Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE SEDIU CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 1, B-dul Banu Manta nr.7-9, BUCURESTI.


Anunt de participare numarul 137561/21.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Adresa postala: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Marcel, Tel. +40 213191013/186, Email: [email protected], Fax: +40 213191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARESEDIU CONSILIUL LOCAL AL SECTORULUI 1, B-dul Banu Manta nr.7-9, BUCURESTI.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: B-dul Banu Manta nr.7-9, sector 1, BUCURESTI.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul contractului, se vor executa urmatoarelecategorii delucrariII. 1.5.1 Refacerea mansardei : din cauza incendiului suferit la nivelul podului s-a impus proiectarea si regandirea utilizarii optime a spatiului rezultat din construirea noii sarpante si realizarea unor spatii-birouri, in podul Corpului A (etaj 3-pod) si al Corpului B (etaj 2-pod), realizarea unei noi scari de acces la etajul 3-pod nou amenajat si re-geometrizarea scarii existente adiacenta turnului ce facea legatura intre podul de peste Corp A cu cel de peste Corp B, devenind astfel scara de evacuare.II.1.5.2 Lucrari de arhitectura interioaraLucrarile de arhitectura interioara , au devenit necesare ca urmare a proiectului de reconfigurarea functionala a intregii cladirisi a necesitatii indepartarii interventiilor necorespunzatoare si tratarea fisurilor la peretiiinteriori, refacerea cu mortar de restaurare a zonelor si elementelor lipsa si intregirea volumetrica la nivelul stucaturilor.II. 1.5.3 Refacerea instalatiilor interioare pentru intreg imobilul : sanitare, electrice, curenti slabi, termo-ventilatii.
Avand in vedere vechimea instalatiilor si starea lor de uzura precum si reconfigurarea functionala a intregii cladiri s-a impus ca o necesitate: refacerea instalatiilor interioare pentru intreg imobilul : sanitare, electrice, curenti slabi, termo-ventilatii.II.1.5.4.Retele exterioare.Retelele exterioare cuprind : lucrarile de instalatii electrice exterioaresi instalatii sanitare de apa ?canal : canalizare pentru ape uzate menajere, ape pluviale si ape provenite din condensul aparatelor de climatizare, precum si foraje pentru puturi geotermale si retele de colectoare puturi geotermale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212350-4 - Cladiri de interes istoric sau arhitectural deosebit (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrari de amenajare a sediului Consiliului local al Sectorului 1.
Valoarea estimata fara TVA: intre 32, 497, 000 si 41, 881, 289.23RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut. Contract. isi rezerva dreptul de a uza de prev. art.122, lit. J, din OUG nr..34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: 640.000 lei. Valabilitate: 90 zile de la data depunerii ofertei In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de contractant. In cazul asocierii, garantia de participare se poate constitui de catre oricare dintre asociati. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Forma de constituire a garantiei pentru participare: Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Se poate constitui astfel: - virament bancar in contul RO34TREZ7015006XXX000216 deschis la trezoreria Sectorului 1- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original ? (Formular model de Scrisoare de garantie bancara) - in conformitate cu art.86 din HG 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile urmatoare: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia - oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei Nota: In cazul in care operatorul economic depune contestatie, referitoare la un act al Autoritatii Contractante, la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 10.809, 70 lei, stabilita prin art.278?1, alin. a), din OUG 34/2006 actualizata.(Formularul XVI) Garantia de buna executie - 5% din val. fara TVA a contr. Durata de garantie a lucrarii: 24 luni de la recept. la term. lucr. Garant. de buna exec. se constituie printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr. Daca val. garant. de buna exec. este redusa ca val., aut. contract. are dreptul de a accepta constit. acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, garant de buna exec. se poate constit. si prin ret. succ. din sumele dat. pentru fact. part.. In acest caz, contract. are oblig. de a desch. un cont la disp. aut. contr. la unit. Trez. Statului din cadrul org. fisc. competent in adm. acestuia un cont de disp, distinct la disp. aut. contr. Suma init. care se depune de catre contract in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat al Sectorului 1 al municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sunt solicit.: 1.Fisa inf. gen.(form. VI) 2.Decl.eligib.(Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul(Form. II))-3.Decl. neincadr. art. 181-OUG nr. 34/ 2006.(Form.III) 4.Decl. priv. cal. de part. la procedura(Form. I) 5.Certif. part.oferta indep.(Form. IV) 6.Decl.neincadr.art. 69 ind.1-OUG 34/2006(se va prezenta si de catre subcontractant si tertul sustinator daca este cazul)-(Form. V).7.Certificat de cazier fiscal si certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna antrerioara celei in care se depun ofertele(cert. atest. fisc. vor fi prezentate si de tertul sustinator daca este cazul). Persoane cu functii de decizie: Andrei Ioan Chiliman-Primar; Marcel Bogdan-Sef Seviciu Achizitii Publice, Anca Ludu-Director Economic, Florentina Bucsa-Sef Serviciu Legislatie si www.primariasector1.ro pentru lista consilierilor Sectorului 1. Certificat constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.A. In cazul ofertantilor romaniPentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta certificatul constatator eliberat de oficiul teritorial al registrului comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor; acesta trebuie sa cuprinda, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz).Nota : Documentul poate fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B. In cazul ofertantilor straini: Pentru a dovedi ca indeplineste cerinta, ofertantul va prezenta un document eliberat de o autoritate competenta din tara de origine sau din tara in care este stabilit, din care sa rezulte, dupa caz, urmatoarele tipuri de date: datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii, administratorii/ persoanele imputernicite si activitatile autorizate.In cazul ofertantului clasat pe primul loc, se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizataNOTA: Vor fi exclusi din procedura ofertantii care prezinta certificat constatator emis cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011. Acestea vor fi prezentate, in copie simpla, impreuna cu toate anexele acestora, vizate si inregistrate de organele competente.
Cerinte minime obligatorii : Media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani sa fie de cel putin 64.000.000 lei, fara T.V.A. (pentru persoanele juridice roamane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia.
Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselorfinanciare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor, declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficientein cuantum de minim5.300.000 Lei, pentru o perioada de minim 3 luni. . Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Bancasi vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea.Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
Sustinerea Tehnica si/sau Financiara:
In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din ordonanta de urgenta, ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/ sau profesionala prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire.Persoana care asigura sustinerea financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art.181 lit.a) , lit.c?) si lit.d), din OUGnr.34/2006 .
In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului - fonduri financiare, utilaje, echipamente, personal, angajamentul ferm prezentat de ofertant/ candidat trebuie sa prevada ca
In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare cum ar fi experienta similarasau indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Angajamentul va fi insotit de documente care dovedesc indeplinirea cerintelor de calificare de catre tertul sustinator privind experienta similara si/sau cifra de afaceri.
In situatiile mentionate, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Cerinta min. obligatorie: Ofertantii, vor face dovada finalizarii (adica procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau/dupa caz procesul verbal de receptie finala) in ultimii 5 ani a maximdoua lucrari similare ca natura si complexitate, cu obiectivul de investitii care urmeaza a fi executat. Fiecare contract inscris va contine copii de pe partile relevante si va fi insotit de copia ?Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor? si ?Recomandare? din partea beneficiarului.
CERINTA MINIMA DE CALIFICARE pentru experienta similara : Ofertantul va prezenta maxim doua contracte, finalizate in ultimii 5 ani, cu lucrari similareca natura si complexitate, cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 32 000 000 lei, din care cel putin 16.000 000 lei, sa fie realizati dintr-un contract de restaurare si reabilitare a unei cladiri aflate pe listaMonumenteloristorice.
Personal de specialitate: Va fi prezentata o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora, conform art 188, alin 3 lit b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Niveluri minime obligatorii. Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are ca personal angajat sau cu angajament de participare: 1.Un inginer constructor, specializarea constructii civile. 2 Un specialist atestat de Ministerul Culturii in domeniile : inginerie ¬consolidare si/ sau restaurare structuri istorice, executare lucrari. 3. Un specialist atestat de Ministerul Culturii in domeniul inginerie ¬instalatii : executare lucrari. 4.Un specialist atestat de Ministerul Culturii in domeniulinspectia si urmarirea comportarii in timp a monumentelor istorice.
5. Cel putin un absolvent studii universitare cu specializarea : restaurarea monumentelor de arhitectura, care va raspunde in indeplinirea viitorului contract, de lucrarile de arta . 6. Cel putinun specialistin domeniile : restaurarepiatra, sculptura piatra, atestat de Ministerul Culturii, care va raspunde de realizarea lucrarilordin piatrasi ceramica. 7. Un responsabil tehnic cu executia ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate. 8. Un responsabil control tehnic de calitate ? inginer/subinginer in domeniul constructii atestat profesional de institutiile abilitate, sau numit prin decizie interna de conducerea societatii.
Se vor considera dovezi, numai daca sunt prezentate cumulat toate documenteleurmatoare :
? curriculum vitae (Formularul 17), insotit de declaratia de disponibilitate(Formularul 18) ;
? copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor universitare ;
-? copie simpla a certificatului de atestare ? pentru specialistii solicitati a fi atestati de Ministerul Culturii? copie simpla (conform cu originalul) a contractului individual de munca (sau echivalentul acestuia), vizata de catre Inspectoratul Teritorial de Munca, sau copia unui actjuridic civil bilateral din care sa rezulte ca ofertantul poate asigura pe durata contractului acest specialist.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform cerintelor din caietul de sarcini.
Ofertantul va mentiona care sunt echipamentele, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele, baza de productie, alte mijloace fixe si dotari necesare realizarii lucrarilor supuse licitatiei si daca sunt asigurate din dotarea proprie si / sau prin contracte de inchiriere.
Operatorul va face dovada detinerii dreptului de proprietate sau de folosinta asupra utilajelor mentionate prin documente justificative (facturi, acte de proprietate, contracte de leasing, lista de inventar de mijloace fixe-la 31.12.2011, inchiriere, etc.)Pentru utilajeleinchiriate, se va prezenta contract de inchiriere, in copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata.Ofertantul trebuie sa prezinte un contract de depozitare a deseurilor rezultate din activitatea de constructii, cu un depozit de colectare deseuri.
Informatii privind asocierea.
In orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate in cadrul capitolului III astfel : a)documentele privind situatia personala a ofertantilor solicitate in cadrul capitolului III.2.1 a) sunt obligatorii pentru fiecare asociat in parte;
b)documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale solicitate in cadrul capitolului III.2.1 b). sunt obligatorii pentru fiecare asociat in parte;
c)documentele privind situatia economico-financiara solicitate in cadrul capitolului III.2.2 vor fi prezentate astfel:
-bilanturile contabile vor fi prezentate de fiecare asociat in parte
-conditia referitoare la cifra de afaceri poate fi indeplinita in mod cumulativ
d)doc. privind capacit. tehn. si prof. solicit. in cadrul cap. III.2.3. vor fi prez. astfel:
-cond. impusa privind exp. sim.poate fi indepl.de catre unul dintre asociati-cond. impusa ref. la util., echip. si la pers. tehn. de spec. poate fi indepl. in mod cumulativ
In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere care trebuie sa contina cel putin:
-lista tuturor asociatilor
-nominalizarea liderului de asociatie
-clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului
-imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv
-clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intraga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoare
-obligativitatea legalizarii asocierii in cazul atribuirii contractului de achizitie publica.
In situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante o copie legalizata a contractului de asociere inainte de data semnarii contractului.
Informatii despre subcontractanti: Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale.
Standardele de asigurarea calitatii ISO 9001/2008
Ofertantii au obligatia de a prezenta un Certificat, emis de organisme acreditate, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii, conform ISO 9001/2008 sau echivalent, care sa acopere lucrarile de executie, din contractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei licitatii.
Se va prezenta, CertificatISO 9001/2008 sau echivalent, in copie lizibila, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul si in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
Standarde de protectia mediului ISO 14001/2005
Ofertantii au obligatia de a prezenta un Certificat, emise de organisme acreditate, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de protectia mediului, conform ISO 14001/2005 sau echivalent, care sa acoperelucrarile de executie, dincontractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei licitatii.Se va prezenta, Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent, in copie lizibila, semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul si in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
ATENTIE!Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente din care rezulta ca sunt in curs de obtinere a certificarilor solicitate si cei care nu aucertificari care sa acoperelucrarile de executie dincontractul de achizitie publica, care face obiectul prezentei licitatii.
In cazul asocierii, fiecare membru al asocierii trebuie sa prezinte certificatele mentionate mai sus.
Atestat de tip C2A si de tip Be, emise de AUTORITATEA NATIONALA DE REGLEMENTARE IN DOMENIUL ENERGIEI.
Se va prezenta, ATESTAT pentru :
-Executare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 Kv ? 20 Kv si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 Kv.
-Executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si idustriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 Kv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen executie
20%
Descriere: Componenta tehnica-termen de executie min....max....
3.
Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor
5%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2012 11:00
Locul: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, sos. Bucuresti-Ploiesti nr. 9-13, et. 3, Directia Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, delegati UCVAP, numai reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
EVALUAREA OFERTELOR: 1)Pretul ofertei(P1): pentru of. cu pretul cel mai mic-punctajul maxim alocat (75puncte). Ptr celelalte oferte : P1(n) = (pret minim/pret n) x 75.2)Termen de executie(P2): a)pentru cel mai mic termen de executie -punctajul maxim alocat, (20 puncte);b)Pentru alt termen de executie : P2(n)=[termen minim de executie ofertant/termende executie(n)]x 20. Termenul maxim de executie este de 18 luni, termen peste care oferta va fi declarata neconforma. Termenul min. este de 6 luni, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar.3)Timpul de mobilizare pentru constatarea defectiunilor(P3)Ofertantul va prezenta planul propriu de mobilizaresi deplasare a echipei de interventie pentru constatarea unor defectiuni , planvalabil pe toata durata de garantie acordata lucrarilor.Timpul de mobilizare si deplasare a echipei de interventie la locul unde s-a produs defectiunea semnalata, va fi exprimat in ore.Acest factor v fi punctat astfel: Timpul minim de mobilizare si deplasare a echipei de interventie la locul unde s-a produs defectiunea, aparuta in perioada de garantie ? punctaj maxim (5 puncte);Pentru ofertele cu timpi de mobilizare mai lungi: P3(n) = (timpul minim mobilizare/timpul mobilizare( n) x punctajul maxim alocat (5 puncte)unde?P3(n) ? punctajul acordat pentru timpul de mobilizare?timpul minim mobilizare ? timpul de mobilizare cel mai scurt?timpul mobilizare n - timpul de mobilizare precizat de ofertantPunctajul total: P=P1+P2+P34.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale. In situatia in care ofertele clasate pe primul loc au punctajele P egale, autoritate contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are pretul cel mai mic. Daca si preturile sunt egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vedera departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie si Spatii cu Alta Destinatie decat cea de Locuinta
Adresa postala: Sos. Bucuresti Ploiesti nr. 9-13, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Tel. +40 0213191013/114, Email: [email protected], Fax: +40 0213191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.07.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer