Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare Piata Republica


Anunt de participare numarul 133581/02.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA PIETELOR SECTOR 3
Adresa postala: sos.Dudesti-Pantelimon nr.3 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 033091, Romania, Punct(e) de contact: Jana Pletea, Tel. +40 0212554409, Email: [email protected], Fax: +40 0212558200, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratia Pietelor Sector 3
Activitate (activitati)
Altele: Administratia Pietelor Sector 3
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AmenajarePiata Republica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Soseaua Dudesti -Pantelimon la intersectia cu Bulevardul Basarabia sector 3 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare Piata Republica, Soseaua Dudesti -Pantelimonla intersectia cu Bulevardul Basarabia
sector 3Bucuresti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71330000-0-Diverse servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Soseaua Dudesti -Pantelimon la intersectia cu Bulevardul Basarabia sector 3, Bucuresti
Val est fara TVA supusa achiz: 26.160.780, 00 lei, pt cheltuieli diverse si neprevazute :4.495.430, 00 lei fara TVA Valoarea maxima estimata fara TVA: 30.656.210, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 26, 160, 780 si 30, 656, 210RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a aplica art.122 lit. j din OUG34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constit cf Art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si complet ult, in cuantum de 500.000, 00 lei.Perioada de valab a garantiei de particip va fi egala cu per de valab a ofertei (120 de zile calend).In cazul in care ofertant doreste sa constituie garantia de particip prin op, aceasta se va depune in contul autorit contractante: RO18TREZ7035006XXX000089 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/2004, cu modific si complet ult, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de particip.Autorit contractanta va retine contestatorului din garantia de particip in raport cu val estim a contractului suma de 10.176, 07 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia. Garantia de buna executie a contractului de lucrari: 5 % din valoarea contractului (exclusiv TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modific si complet ult.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL SI ALTE SURSE LEGAL CONSTITUITE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ENACHESCU GEORGE MIHAIL, RONA ANDREI, PLETEA JANA, PETRE ELENA, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator - copie lizibila stampilata si scris conform cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, aut. ctr. va solicita ofertant sit pe primul loc doc. in orig/copie legal. pt conformitatea acestuia, Autorizarea Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) tip B si C2A - copie lizibila stampilata si scris conform cu originalul, Declaratie pe propria raspundere (daca este cazul) ca firma este inscrisa in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, in conformitate cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cu declararea cifrei de afaceri anuale pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010). Declaratie privind cifra medie de afaceri intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (cel putin 50.000.000, 00 lei fara TVA, Bilanturi contabile intocmite pentru exercitiul financiar pe anii 2008, 2009 si 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani a 1 contract/maxim 3 de servicii de proiectare documentatii tehnico economice faza PT+ DE pentru servicii similare, "servicii duse la bun sfarsit", a caror valoare totala sa fie de 600.000, 00 LEI fara TVA,
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se solicita indeplinirea si finalizarea in ultimii 5 ani a maxim 3 (trei) contracte de lucrari de natura similara, "lucrari executate si duse la bun sfarsit" / "contract de lucrari finalizat" avand o valoare /valoare totala egala cu 20.000.000, 00 LEI fara TVA
Informatii privind obligatiile contractuale in curs, daca exista,
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru prestarea serviciilor. Se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile si declaratiile de disponibilitate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de achizitie publica. Cerinte minime obligatorii : - 1 inginer diplomat de specialitate constructii civile ; - 1 inginer diplomat de specialitate instalatii, 1 inginer diplomat/subinginer/economist, specialisti in documentatii tehnice
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor - 1 coordonator de proiect cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar (inginer diplomat), 1 sef santier executie cu experienta profesionala in
constructii civile (inginer diplomat, 1 inginer diplomat specialitate constructii civile, 1 inginer diplomat specialitate instalatii, 1 inginer diplomat/inginer colegiu instalatii electrice ? autorizat ANRE pentru lucrarile care se vor executa conform obiectului contractului, 1 responsabil tehnic cu executia ( RTE ), 1 manager al sistemelor de management al calitatii, 1 manager al sistemelor de management de mediu, 1 inspector SSM.
Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii - 1 responsabil CQ
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea
care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
corespunzatoare a contractului de lucrariOfertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune (in proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere) de utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, laboratoare si alte mijloace fixe, necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari si anume: ? Buldoexcavator ? 3 buc ? Excavator ? 1 buc ? Incarcator frontal - 2 buc ? Autobasculante 12 ? 35 tone ? 5 buc ? Pompa de beton ? 1 buc ? Motopompa ? 1 buc ? Cilindru compactor - 2 buc ? Vibrator de beton ? 2 buc ? Placi compactoare ? 2 buc ? Statie de betoane ? 1buc ? Grup electrogen
Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Informatii privind asocierea
In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate la Situatia personala a candidatului sau ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Capacitatea economica si financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standarde de asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent), Standarde de protectia mediului.
Informatii privind asigurarea calitatii
Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei. Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii de catre ofertant pentru activitatile ce fac obiectul achizitiei.
Informatii privind protectia mediului
Prezentarea certificatului ISO 14000 sau alt certificat echivalent, emise de organisme independente, care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediului de catre ofertant. Se accepta ca doar unul din asociati sa confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediului de catre ofertant.
Declaratie din partea reprezentantilor legali ai ofertantului in care se va preciza faptul ca, la elaborarea ofertei, s-a tinut cont de obligatiile referitoare la protectia mediului si ca acestea se vor respecta pe parcursul indeplinirii contractului de lucrari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Punctajul financiar al ofertei este calculat in felul urmator: a) pentru oferta financiara cea mai scazuta (PF0) se acorda 80 de puncte; b) celelalte oferte financiare se puncteaza utilizand urmatoarea formula: PFi = pminim / poferit X 80 puncte Unde pminim este pretul minim oferit in cadrul unei oferte conforme si poferit este pretul ofertei evaluate
2.
Costul de intretinere a lucrarii pe toata durata de viata
10%
Descriere: Detalii priv aplic algor de calcul Cost de intret a lucr pe toata durata de viata va fi justif in cadr of printr-un mem justif din care sa rez toate chelt pe care le are benef pe toata dur de viata a constructieipunctaj max ? 10 pcte a) pt of cu cele mai scaz cost se ac10 pcte;b) celelalte of se punct utiliz urmat form: costul min/costul oferitx 10 pcte, unde costul min este costul min oferit in cadrul unei of conforme si costul oferit este costul ofertei evaluate.
3.
Termen de executie , inclusiv proiectarea
10%
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul Termen de executie , inclusiv proiectarea ? punctaj maxim ? 10 puncte; a) pentru oferta cu cel mai mic termen de executie se acorda 10 puncte; b) celelalte oferte cu alt termen de executie se puncteaza utilizand urmatoarea formula: TFi = Tminim / Toferit X 10 puncte, unde Tminim este termenul de executie minim oferit in cadrul unei oferte conforme si Toferit este termenul ofertei evaluate. Termenul de executie va fi justificat printr-un memoriu justificativ, va fi realist si va tine cont de toate etapele ce trebuie sa fie parcurse inainte si dupa data emiterii Ordinului de incepere a lucrarilor . Tminim = 18 luni Tmaxim = 24 luni
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2012 10:30
Locul: Administratia Pietelor Sector 3, Sos. Dudesti-Pantelimon nr. 3, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele desemnate din partea ofertantului sa participe la activitatea de deschidere a ofertelor pe baza de imputernicire scrisa , insotita de copie dupa C.I / B.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care comisia de evaluare a acordat acelasi punctaj pentru 2 sau mai multe oferte, atunci autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret pentru respectarea principiului eficientei utilizarii fondurilor. Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: Sos. Dudesti-Pantelimon nr. 3, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 033091, Romania, Tel. +40 212554409, Fax: +40 212558200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer