Licitatie Publica - Alimente si produse conexe -ZONA VIDELE
Anunt de participare numarul 134850/18.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI TELEORMAN
Adresa postala: Str. Dunarii, nr. 7, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140002, Romania, Punct(e) de contact: Rodica Ogrinja, Tel. +40 247316611, Email: [email protected], Fax: +40 247406060, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Alimente si produse conexe -ZONA VIDELE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediile centrelor din subordinea DGASPC TR, ale caror adrese sunt mentionate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Vor fi achizitionate alimente pentru copii si adulti aflati in centrele din subordinea DGASPC Teleorman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
03110000-5-Produse agricole, produse horticole si de gradina pentru comercializare (Rev.2)
15100000-9-Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
15500000-3-Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot. 1 . Produse agricole, produse horticole si de gradina pentru comercializare - Cod CPV 03110000-5; valoare estimata min/max - 4890.50lei/7335.75lei, unde valoarea minima este pana la 31.12.2012, iar val. maxima este cea in care sunt incluse si cele 4 luni de prelungire prevazute in Caietul de sarcini conf. art.6(3)/HG925/2006Lot. 2. Legume- CPV 03221000-6 valoare estimata min/max - 18581 LEI/27871.50 LEI, unde valoarea minima este pana la 31.12.2012, iar val. maxima este cea in care sunt incluse si cele 4 luni de prelungire prevazute in Caietul de sarcini conf. art.6(3)/HG925/2006Lot 3 Produse de origine animala, Produse din carne - Cod CPV 15100000-9; valoare estimata min/max - 28800lei/43200lei, unde valoarea minima este pana la 31.12.2012, iar val. maxima este cea in care sunt incluse si cele 4 luni de prelungire prevazute in Caietul de sarcini conf. art.6(3)/HG925/2006Lot 4 Produse Lactate - Cod CPV 15500000-3; valoare estimata min/max - 17600lei/26400lei, unde valoarea minima este pana la 31.12.2012, iar val. maxima este cea in care sunt incluse si cele 4 luni de prelungire prevazute in Caietul de sarcini conf. art.6(3)/HG925/2006Lot 5 Uleiuri si grasimi animale sau vegetale- Cod CPV 15400000-2; valoare estimata min/max - 7342lei/11013lei, unde valoarea minima este pana la 31.12.2012, iar val. maxima este cea in care sunt incluse si cele 4 luni de prelungire prevazute in Caietul de sarcini conf. art.6(3)/HG925/2006Lot 6 Peste preparat si conserve din peste- Cod CPV 15200000-0; valoare estimata min/max - 1100lei/1650lei, unde valoarea minima este pana la 31.12.2012, iar val. maxima este cea in care sunt incluse si cele 4 luni de prelungire prevazute in Caietul de sarcini conf. art.6(3)/HG925/2006Lot 7 Alimente , bauturi, si produse conexe - Cod CPV 15000000-8; valoare estimata min/max - 43564.50lei/65346.75lei, unde valoarea minima este pana la 31.12.2012, iar val. maxima este cea in care sunt incluse si cele 4 luni de prelungire prevazute in Caietul de sarcini conf. art.6(3)/HG925/2006Lot 8 Produse panificatie, produse de patiserie si de cofetarie proaspete - Cod CPV 15810000-9; valoare estimata min/max - 6426lei/9639lei, unde valoarea minima este pana la 31.12.2012, iar val. maxima este cea in care sunt incluse si cele 4 luni de prelungire prevazute in Caietul de sarcini conf. art.6(3)/HG925/2006Lot 9 Oua - Cod CPV 03142500-3valoare estimata min/max - 2100lei/3150lei, unde valoarea minima este pana la 31.12.2012, iar val. maxima este cea in care sunt incluse si cele 4 luni de prelungire prevazute in Caietul de sarcini conf. art.6(3)/HG925/2006
Valoarea estimata fara TVA: intre 130, 404 si 195, 606RON
II.2.2) Optiuni
Da
Ctr.prel.cu4luniVal.min.este pana31.12.2012val max.include4luni de prel.min/max.130404lei/195606lei
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot. 1 Produse agricole, produse horticole si de gradina pentru comercializare - Cod CPV 03110000-5 - Cuant.garant.-97 lei;Lot. 2. Legume- CPV 03221000-6-Cuant.garant-371 lei;Lot 3 Produse de origine animala, carne si produse din carne - Cod CPV 15100000-9-Cuant.garant-575 lei;Lot 4 Produse Lactate - Cod CPV 15500000-3Cuant.garant-351 lei;Lot 5 Uleiuri si grasimi animale sau vegetale- Cod CPV 15400000-2Cuant.garant-146 lei;Lot 6 Peste preparat si conserve din peste- Cod CPV 15200000-0Cuant.garant-21 lei;Lot 7 Alimente , bauturi, si produse conexe - Cod CPV 15000000-8Cuant.garant-871lei;Lot 8 Produse panificatie, produse de patiserie si de cofetarie proaspete - Cod CPV 15810000-9Cuant.garant-128 lei;Lot 9 Oua - Cod CPV 03142500-3Cuant.garant-41 lei.Garantia de part. se poate constitui prin orice instr. de gar. emis in conditiile legii, de o soc. bancara, ori de o soc de asig, care se va prez. in orig.sau la casieria DGASPC TR.In caz de IMM cuantum va fi redus la jumatate. GAr. de part. emisa in alta limba decat RO va fi prez. in orig.si va fi insot. de trad autoriz. inRo.Perioada de valabil. a gar. de part. va fi cel putin egala cu per. de val. a ofertei, respectiv 60 zile de la data de dep. a of.Cond. de returnare a gar. de participare vor conf. art.87, art.88/HG925, corob.cu art.278^1, alin.1, lit.a, OUG34/2006, act cu modif.si complet.ult.in rap. cu val estim. a ctr. se retin 1304 lei. Cunatum gar. de buna exec.este de 10%din val. ctr.faraTVA, mod de const. a gar. de buna exec. : prin instr. de gar. emis in cond legii de o soc.bancara sau de o soc. de asig. in termen de 7 zile de la semnarea ctr., pentru perioada de derulare a ctr.Modul de rest. a gar. de buna exec.integral, in termen de 14 zile de la data incetarii contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)model Formularul nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. -34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 3aNOTA: Lista persoanelor care in intelesul art.691din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizie in cadrul DGASPC TR la data de 15.02.20121. Director general - Floarea Alesu2.Director general adj. economic - Rodica Ogrinja3.Director gen. ad. prot. copil. -Olguta Sefu4.Sef Serviciu Contabilitate - Luminita Matei5.Sef serv. Juridic - Jenica Dumitru- declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr.1- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Formularul nr.3- certificat de plata a impozitelor si taxelor , eliberat de -Directia Generala a Finantelor Publice in care rezulta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
-certificat de plata a impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie, din care rezulta caofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele? original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertelor (emis cu max.30 zile inainte de data depunerii ofertelor). ). Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului in original/copie legalizata pentru conformitate.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant contabil. Pentru a nu restrictiona accesul operatorilor economici la procedura de achizitie publica va fi acceptat si bilantul contabil la 31.12.2010
Se solicita cifra de afaceri pt ultimii 3 ani. dar nu se impune un anumit nivel al CA. Cifra de afaceri este solicitata pe domeniu de activitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii contractului, conf.art.188 alin.1 lit.b/OUG34/2006
formularul nr. 6: declaratie privind lista principalelor contracte de furnizare in ultimii 3 ani
formularul nr. 7: informatii generale privind angajatii
formularul nr. 8: declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractatii si specializarea acestora
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Transmiterea inv de part la lic.electronica, ca etapa finala la proc de atribuire, se va face doar catre opet. economici care au avut of admisibile Imbunatatirea of prin lic electronica se face intr-o singura runda de o zi.Elementele of care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare ? pretul unitar ofertat, in lei, fara TVA .La lic electronica au dreptul sa participe doar oper. ec. inregistrati in SEAP conform art.6 alin (2) din H.G. nr.1660/2006 si carora le-au fost transmise inv. de particip. In cazul in care ofert declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de lic el elementele of care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de aut contr.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 13:00
Locul: SEDIUL DGASPCTR, ALEXANDRIA, STR. DUNARII, NR.7, CAMERA 21, ET.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COM. DE LIC. SI PERS. IMPUT. DE OFERTANTI CE VOR PREZ. IMPUT. SI COPIE C.I.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis , in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile , prezentei OUG34/2006, actualizata, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conf.prev.art. 256^2, alin.1, lit.b
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul DGASPC Teleorman
Adresa postala: str. Dunarii, nr.7, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140002, Romania, Tel. +40 247316611, Email: [email protected], Fax: +40 247406040
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 10:56