Licitatie Publica - AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ - ZONA COMERCIALA IN MUN. ONESTI, JUDET BACAU
Anunt de participare numarul 76940/07.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Paval Camelia, Tel.0234.317132, In atentia: Biroul Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, 0234.312502, Adresa internet (URL): www.onesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ - ZONA COMERCIALA IN MUN. ONESTI, JUDET BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: B-DUL OITUZ DIN MUNICIPIUL ONESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DOCUMENTATIEI DE LICITATIE SI DOCUMENTATIEI CAIET DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233340-4 - Lucrari de fundatie pentru trotuare (Rev.2)
45223300-9-Lucrari de constructii de parcari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECT NR. 62/2008 - FAZELE: DOC. LICITATII SI DOC. CAIET DE SARCINI; PLANSE.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 008, 808RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 15000LEI , CASH, OP IN CONT RO76TREZ0625006XXX000084 SAU SGB, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL, PLATA SE VA FACE PRIN OP DIN CONTUL ACHIZITORULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. formular 12Asemnat si stampilat;
2.formular 12B semnat si stampilat;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.
3. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului de stat (ANAF), valabil la data deschiderii ofertelor;4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
In cazul asocierii mai multor operatori economici sau subcontractarii anumitor lucrari, toti membrii asociatiei si/sau subcontractantii vor prezenta aceste formulare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului in copie vizata cu stampila societatii;6. Actul constitutiv al societatii in original sau copie vizata cu stampila societatii, din care sa rezulte obiectul de activitate al societatii in conformitate cu obiectul contractului;7. Formular 12C - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului ;
8.Formular L privind cunoasterea legislatiei
In cazul asocierii mai multor operatori economici sau subcontractarii anumitor lucrari, toti membrii asociatiei si/sau subcontractantii vor prezenta aceste formulare.9. Bilantul contabil la 31.12.2008, inregistratde organele competente.Este considerat neeligibil operatorul economic care depune bilantul contabil cu pierderi
10. Informatii generale conform formular anexat
In cazul asocierii mai multor operatori economici sau subcontractarii anumitor lucrari, toti membrii asociatiei si/sau subcontractantii vor prezenta aceste documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: 11. Formular 12H Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamentul tehnic pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; lista utilajelor din dotare, cu specificarea apartinatorului (daca sunt inchiriate de la terti sau sunt in proprietate)12. Formular 12 I - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; existente unui responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrarilor de drumuri si a unui responsabil cu asigurarea calitatii. Se vor anexa si copiile valabilitatii certificarii aceptor responsabili, precum si a contractelor de colaborare cu acestia.
13. Formular 12E Lista principalelor lucrari similare cu cerintele caietului de sarcini din ultimii 3 ani; se vor prezenta doua contracte de lucrari similare (lucrari de drumuri si/sau amenajare urbana), cu o valoare minima cumulada de 500000lei fara TVA. Se vor anexa copii dupa contractele de executie si procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor.14. Formular 9 - Declaratie privind respectarea legislatiei referitoare la conditiile de munca si protectia muncii;
15. ISO 9001:2001 sau echivalent
16. ISO 14001:2001 sau echivalentVor fi exclusi din cadrul procedurii operatorii economici care nu fac dovada implementarii si mentinerii sistemului calitati si de mediu, in conformitate cu standardele sus mentionate .
17. Formularul 12G - privind subcontractantii. Se vor mentiona: numele, adresa subcontractantilor, specializarea acestora, partile din contract pe care le vor executa acestia, valoarea subcontractata si procentul din contract.Formularul 12G se va depune in mod obligatoriu, indiferent de existenta sau nu a subcontractantilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform punct III.3 din fisa de date a achizitiei .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2009 10:00
Locul: SALA DE SEDINTE SITUATA LA PARTERUL INSTITUTIEI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire valabila, semnata si stampilata , in original, din partea societatii respective si o copie a actului de identitate, comisia de evaluare.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la primirea documentului care face obiectul contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala: B-dul Oituz nr.17, Onesti, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel.0234.324243, Fax: 0234313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2009 13:01