Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMENTE PENTRU GRADINITELE CU PROGRAM PRELUNGIT NR.1,4,5 SI CRESELE 1,2 CERNAVODA-05.11.2007


Anunt de participare numarul 33247/20.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
LICEUL TEORETIC ' A. SALIGNY'
Adresa postala: A. SALIGNY NR. 24-26, Localitatea: Cernavoda, Cod postal: 905200, Romania, Punct(e) de contact: LENUTA SABOU, Tel.0241235220, In atentia: GHERLAN MARIA, Email: [email protected], Fax: 0241237119
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMENTE PENTRU GRADINITELE CU PROGRAM PRELUNGIT NR.1, 4, 5 SI CRESELE 1, 2 CERNAVODA-05.11.2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: GRADINITA NR.1 STR. SALCIEI NR.1 CERNAVODA
GRADINITA NR.4 STR.T.VLADIMIRESCU NR.12 CERNAVODA
GRADINITA NR.5 STR.9 MAINR. 10A CERNAVODA
CRESA NR.1STR. T. VLADIMIRESCU NR. 10 CERNAVODA
CRESA NR. 2STR. 9 MAI NR. 10A CERNAVODA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMENTE PENTRU GRADINITELE CU PROGRAM PRELUNGIT NR.1, 4, 5 SI CRESELE 1, 2 CERNAVODA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
Valoarea estimata fara TVA: 192, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.11.2007 pana la 30.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 2 800 LEI ( 50 % REDUCERE PENTRU IMM-URI) GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
AUTOFINANTARE ( TAXE ALOCATIE HRANA SUPORTATE DE PARINTI)SI OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA- DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181-CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA ( CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA LA BUGETUL LOCAL SI CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA LA BUGETUL DE STAT)- CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI ( PERSOANE JURIDICE ROMANE)- AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE /ALTELE ECHIVALENTE ( PERSOANE FIZICE ROMANE)-DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE( PERSOANE JURIDICE/ FIZICE STRAINE).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL PE ULTIMII 3 ANI-CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI MINIM ACCEPTAT-462 000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI PE ULTIMII 3 ANI-FISA EXPERIENTA SIMILARA ( SE VA PREZENTA IN COPIE MINIM UN CONTRACT DE 154 000 LEI PE ULTIMII 3 ANI)- AUTORIZARE PENTRU COMERCIALIZARE-AUTORIZARE PENTRU LIVRARE PRODUSE-STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIA AUTORITATII CONTRACTANTE SAU CU OP IN CONTUL RO54TREZ2375004XXX12 TREZORERIA CERNAVODA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2007 10:00
Locul: LICEUL TEORETIC A.SALIGNY CERNAVODA STR. ENERGIEI NR. 1-BIROU DIRECTOR
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE SI PERSOANE CU FUNCTII DE CONDUCERE.ORICE OFERTANT ARE DREPTUL DE A PARTICIPA LA DESCHIDEREA OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
OFICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI CERNAVODA
Adresa postala: STR. OVIDIU NR. 11, Localitatea: CERNAVODA, Cod postal: 905200, Romania, Tel.0241/238030, 238433, Email: [email protected], Fax: 0241/239578, Adresa internet (URL): www.primaria-cernavoda.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL PRIMARIEI CERNAVODA
Adresa postala: STR. OVIDIU NR. 11, Localitatea: CERNAVODA, Cod postal: 905200, Romania, Tel.0241/238030, 238433, Email: [email protected], Fax: 0241/239578, Adresa internet (URL): www.primaria-cernavoda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2007 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer