Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Amenajare acces strand Neptun


Anunt de participare numarul 96549/22.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ARAD
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN HATEGAN, Tel.0257281850, 0257270098, In atentia: Bogdan Faur, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0257253842, 0257270098, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Transporturi, Intretinere si Reparatii Cai de Comunicatii Terestre, Tel.0257/281850 int 283, In atentia: Bogdan Faur, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Transporturi, Intretinere si Reparatii Cai de Comunicatii Terestre, Tel.0257/281850 int 283, In atentia: Bogdan Faur, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Municipiului Arad
Adresa postala: B-dul Revolutiei nr. 75, Localitatea: Arad, Cod postal: 310130, Romania, Punct(e) de contact: Camera 5 Registratura generala, Tel.0257/281850 int 103, In atentia: Bogdan Faur, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): www.primariaarad.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare acces strand Neptun
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Amenajare unui sens giratoriu si a unei parcari in zona accesului la Strandul Neptun
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233128-2 - Lucrari de constructii de intersectii cu sens giratoriu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.939.321, 52 lei fara TVA echivalent a 474.184, 93 EURO pentru lucrarile de Amenajare acces strand Neptun. Curs valutar 1 euro= 4, 0898 RON la data de 16.03.2010
Valoarea estimata fara TVA: 1, 939, 321.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 8.000 RONGarantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul general al municipiului Arad
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
-Declaratie privind neincadrarea inprevederile art. 181 din O.U. 34/2006
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, respectiv certificatul de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale.
- Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 3.600.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor servicii executate in ultimi 5 ani.
2) Fisa de experienta similara. Cerinta minima : indeplinirea si finalizarea cu succes in ultimii 3 ani a cel putin 1 (un) contract de natura celui care face obiectul contractului, cu o valoare de minim 1.900.000 lei.
3) Recomandare.
4) Informatii privind dotarile specifice.
5) Resurse umane si structura managementului. Ofertantul trebuie sa detina minim, urmatorul personal:
- inginer constructor, absolvent al specializarii Cai ferate, drumuri si poduri, cu experienta in executia lucrarilor de drumuri de minim 5 ani;
- un Responsabil Tehnic cu Executia, autorizat/certificat de catre Inspectoratul de Stat in Constructii sau autoritatea echivalenta acestuia pentru societatile comerciale inregistrate in alt stat decat Romania
6) Informatii privind asociatii/subcontractantii.
7) Standarde de asigurare a calitatii
8) Standarde de protectia mediului.
9) Standarde de siguranta si sanatatea angajatilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2010 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2010 10:00
Locul: Primaria Municipiului Arad, cam.13, b-dul Revolutiei, nr.75
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 3 SECTOR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala: PTA. TEPES VODA NR. 2A, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania, Fax: 0256/498054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI ARAD SERVICIUL JURIDIC CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL REVOLUTIEI NR. 75, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310130, Romania, Tel.0257/281850INT 234, Fax: 0257/284744, Adresa internet (URL): WWW.PRIMARIAARAD.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2010 10:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer