Licitatie Publica - Alimente de origine vegetala si animala
Anunt de participare numarul 138758/08.09.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUISECTOR 4
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, 252-254, BL. 151, PARTER, SECTOR 4, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041334, Romania, Punct(e) de contact: str. enache ion nr. 1A, sector 4, bucuresti, Tel. +40 372715100, In atentia: Cristi MITITELU, Email: [email protected], Fax: +40 372713885, Adresa internet (URL): www.dgaspc4.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Pritectia Copilului sector 4
Adresa postala: Str. Sld. Enache Ion nr. 1A, sector 4 bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 042082, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Tel. +40 372715100, In atentia: Mititelu Cristi, Fax: +40 372713885
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Pritectia Copilului sector 4
Adresa postala: Str. Sld. Enache Ion nr. 1A, sector 4 bucuresti, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 042082, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii, Tel. +40 372715100, In atentia: Mititelu Cristi, Fax: +40 372713885
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimente de origine vegetala si animala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul de zi pentru copii cu handicap motor si mintal Harap Alb - Str. Enache Ion nr. 31, restul locatiilor sunt mentionate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 411, 236.55 si 4, 233, 709.65RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de disponibilitatile bugetare ale autoritatii contractante.Valoarea unui contract subsecvent ar putea fi: lotul 1 minim 780422, 48 lei fara tva- maxim 2341267, 44 lei fara tva iar pentru lotul 2 de minim 630814, 07 lei fara tva-maxim 1892442, 21 lei fara tva.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
funnizare de alimente de origine vegetala si animala si servicii de transport la locatiile de livrare mentionate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15300000-1 - Fructe, legume si produse conexe (Rev.2)
15100000-9-Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
alimente
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 411, 236.55 si 4, 233, 709.65RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare lot 1 - 46825 si lot 2 - 37848 lei iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile. Modul de constituire a garantiei de de participare: ordin de plata in contul RO68TREZ7045006XXX003492, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori societate de asigurari, in original, Scrisoare de Garantie Bancara, Fila CEC. In conformitate cu art.278^1 alin. 1 lit. b autoritatea contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului: pentru lot 1 - 6541.27 lei si pentru lot 2 - 6092.44 lei Este de 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent, si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin 2 din HG 925/2006 cu modif si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Declaratie privind eligibilitatea FORMULAR 12, (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus sau de catre tertul sustinator, dupa caz).
Cerinta 2.Decleclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 FORMULAR 12B; (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus sau de catre tertul sustinator, dupa caz).
Cerinta 3.Declaratie privind calitatea departicipant;(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus sau de catre tertul sustinator, dupa caz).
Cerinta 4.Certertificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, privind situatiile obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident)original/copie lizibila confom cu originalul semnata si stampilata-(traducere autorizata in limba romana detraducator autorizat de Ministerul de Justitie-daca este cazul.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus sau de catre tertul sustinator, dupa caz).
Cerinta 5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69' FORMULAR 4(Mircea Nicolaidis, Cristi Mititelu, Mihail Corbuleanu, Luminita Negoita, Stela Popescu, Florentina Niculescu, Ortansa Georgescu);Persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza si care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante Director General Mircea Nicolaidis, Director Financiar Contabil Luminita Negoita.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus sau de catre tertul sustinator, dupa caz).
Cerinta 6.Certificat de particip cu oferta independenta conform Ord.314/2010 FORMULAR B;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus sau de catre tertul sustinator, dupa caz). Cerinta 1.Certificat constatatator emis de ORC original /copie conf cu originalul semnata si stampilata cu o data de emitere de maxim 30 zile anterior datei depunerii ofertei; Certificat constatator trebuie sa ateste ca nu sunt expirate: sediul social, punctul/punctele de lucru; Autoritatea contract va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pt conformitate a certificatului constatator in original/copie legalizata;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus sau de catre tertul sustinator, dupa caz).
Cerinta 2.Pentru persoane juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus sau de catre tertul sustinator, dupa caz).
Cerinta 3.Autorizatie sanitar veterinara pentru punctul de lucru valabila emisa de ANSVSA conform Ordinului 111/2008.
Cerinta 4.Autorizatie de functionare valabilaemisa de ANSVSA conform Ordinului 111/2008
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la:
- cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, (2009, 2010, 2011), care trebuie sa fie egala sau mai mare decat lot 1-975528.10 lei lot 2-788517.58(curs leu/euro de 2009-4, 2373;2010-4, 2099; 2011-4, 2379);
- ultimul bilant contabil insotit de
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Minim 1 contract similar efectuat in ultimii 3 ani cu o valoare minima de pentru L1 de 487764, 05 si L2 de 394258, 79 lei fara TVA(curs leu/euro de 2009-4, 2373;2010-4, 2099; 2011-4, 2379), livrari efectuate in ultimii 3 ani;
Cerinta 1.Modalitate de indeplinire- completarea formularului FORMULAR 8;
- contract dovedit cu recomandari din partea beneficiarilor/clienti pentru livrarile ce fac obiectul contractelor de mai sus. Contract
similar se va prezenta pentru categoria de furnizare ?produse de origine animala si vegetala?.
Cerinta 2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care pot fi utilizate de catre operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse; Min. 1 mijloc de transport marfa pentru fiecare lot(indiferent de capacitate), din care unul frigorific pentru lotul care implica transportul produselor de origine animala;Mijl. de transp vor fi autorizate sanitar vererinar pentru transp de prod de origine animala si alte marfuri supuse controlului sanitar-veterinar, conf art. 18 din OG42/29.01.2004;
Cerinta 2.Modalitate de indeplinire. Completare FORMULAR 11.Mijloace de transport marfa dovedite prin acte
proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor
acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie xerox);
- autorizatii sanitar-veterinare valabile, dintre care unul pentru mijloc de transport frigorific.Prezentarea de autorizatii emise de organisme abilitate.
Cerinta 3.Se vor prezenta mostre pentru toate produsele din cadrul lotului/loturilor. Toate prod vor fi insotite de rapoarte de incercare de la un institut abilitat.Cerinta 3.Modalitate de indeplinire prezentarea de mostre pentru fiecare produs insotite de rapoarte de incercare de la un institut ailitat. Neprezentarea mostrelor atrage respingerea ofertei ca inacceptabila. Mostrele vor fi insotite de proces verbal de predare primire.Autoritatea contractanta prin comisia de evaluare trebuie sa verifice daca produsele ofertate in propunerea tehnica corespund cu mostrele.Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ulterior licitatiei nu vor fi livrate produse de o alta calitate decat cele prezentate initial si consemnate in procesele verbale de evaluare care constituie parte a acordului cadru si contractelor subsevente.
SR EN ISO 22000:2005 - "Sisteme de management al sigurantei alimentelor" tinandu-se cont si de indicatiile caietului de sarcini.
Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul achizitiei: certificat ISO 9001/echivalent tinandu-se cont si de indicatiile caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Pentru calculul factorului ?pret formula de calcul este: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se vor acorda 60 puncte ;pentru alt pret decat cel mai scazut, punctajul se va acorda astfel : Pn= (pret minim / pret n) X punctaj maxim acordat
2.
timpul de livrare
40%
40
Descriere: timpul de livrare de la data lansarii comenzii - Termenul minim acceptat este de 2 ore iar cel maxim este de 24 ore. Durata minima de livrare este de 2 ore. Durata maxima este de 24 ore. Durata mai mare de 24 ore nu se accepta. Durata mai mica de 2 ore nu se puncteaza.Termende livrare? se acorda 40 puncte- pentru cel mai scurt termen de livrare (ore) se vor acorda 40 puncte ;Tn= termen de livrare cel mai scurt / termen de livrare oferit X 40
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Conform art 11 alin(4) ?Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul aredreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplinestecerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie samentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitatisau altele asemenea.?;NU SE ACCEPTA COMPLETAREA DOCUMENTATIEI, SUNT DESCALIFICATI OFERTANTII CARE AU OMIS SAPREZINTE ORICARE DOCUMENT SOLICITAT PRIN FISA DE DATE SI CAIETUL DE SARCINI, AUTORITATEA CONTRACTANTACONSIDERAND CA O ASTFEL DE OMISIUNE REFLECTA LIPSA INTENTIEI OFERTANTILOR DE A SE IMPLICA CU SERIOZITATE INCOMPETITI.In cazul punctajelor egale de pe primul loc departajarea ofertelor va fi pretul. Pentru indeplinire se va face o ofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru depunerea unei contestatii la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor este de 10 zile conf. art 256*2 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului sector 4 - serviciul juridic
Adresa postala: Str Enache Ion nr. 1A, sector 4, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 041334, Romania, Tel. +40 372715100, Fax: +40 372713885
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2012 11:33