Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ - ZONA COMERCIALA , MUNICIPIUL ONESTI , JUDETUL BACAU.


Anunt de participare numarul 105197/02.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  BIROU ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0234.317132, In atentia:  ING. CAMELIA PAVAL, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234.312502, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: ALTE SERVICII PUBLICE LOCALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ - ZONA COMERCIALA , MUNICIPIUL ONESTI , JUDETUL BACAU.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: ZONA COMERCIALA BULEVARDUL OITUZ, MUNICIPIUL ONESTI
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ - ZONA COMERCIALA , MUNICIPIUL ONESTI , JUDETUL BACAU.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ - ZONA COMERCIALA , MUNICIPIUL ONESTI , JUDETUL BACAU.
Valoarea estimata fara TVA: 880, 846.1RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C.poate suplim val.cu pana la 20% sau pana la 50% conf.art.122 lit.i sau j din OUG. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA ; garantia de participare in suma de 10500 lei .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local- cu OP din contul achizitorului in contul executantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 semnat si stampilat;
2. Formular 5 semnat si stampilat;
3. Formular 15- declaratie privind calitatea de participant la procedura.
4.Certificat fiscal privind obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in alta tara in care este stabilit , la data deschiderii ofertelor.
5.Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale , valabile la data deschiderii ofertelor.
6.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? copie «conform cu originalul »;
7 . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original sau copie legalizata, din care sa reiasa domeniul de activitate ? lucrari de constructii civile;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Formular 6 ? Informatii despre personalul angajat si de conducere si lista cu personalul implicat in derularea executiei lucrarilor- Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor drumuri10.Formularul 7. Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani11. Formularul 8. Ca experienta similara se solicita cel putin un contract sau maxim doua contracte de lucrari similare( lucrari de pavaj) in valoare / valoare cumulata de 800000 lei fara TVA .12.Formularul 9 . Lista echipamentelor si utilajelor necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit care sa acopere necesarul listei consumurilor de echipamente si utilaje aferente devizelor- comasata (proprietate sau inchiriate)
13.Formularul 10. Declaratie privind aplicarea masurilor de protectia , securitatea si sanatatea in munca.
14.Certificat ISO 14001 sau echivalent.
15.Certificat ISO 9001sau echivalent pentru lucrari de constructii civile.
16. Formularul 11 - privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI CAP. III.3)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2010 11:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoane autorizate din partea ofertantilor cu imputernici scrise si copie C.I.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura de achizitie publica se va desfasura prin mijloace electronice cu etapa finala de licitatie electronica.Solicitarile privind clarificarile referitoare la documentatia de atribuire din partea ofertantilor se vor transmite prin fax 0234/312502, 0234/313911 (se va mentiona ? In atentia Biroului Achizitii Publice), pana pe data limita de acces la documente de 12.08.2010, ora 10.00, iar raspunsurile se vor publica pe www.e-licitatie.roin cadrul anuntului de participare, la Sectiunea Documentatie si clarificari.Atentie: Corespondenta dintre autoritatea contractanta si operatorii economici, pana la data limita de depunere a ofertelorse va face pe SEAP. Dupa sedinta de deschidere a ofertelor corespondenta se va realiza prin SEAP, fax, posta sau e-mail.Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  str. Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600247, Romania, Tel. 0234/514750, Fax:  0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala:  b-dul Oituz nr.17, Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2010 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer