Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ ? ZONA COMERCIALA IN MUNICIPIUL ONESTI , JUDETUL BACAU


Anunt de participare numarul 101676/07.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala:  B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea:  Onesti, Cod postal:  601032, Romania, Punct(e) de contact:  Paval Camelia, Tel. 0234.317132, 0234.324243, In atentia:  Biroul Achizitii Publice, Email:  [email protected], Fax:  0234.312502, 0234.313911, Adresa internet (URL):  www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ ? ZONA COMERCIALA IN MUNICIPIUL ONESTI , JUDETUL BACAU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: AMENAJARE BULEVARDUL OITUZ ? ZONA COMERCIALA IN MUNICIPIUL ONESTI , JUDETUL BACAU
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AMENAJAREA BULEVARDULUI OITUZ ? ZONA COMERCIALA IN MUNICIPIUL ONESTI , JUDETUL BACAU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233253-7 - Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform proiect nr. 62/2008 anexat si specificat in fisa de date a achizitiei la Cap. II.2.1 punctele 1, 2, 3. Raspunsurile la posibilele solicitari de clarificari vor fi parte integranta din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 880, 846.1RON
II.2.2) Optiuni
Da
A.C.va suplim.val.cu pana la 50%, daca apar lucr.imprev. sau noi cf.art.122lit.isau j, OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului ;garantia de participare in suma de 10500 lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cu OP din contul achizitorului in contul ofertantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 semnat si stampilat;
2. Formular 5 semnat si stampilat;
3. Formular 15- declaratie privind calitatea de participant la procedura.
4.Certificat fiscal privind obligatiile de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in alta tara in care este stabilit , la data deschiderii ofertelor.
5.Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor locale , valabile la data deschiderii ofertelor.6. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? copie «conform cu originalul »;7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original sau copie legalizata, din care sa reiasa domeniul de activitate ? lucrari de constructii civile;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
8. Formular 6 ? Informatii despre personalul angajat si de conducere si lista cu personalul implicat in derularea executiei lucrarilor - se va prezenta lista persoanelor cu calificarile necesare sau asimilate care sa acopere necesarullistei consumurilor de munca aferente devizelor (comasata).
9. Se solicita :
-un inginer instalatii cu experienta de minim 5 ani ;
- un inginer constructii civile cu experienta de minim 5 ani;Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile se va prezenta copie ?conform cu originalul? dupa autorizatie, care trebuie sa fie valabila in anul 2010, CV-ul din care sa reiasa experientade minim 5 ani a acestuia si o declaratie de disponibilitate pe toata perioada de derulare a contractului din partea acestuia.
10.Formularul 7. Lista cu lucrarile similare cu cerintele caietului de sarcini executate sau in derulare, din ultimii 5 ani11. Formularul 8. Ca experienta similara se solicita cel putin un contract sau maxim doua contracte de lucrari similare( lucrari de pavaj) in valoare / valoare cumulata de 800000 lei fara TVA
12.Formularul 9 . Lista echipamentelor si utilajelor necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul contractului13.Formularul 10. Declaratie privind aplicarea masurilor de protectia , securitatea si sanatatea in munca.
14.Certificat ISO 14001 sau echivalent.
15.Certificat ISO 9001sau echivalent pentru lucrari de constructii civile.
16. Formularul 11 - privind subcontractantii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform cap. III.3.) din fisa de date a achizitiei -Etapa finala de licitatie electronicasi indicatiilor operatorului SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2010 18:00
Locul: Primaria Onesti - Biroul Achizitii Publice pe SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura de achizitie publica se va desfasura prin mijloace electronice cu etapa finala de licitatie electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STRAVOPOLEOS NR.6 , SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030041, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BACAU
Adresa postala:  STR. CUZA VODA NR.1, Localitatea:  BACAU, Cod postal:  600247, Romania, Tel. 0234/514750, Fax:  0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL MUNICIPIULUI ONESTI
Adresa postala:  B-DUL OITUZ NR. 17, Localitatea:  ONESTI, Cod postal:  601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax:  0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2010 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer