Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ALIMERNTARE CU APA POTABILA IN LOCALITATILE ADUNATII COPAENI, DARASTI VLASCA, MOGOSESTI SI VARLAAM, COMUNA ADUNATII COPACENI, JUDETUL GIURGIU


Anunt de participare numarul 86413/14.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Adunatii Copaceni (Consiliul Local al Comunei Comuna Adunatii Copaceni)
Adresa postala: COMUNA ADUNATII COPACENI, Localitatea: Adunatii-Copaceni, Cod postal: 087005, Romania, Punct(e) de contact: CIUCA CONSTANTIN, Tel.0246282176, In atentia: CIUCA CONSTANTIN, Email: [email protected], Fax: 0246282176, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ALIMERNTARE CU APA POTABILA IN LOCALITATILE ADUNATII COPAENI, DARASTI VLASCA, MOGOSESTI SI VARLAAM, COMUNA ADUNATII COPACENI, JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA ADUNATII COPACENI, JUDETUL GIURGIU
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ALIMERNTARE CU APA POTABILA IN LOCALITATILE ADUNATII COPAENI, DARASTI VLASCA, MOGOSESTI SI VARLAAM, COMUNA ADUNATII COPACENI, JUDETUL GIURGIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 863, 670RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 200000 lei, Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la Bugetul de Stat - Programul aprobat prin HG 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare cu obligatia de legalizare pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire1.decl ca ofertantul nu se incadreaza in sit. art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006;2.certif. de atest fiscala -DGFP ca nu are datorii, valabil la data data depunerii ofertelor;3.certif. taxele si impozitele locale, ca nu are datorii, valabil la data data depunerii ofertelor;4. certif. atestare privind oblig. la Fondul de mediu emis de AFM5.decl. privind calitatea de participant la procedura;6.certificat de imatriculare (CUI); certif. constatator, ORC /Autorizatie de functionare / altele echivalente conform doc. de atribuire7.Persoane juridice /fizice straine- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident valabil pentru anul 2009, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2009.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire1.Fisa de , ,informatii generale, ,2.Informatii privind situatia financiara: -cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) Cerinta minima: 21.700.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire- obligatii contractuale;
- lista princ.lucr.sim.exec.in ultimii 5 ani;
- 1 ctr.sim.executie alimentare cu apa si lucrari de drumuri- val.min. 10.800.000 lei- copie contr.prez.in fisa de exp.sim.- copie procesul verbal de receptie afer. ctr. prez.la exp.sim.- recom.-cer.oblig.: foarte bun- dosarul de prez. priv.sistemul propriu de conducere si asigurare a calitatii-decl.ref.la pers./organism.tehnic de spec.-inf.ref.la stud. pregat.profes.si calif.person.de cond.si ale persoan. respons.pt.exec. lucrari.-asigurarea personalului de specialitate: - Sef santier - inginer/subinginer specialitatea constructii civile;
-Ing./subing. absolventi constr. civile minim 2 persoane-Ing./subing. specialitatea drumuri minim 1 persoana
-Resp. tehnic cu executia, special.constructii civile + drumuri;
-Resp.calitatea in domeniul constructii civile/industriale - min. 1 persoana
- Resp.calitatea in domeniul constr. drumuri- min. 1 persoana- declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat 3 ani-decl. ref.la utilaj. instal., echip.tehnice, mijl.de trans., labor. si alte mijloace fixe- inf.priv. acordul de subcontractare si acord de asociere (daca este cazul)Certificat ISO 9001; ISO 14001; OHSAS 18001; sau echiv.-Decl.ref.cond.de munca si protectie a muncii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PUNCTAJ FINANCIAR
30%
Descriere:
2.
PUNCTAJ TEHNIC
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2009 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI ADUNATII COPACENI JUD. GIURGIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
DIN MOTIVE TEHNICE DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE NU POATE FII ATASATA PREZENTULUI ANUNT DE PARTICIPARE. DOCUMETATIA DE ATRIBUIRE VA FI DISPONIBILA GRATUIT, LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310464, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: str.Portului, nr.13, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080015, Romania, Tel.0246/212725, Email: [email protected], Fax: 0246/217492
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Adunatii Copaceni, judetul Giurgiu - secretar al comunei Adunatii Copaceni
Adresa postala: Adunatii Copaceni, JUDETUL GIURGIU, Localitatea: Adunatii Copaceni, Cod postal: 087005, Romania, Tel.0246282176, Email: [email protected], Fax: 0246282176
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2009 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer