatator trebuie sa ateste ca nu sunt expirate: sediul social, punctul/punctele de lucru, administratorul se afla in perioada mandatului;
-ofertantul sa nu aiba inscrise mentiuni privitoare la condamnari;
- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
Ofertantul clasat pe primul loc, inaite de atribuirea procedurii va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, sau copie conform cu originalul. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 si sustinatorul acestuia trebuie sa prezinte acest formular.
Cerinta nr. 2
* Persoane juridice / fizice strainePersoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere,
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere) - (copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul).* Persoanele juridice sau fizice straine vor prezenta setul complet de documente solicitate prin prezenta fisa de date. In plus, se vor prezenta si documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, precum si documente care dovedesc dreptul (autorizatia) de a practica profesia.
Nota : Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand link :
www.ec.europa.eu/internal_market/publicprocurement/2004_18
/index_en.htm.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere,
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere). (copie a originalului).
Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de notarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.
Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/ consortiu, sustinator, daca este cazul.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii.
Cerinta nr. 3
Se va prezenta autorizatia sanitara de functionare emisa in baza Ordinului 111/2008 de catre Presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor fiind pe numele ofertantului- copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.Modalitatea de indeplinire. Se va prezenta autorizatia in copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
* Fisa de informatii generaleSe vor prezenta informatii cu privire la:
- cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), fara a se lua in considerare anul in curs, care trebuie sa fie egala sau mai mare decat Lot 1 - 516042 lei fara TVA; Lot 2 - 339320.90 lei fara TVA.
Cerinta nr. 2
* Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente (31.12.2011), pe care ofertantul are obligatia sa il depuna - copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011)
Cerinta minima de calificare
- Minim 1 contract similar in ultimii 3 ani (se vor calcula anterior datei de depunere a ofertelor) cu o valoare minima, prin raportare la fiecare lot, Lot 1 - 258021 lei fara TVA; Lot 2 - 169660.45 lei fara TVA. ? Minim 1 contract - livrari efectuate in ultimii 3 ani, dovedit cu recomandari din partea beneficiarilor/clienti pentru livrarile ce fac obiectul contractelor de mai sus copie conforma cu originalul.
Contractul similar se va prezenta pentru categoria de furnizare alimente copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice - care pot fi utilizate de catre operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse; Se va prezenta declaratia privind utilajele din care sa rezulte ca in transportul si distributia produselor se vor utiliza autovehicule (specializate), care sa asigure integritatea acestora pana la destinatar.
Cerinta minima de calificare
Minim 2 mijloace de transport marfa (indiferenet de capacitate) unul frigorific pentru produse perisabile si altul nefrigorific pentru produse ambalate neperisabile - dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul).Modalitatea de indeplinire
Dovada se va face prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la
dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul).
Cerinta nr. 3
Informatii privind subcontractantii. Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii, a acordurilor de subcontractare, cu indicare apartii / partilor din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi - completarea Formularului corespunzator cu subcontractantii si specializarea acestora.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii, a
acordurilor de subcontractare, cu indicarea partii/partilor din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de
recunoastere ale subcontractantilor propusi- completarea
Formularului corespunzator, cu subcontractantii si specializarea acestora.
Cerinta nr. 4
Se vor prezenta mostre pentru toate produsele solicitate in cadrul unui lot. Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinireNeprezentarea mostrelor solicitate in cadrul unui lot atrage respingerea ofertei ca inacceptabila. Mostrele se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta nr. 5
Se va prezenta autorizatia sanitara pentru mijloacele de transport alimente perisabile si ambalate emisa in baza Ordinului 111/2008 de catre Presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara sipentru Siguranta Alimentelor- copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
Modalitatea de indeplinireSe va prezenta autorizatia in copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
Cerinta nr. 1*ISO 22000/2005 sau echivalent ? copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.Modalitatea de indeplinire* Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat:
- un sistem de management al sigurantei alimentului in conformitate cu ISO 22000/2005 sau echivalent ? copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
Cerinta nr. 2
* ISO 9001/2008 sau echivalent? copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.Modalitatea de indeplinire*Prezentarea unor certificate emise de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conforme cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea candidatului ca areimplementat: -un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001/2008 echivalent?copie a originalului semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul.
Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta toate certificatele /documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate
In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Nota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite conform Anexei nr. 2 din Ordinul 509/2011 ANRMAP.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2012 10:00
Locul: Amfiteatrul autoritatii contractante et 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Din partea reprezentantilor ofertantilor va participa o singura persoana cu imputernicire si copie BI/CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru inainatrea contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor este de 10 zile conform art. 256.2 al 1 lit a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Urgenta Sf. Pantelimon Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel. +40 0212554090, Fax: +40 0212554025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2012 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer