Licitatie Publica - Ambarcatiune pneumatica
Anunt de participare numarul 62912/04.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA
Adresa postala: Str. Razoare, nr.5, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Marketing Achizitii Planificare Logistica, Tel.3162598, 3182597 int. 19360, 19362, In atentia: Claudiu Pavel, Email: [email protected], Fax: 0214085039, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Ambarcatiune pneumatica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Inspectoratul General al Politiei de Frontiera, str. Razoare, nr. 5, sector 6, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor achizitiona 10 buc. ambarcatiuni pneumatice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35122200-7 - Ambarcatiuni pneumatice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se vor achizitiona 10 buc. ambarcatiuni pneumatice
Valoarea estimata fara TVA: 505, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 2.500 lei, scrisoare de garantie bancara; garantie de buna executie: 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului - scrisoare de garantie bancara;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare bugetul de stat, plata virament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie de participant la procedura; declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata la bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de sanatate, fondul de pensii si fondul de somaj; certificat privind taxele si impozitele locale - din care sa rezulte ca nu are datorii la momentul eliberarii, valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau in copie legalizata; certificat constatator- in original; autorizatie de functionare/ altele echivalente, in termen de valabilitate la data deschiderii plicurilor, in original sau copie legalizata; certificat de inregistrare- copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente, in copie certificata , ,conformcu originalul, de catre reprezentantul legal (semnatura si stampila),
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
fisa de informatii generale-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- nivel minim impus: 1.500.000 lei, indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a unuia sau mai multor contracte cu acelasi obiect cu o valoarea totala de minim: 150.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse , in ultimii 3 ani- din care cel putin una are ca obiect livrarea de produse cu aceeasi functionalitate, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; livrarile de produsese confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientulbeneficiar; in cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; recomandari din partea altor beneficiari- se va prezenta cate o recomandare pentru fiecare contract deprodusecare va fi prezentat in sustinerea capacitatii tehnice.Recomandarea din partea beneficiarului trebuie sa contina date despre: numele beneficiarului, numele produsului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, orice defecte ale produselorsau alte probleme referitoare la calitateaproduselor, orice amanari in receptia produselor, valoarea contractului de produsefinalizat.Autorizarea pentru livrarea produselor din partea producatorului.Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii atat laproducatorul ambarcatiunilor cat si la furnizorul acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
91zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2008 09:00
Locul: Inspectoratul General al Politiei de Frontiera (IGPF), Strada Razoare nr. 5, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
se admite participarea unui reprezentant al ofertantului, cu imputernicire, act de identitate si copie de pe actul de identitate
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
data limita pentru solicitarea clarificarilor 09.10.2008, raspunsurile la clarificari se vor publica pe www.e-licitatie.ro, cursul leu/euro ce se va avea in vedere va fi cel comunicat de B.N.R. in data de09.10.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: sos. Oltenitei, nr. 110-111, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile despre luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: str. Razoare, nr. 5, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050507, Romania, Tel.021-316.25.98, Email: [email protected], Fax: 0214085039, Adresa internet (URL): www.politiadefrontiera.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2008 10:43