Licitatie Publica - Amenajare amplasament in vederea instalarii unor statii de epurare
Anunt de participare numarul 15936/24.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile si Pielarie Bucuresti
Adresa postala: Lucretiu Patrascanu nr 16 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030508, Romania, Punct(e) de contact: Emilia Visileanu, Tel.0213404928, Email: [email protected], Fax: 0213405515, Adresa internet (URL): www.certex.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile si Pielarie Bucuresti
Adresa postala: Lucretiu Patrascanu nr 16 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030508, Romania, Punct(e) de contact: Marcel Lisca, Tel.3404200 int 240, In atentia: dlui Marcel Lisca, Email: [email protected], Fax: 3405515
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru Textile si Pielarie Bucuresti
Adresa postala: Lucretiu Patrascanu nr 16 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030508, Romania, Punct(e) de contact: Maria Manolache, Tel.3404200 int 261, In atentia: dnei Maria Manolache, Email: [email protected], Fax: 3405515
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut National de Cercetare-Dezvoltare
Activitate (activitati)
Altele: cercetare-dezvoltare in stiinte fizice si naturale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Amenajare amplasament in vederea instalarii unor statii de epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: -INCTP, str. Lucretiu Patrascanu nr. 16, sector 3, Bucuresti
-sucursala ICPI, str Ion Minulescu, nr 93, sector 3, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de amenajare necesare pentru a putea instala elementele componente ale unor instalatii de epurare a apelor reziduale in 2 locatii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de amenajare spatii
Valoarea estimata fara TVA: 29, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - maxim 2% din valoarea contractuluigarantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat prin programul de investitii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se va legaliza asocierea
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea; -Certificat de inmatriculare la Registrul Comertului (copie); -Certificat constatator, sau echivalent pentru persoanele juridice straine, in original, in termen de valabilitate (30 zile), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial sau de instituia echivalenta de tara unde presoana juridica in cauza isi are sediul social; -Certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor la bugetul central si local, in termenul de valabilitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale continand si cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani; -Bilantul contabil la 31.12.2005, 30.06.2006, vizat si inregistrat de organele competente; -Ultima Balanta de verificare vizata de organele competente; -Formular privind capacitatea financiara a ofertantului; -Formular privind bonitatea ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp.sim.-lucrari in ultimii 3 ani de peste 50000 RON; 3 recomandari de la benef. unor lucr.sim. in ultimii 3 ani; Inf.subcontractanti; Inf.ref.la studii/calificare pt.pers.responsabile pentru executia lucrarilor(CV;Efective medii anuale ale pers.de executie/conducere in ultimii 3 ani; Dotari tehnice pt indeplinire contract; Sis.calitatii cf.SR EN ISO 9001:2001 certificat sau in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria societatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.06.2007 12:00
Locul: sediul INCDTP Bucuresti, str Lucretiu Patrascanu, nr. 16, sect 3, cladire P+4, etaj 1, Sala Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai agentilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementari si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INCDTP, serviciul juridic
Adresa postala: str. Lucretiu Patrascanu, nr. 16, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030508, Romania, Tel.3404200 int 207, Email: [email protected], Fax: 3405515
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.05.2007 11:51