Licitatie Publica - alimente diverse
Anunt de participare numarul 137491/18.07.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE RECUPERARE IASI
Adresa postala: str. Pantelimon Halipa nr.14, iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700614, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA POENARU, Tel. +40 332410774, Email: [email protected], Fax: +40 332410774, Adresa internet (URL): www.scr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
alimente diverse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic De Recuperare Iasi, Str.P, Halipa nr.14
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 46, 848 si 561, 672RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cantitate minima si maxima a unui CONTRACT SUBSECVENT conform tabelului din caietul de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare diverse produse alimentare/Lactate/Legume/produse morarit si panificatie/Carne pui
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
03221000-6-Legume (Rev.2)
15112130-6-Carne de pui (Rev.2)
15610000-7-Produse de morarit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitateminima ?maxima
Branza proasapata de vaci 350-4200
Branza telemea nesarata 160-1920
Unt (pachete-200gr) 1000-12000
Cascaval 200-2400
Smantana 200-2400
Lapte praf 50-600
Iaurt 120-140 g 5000-60000
lot nr.2Ceapa uscata 700-8400
Ceapa verde 100-1200
Morcov800-9600
Mere500-6000
Conopida 50-600
Ciuperci proaspete 40-480
Usturoi18-180
Verdeata50-600
Varza alba 1600-19200
Radacina patrunjel 200-2400
Radacina telina 150-1800
Salata verde 100-1200
Cimbru 5-60
Sfecla rosie 300-3600
Dovlecei 50-600
Ardei gras 200-2400
Vinete 100-1200
Castraveti 200-2400
Rosii60-720
Ridichi 15-180
Spanac proaspat 30-360
Patlegele pentru murat 100-1200
lot3taietei cu ou 100-1200
spagheti 500-6000
faina alba 100-1200
gris 40-480
tarate 600
Lot nr.4Pulpa inferioara de pui Clasa A, congelata 2000-24000
Valoarea estimata fara TVA: intre 46, 848 si 561, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
c) Garant particip-Form nr3 se constit conf art.86 alin.1 din H.G.925/2006 cu modif si complet ulter.Per de valab a garantiei de particip e de 90zile de la data limita stab pt depunerii ofertelor.Ptr IMM-uri gar de part poate fi const in cuantum de 50%.Dovada const gar de part va fi insotita de Declaratia pe propria rasp privind incadrarea in categ IMM.CU OBLIGATIV MENTIONARII LOT PT CARE ESTE CONSTIT.CONTUL AUTORIT CONTRACTANTE: RO04TREZ4065041XXX000709, Trezoreria Iasi, cod fiscal: 4541092.Gar de particip aferenta fiecarui lot in parte se va mentiona in anexa B loturi din fisa de date.LIPSA GARANTIEI DE PARTICIP CONDUCE LA ELIMIN OFERTANT, RESPECTIV RESPING OFERTEI.In cazul resping unei contest depuse la CNSC, in conform cu art.278^1 lit.a) din OUG34/2006, cu modif ulter, se va retine din garantia de particip: PT lot 1? 2014.68 lei;lot 2? 1466.40 lei;lot 4? 1800 lei;. Dovada constit gar de part va fi insotita de o anexa care cuprinde denumirea lot pt care s-a ofertat si val gar de particip pt fiecare lot in parte si val totala a gar de part(anexa B).Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor, solicitata in Anexa B loturi din fisa de date.Garantia de participare se va posta in SEAP si la sediul autoritatii contractante in original.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare Se solicita : prezentare formular A, Declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare Se solicita: completare formular B , Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul general consolidat), din care sa reiasa obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa reiasa obligatiilor exigibile de plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele , CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin nr 314/2010. Se solicita: completare formular C , Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se solicita: completare formular D , Reprezentantul Autoritatii Contractante este: Manager ?ec. Carmen Marinela Cumpat, Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie : Director Financiar Contabil: ec Violetta Canila, Insp. Macari Vladimir, Dr Popa Florentina, Sef.Adm Hutu Daniela Asistent dietician/Oprea Vinamina/Ciurarun Ilenuta Bucatar : Amaritei Mihaela Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM -In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul nr 4. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Ofertantii clasati pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine.Cerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Copii ale documentelor.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridice/fizice romane/straine avand ca obiect de activitate productia si/sau comercializarea produselor/sortimetelor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage declararea ofertei ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil.Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, conform art.185, alin.1 lit c) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
mostre.- Certificat de calitate/ declaratie de conformitate a produsului , orice document care sa ateste calitatea. Pentru transport si distribuire se vor utiliza autovehicule speciale termoizolante si dotate cu instalatii frigorifice, conform O.M.S. nr .976/1998, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documente emise de organisme acreditate pentru Lot.nr. 1.3.4, care sa confirme certificarea sistemului calitatii pentru produsele ofertate, Se va prezenta certificatul de implementare a sistemului de management a calitatii emis de organismele competente ( SR EN ISO 9001 sau similar);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul b) eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: NU, cu respectarea prevederilor art. 202 din OUG 34/2006 c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice si momentul cand aceste informatii vor fi disponibile: Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice precum si la numarul participantilor la licitatia electronica i. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1. ii. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. iii. Durata unei runde: 1 (una) zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in carese constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi(reofertare). Dupa o noua evaluare, va fi declarat castigator ofertantul care a avut pretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac10 zile conform Art.256*2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiu juridic
Adresa postala: Str.P.Halipa nr.14 IASI , Localitatea, Localitatea: iasi, Cod postal: 700656, Romania, Tel. +40 332410774, Email: [email protected], Fax: +40 332410774, Adresa internet (URL): www.scr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2012 12:13