Licitatie Publica - AMENAJARE ZONA VERDE STR. MIHAI BRAVU
Anunt de participare numarul 104053/14.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAAFUMATI
Adresa postala: COM. AFUMATI, JUDETUL ILFOV, STR. BUCURESTI-URZICENI, NR.151, Localitatea: Afumati, Cod postal: 077010, Romania, Punct(e) de contact: TUDOR MARIANA, Tel. 3529424, Email: [email protected], Fax: 3508821, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJAREZONA VERDESTR. MIHAI BRAVU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Afumati
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AMENAJAREZONA VERDESTR. MIHAI BRAVU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AMENAJAREZONA VERDESTR. MIHAI BRAVU
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare ? in suma de 7.200 lei - scrisoare de garantie bancara.garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la datadepunerii ofertei (in original sau copie legalizata);Certificat Unic de Inregistrare (C.U.I) emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat, Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil pe anul 2009 la data de 31.12.2009 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata), asigurarea riscului profesional,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ( trei) ani incheiatitrebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 700.000 lei , sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani .- Bilantul contabil la 31.12.2009 sa fie pozitiv.- Asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, un contract de colectaresi depozitaredeseuri cu o societate specializata, Autorizatiepentru comercializarea semintelor si materialului saditor , Cetrtificat ISCIR pentru locurile de joaca, Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalul: 1 manager de proiect, 1 arhitect peisagist, 1 inginer horticultor si1 auditor de mediu , 1 RTEin domeniul constructii , 1 RTE in domeniul electric, muncitori peisagisti (10 pers.), 1 inginer constructii, 1 inginer instalatii, 1 zidar, 1 pavator, 5 muncitori necalificati. Dotari minime cu utilaje :1 minitractor multifunctional cu accesoriile aferente , 1 autobasaculanta , 1 buldoexcavator, 1 betoniera , 1 compactor , 1 autoutilitarade transport 3 tone, 1 incarcator frontal , 1 masina deinsamantat gazon, 1 motocultor, 1 utilaj pentru sapat santuri , 1 motofreza, 1 motofierastrau , 1 emondor .
Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin 1 lucrare similara cu obiectul contractului supus procedurii, in valoare de 360.000lei, faraTVA, pentru care va prezenta procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, procesul-verbal de receptie finala , recomandare din partea beneficiarului si contractul de executie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
. Punctaj tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.07.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2010 12:00
Locul: , sediulPrimariei comunei Afumati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE IMPUTERNICITE ALE OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Afumati
Adresa postala: Sos.Buc.Urziceni nr.151, Localitatea: Afumati, Cod postal: 077010, Romania, Tel. 021/3529424, Email: [email protected], Fax: 021/3508821
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2010 22:09